♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2012

Av Zanni - 2 juni 2012 18:57

Testet börjar: 19:07


1. Fullständigt namn? Hemligt hörru

2. Född? 17 november 1999

3. Vart bor du? Dedu?

4. Färg på ditt hus? Rött

5. Hus eller lägenhet? - Hos mamma, hus. Hos pappa, lägenhet.

6. Klass? 6

7. Vilket år tar du studenten? - Räkna ut dett själv

8. När gick du upp imorse? - 10

9. När ska du sova ikväll? - När jag orkar gå och lägga mig

10. Vad har du ätit idag? - Godis & Smoothie

11. Dagens klädsel? - Älsklings tröja och mjukisbyxor

12. Dagens smink? - Ingeeet

13. Dagens roligaste? - Vara med bebis


Socialt:

14. Har du många vänner? - Är man populär så är man *blink*

15. Har du ovänner? - Har du?

16. Vem chattade du senast med? - Love 

17. Har du pojkvän? - Kanske..

18. Vem pratade du senast med? - Pappa

19. Vem fick du senast sms från? - Älskling


Favorit:

20. Film? - Burlesque, skräckisar och twilight hehehheheh

21. Låt? - Inga problem - snook

22. Mat? - Dooonken

23. Dryck? - Slush & Redbull

24. Färg? - Trodde ni fattat de? Rosa såklart!  

25. Stad? - Estocolmo

26. Land? - Costa Rica, mitt hemland bitches

27. Ämne i skolan? - Rast

28. Människa? - Kan man favorisera människor? Inte jag iaf.


Senaste:

29. Gången du shoppade? - Idag

30. Gången du bakade? - När bakade du senast?

31. Gången du stal något? - Igår (HAHA Olles tröja)

32. Gången du rökte? - Hurså?

33. Gången du drack? - Drack vad? Jag drack vatten idag, som alla mänskiliga människor?

34. Personen du krama? - Olle

35. Person du lacka på? - Love

36. Person du bråkade med? - Pappa

37. Person du blev ovän med? - Natalia

38. Gången du fick skrattattack? - Igår 

39. Person du pratade tele med? - Olle

40. Gången du grät? - Igår

41. Person du sa snygg till? - Mig själv


This or That:

42. Svart eller vitt? - Vitt

43. Hund eller katt? - Hund

44. Ute eller hemma? - Ute

45. TVspel eller datorspel? - TVspel

46. Singel eller upptagen? - Upptagen

47. Blond eller svarthårig? - Brunette

48. Blåa eller brunaögon? - Blåa fast mina är bruna, bajs :(

49. Choklad eller lakris? - Choklad

50. Cola eller fanta? - Cola

51. Pizza eller kebab? -Kebab

52. Prickigt eller randigt? - Randigt

53. Älska eller bli älskad? - KÄRLEK

54. Vänner eller familj? - Skulle du kunna välja eller?

55. Leva eller dö? - Leva? Men du ska dö.


Antal:

56. Personer du älskar? - Många

57. Personer du hatar? - Många

58. Glassar du ätit på en dag? - Svår fråga, dum fråga.

59. Personer du saknar? - Många

60. Gånger ditt hjärta krossats? - 1


Vad:

61. Vad tycker du om bråk? - Haha ganska kul faktiskt, sålänge det inte blir för grovt

62. Vad tycker du om Killar? - Ohmy, han.. ♥ 

63. Vad tycker du om tjejer? - Ohmy, hon.. 

64. Ohmy, SHUT.. :(

65. Vad är du trött på? - Den nolife som gjort detta test, testet, och mig själv som gör testhelvetet..


Övrigt:

66. Är du kär? - Galet

67. Hur lång är du? - Paaalla

68. Hur mycket väger du? - Oops, där kom den förbjudna frågan. 37 typ, MEN jag vet väl inteeee

69: Första tanken när du vakna? - Blä, jag vill duscha.

70. Sista tanken innan du somna? - Jag älskar dig 

71. Hur mycket är klockan? - lika mycket som den var igår vid denhär tidpunkten misstänker jag?








Av Zanni - 2 juni 2012 16:51

Fixade mig lite snabbt och ska in till stan och träffa bebis nu, bara legat och segat & deppat över regnet hela morgonen.. Så kanske dags att komma ut nu  PUSS!


Två bilder på mig idag - Kör på en enkel outfit, jeans från cheap monday & tröjor från gina, ute åker väl höstjackan & skorna på, bläää..

   

...

Av Zanni - 2 juni 2012 13:03

Innan du dömer mig, ta på dig mina skor, gå på samma gator som jag gått på. Bearbeta förlusten av människor jag har förlorat. Orka med alla känslor och alla händelser jag erfarit. Snubbla på alla stenar jag snubblat på, torka alla tårar som faller. Res dig alltid upp igen, alltid.. Och välj precis samma väg som jag gjorde.
Efter allt detta, kan du döma mig eller mitt liv.

     

Av Zanni - 2 juni 2012 10:59

Godmorgon goingar, startade morgonen med en långdusch, hihi luktar super gott av Hollister nu också, freeesh! Testade min nya brun utan sol också eftersom det nog inte kommer vara möjligt att sola på ett tag.. Haha jag menar, kolla ut? Usch! :( Ser ut som att jag bara blir hemma idag, ta det lungt med massa filmer och glass typ, mysigt det också ju.. Kanske sticker nån sväng till centrum, måste köpa lite smågrejer *beroende* Vad ska ni göra idag lovers?


 

Av Zanni - 1 juni 2012 23:11

Hemma från en superhärlig kväll på grönan nu, skrattat sönder mig själv, pratat om vår fantasifulla släkt (HAHA), åkt en massa, chillat i petson & findus värld hann vi också med..  + såklart kollat lite på konserten, grymt drag verkligen! Älskar Rebecca & Fiona's låtar, hehe man får sån grym feeling typ 


Kom hem nu iallafall, ska springa ner oc fixa en stooor chailatte och sen sätta på nån mysig gammal TV-serie, typ Eva & Adam? HAHA söt jag är. Vad har ni gjort ikväll älsklingar?


 

Av Zanni - 1 juni 2012 17:57

Tjooo älsklingar, är äntligen hemma nu efter ett "möte" jag hadde förut! Gick superbra, så skönt att få snacka ut och känna att någon lyssnar och bryr sig liksom..  Iaf! Ska springa iväg och möta upp Nathalie nu och så ska vi vidare till gröna lund - tror inte att jag är den enda som ska dit, Rebecca & Fiona spelar ju ikväll, fattaaa nice!! Hehe kommer nog bli grymt, lovar att uppdatra när jag kommer hem, blir det bra eller? Ha en asbrra kväll, min kommer bli AWESOME, PUUUUSSS!!


   

Av Zanni - 1 juni 2012 11:15

 

Av Zanni - 1 juni 2012 10:15

Lovade ju att visa shoppingen från igår, fick med mig två enkla tröjor - ett super sött linne, och en vanlig vit kofta, basplagg osånt kan man aldrig få för mycket av hehe  Måste verkligen ge mig ut och storshoppa snart, massa nya sommarkläder och så.. looooove ♥ 


   


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards