♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2012

Av Zanni - 10 juni 2012 21:28

Ska lägga mig nu, 21:28 haha rätt tidigt för mig.. Men behöver det nu, mycket nya intryck, måste få tid för mig själv och bara slappna av, och så mår man alltid bättre efter man sovit några timmar, hehe visst är jag duktig? ;) Glöm inte att ni är grymma älsklingar, lev och ta vara på livet bäst ni kan, puusss 


 

Av Zanni - 10 juni 2012 19:35

Alla snackar så himla mycket om dip dye, att det är så snyggt, nya trenden osv.. Förlåt men jag måste bara få dissa detta, haha det är inte snyggt alls? Ser bara smaklöst och typ "smutsigt" ut? Iallafall när man har nån stark färg, typ rosa, grön, blå eller så? Tycker det är supersnyggt med tillexempel rött hår, men då ska det vara hela håret, inte bara topparna. Vad tycker ni om dip dye, hiss/diss? 


 



Av Zanni - 10 juni 2012 17:55

Mår inte så bra just nu, har typ hänt en grej.. Eller hänt och hänt, men fick precis veta en grej av min låtsaspappa. Känner inte för att berätta det här och nu i bloggen, måste få tänka över allt och samla ihop mig själv lite.. Aja men har ni haft en bra helg då sötisar? Min har varit grym, ni har ju fått följa allt här också, hehe även fast inte uppdatringen vart den bästa! Ska försöka ta igen det nu i veckan  Idag var vi ju ute och fottade, så jäkla skön känsla när man fått snygga bilder på sig själv, ni vet den där känslan när man själv känner sig snygg? Love yourself you are beautiful typ.. Egoboost hehe! ♥ Ska dra på mig myskläder, städa upp lite här och sen bara ta de lite lungt.. Alltså blogga! ;) 


     

Av Zanni - 10 juni 2012 16:23

Har vart ute och tagit en massa bilder med Kamala HELA dagen, men nu stack hon precis så jag har all tid i världen att blogga, nice va? (för er iaf)  Har haft supermysigt hela helgen, berättar mer senare! För nu ska vi tydligen ha ett "snack" här hemma, fett nervös.. men det går säkert bra, HAHA, puss!


 

Av Zanni - 10 juni 2012 00:29

Vad har ni för er ikväll sötisar? Själv så ligger vi och laddar ner lite filmer, gossip girl avsnitt, fixar fram lite godis osv, mys! Innan så har vi slåtts (eller hur man nu säger) HAHA, det var värsta slagsmålet, alltså seriöst! Vettefan vem som vann eftersom att det slutade med att vi låg i en hög på golvet och garvade, menmen, så kan det ju gå?  Jaja men detta blir sista för mig ikväll, ska vara social nu, men lovar en massa kul inlägg imorrn, det blir bra va? Gooodnattpussar 


HAHA gosh, hittade en gammal bild från en tjejkväll jag, Ellis och Kamala hadde förut.. Ja ni ser ju, fullt normala.

    

Av Zanni - 9 juni 2012 22:29

Fick feeeeetaste leendet när jag jag såg att någon söt läsare skickat dessa bilder till mig, helt galet vad glad jag blev - började hoppa, skrika, dansa allt.. Det går verkligen bra nu! Och sånt här gör mig bara mer taggad  Du som skickade dessa, är nyfiken på vem du är? Han/hon ska säga i sommar, hehe spännande.. Tack så jätte mycket iallafall, blir sjuuuuuuuuuktjävlacp glad! Ifall ni vill skicka liknande saker så når ni mig bäst på mailen: zanniblogg@live.se. (HAHA låter typ som om jag tror jag är känd nu, men bara så att ni vet, heheh)


     

Av Zanni - 9 juni 2012 19:45

FÖRLÅT för uppdatringen idag, sämst liksom.. :( Men vi fick superbråttom in till stan imorse, + att Kamala förbjöd mig att blogga, HAHA, hon tycker jag är så jäkla fjantig när jag typ "Men asså omygod jag måste ju blogga?" Så hon gav mig helt enkelt förbud :( Nu är vi iaf påväg hem från en galen dag på grönan, helt förstörd! Men ska försöka blogga massor ikväll, så håll ut babes! PUUSSSS


Haha just nu, tjockisarnA

 

Av Zanni - 9 juni 2012 00:22

Visst känns det som om jag skulle behöva en ny design snart, nytt & fräscht till sommaren liksom!  Kamala är proffs på sånt & Fotografering, ni vet väl att hon haft en egnen fottoutställning? Då kan man ju inte säga annat en att hon är grym.. Hehe men iallafall, inte det jag skulle snacka om nu - Utan vad/vilka bilder tycker ni jag ska ha i headern, hadde en snabb "photoshoot" idag med Kamala, vi ska fotta mer imorrn men fick några riktigt bra nu också  Så vad säger ni, några av dessa eller kanske någon annan ni sett i bloggen förut? HJÄLP mig sötisar?? Vill ju att ni också ska vara nöjda..











 



     



 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards