♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2012

Av Zanni - 6 juni 2012 15:15

Just nu: Myser vid kajen med brudarna, älska stockholm, älska svensk sommar!! :D

 

Av Zanni - 6 juni 2012 14:15

Bara jag som älskar att sitta och kika runt på massa kläder, tänka ut snygga outfits osv?.. Har suttit och fixat massa med min lovebasket hela morgonen, full med snygga sommarkläder - shorts, linnen, söta toppar, koftor, klännigar, smycken + mer! Nice va? ;) Så tycker ni ska kika in där, galet hur bra man mår av shopping! GOOO ---> http://zanni-of-sweden.mylovebasket.com/


Favoriterna just nu, en supersöt handgjord topp från korea? Kääärlek vid första ögonkastet typ? Och tänk er sen shortsen till det, asballt ju? Big looooove 


     

Av Zanni - 6 juni 2012 12:50

Fixade mig lite snabbt och ringde bästavän - så ska möta upp henne + Vendela, Emma, Maja, Lucas, Kalle och Jocke, tror de var alla?  Startar nog med lite shopping i stan och sen ska jag försöka dra med dom till söder eller något, underbart väder idag ju! Skulle vara mysigt iaf, älskar stockholm på sommaren! Hehe.. Ska bara blogga lite nu och sen dra iväg. Hoppas ni får en skön dag, PUSSPUSS!


Bjuder på två bilder från första gången jag träffade Anna, gamla stan in my 

   

Av Zanni - 6 juni 2012 11:01


Gosh, låten väcker minnen.. Lyssnade på den här låten hela förra sommaren, så många minnen till den, sena sommarkvällar med Ellis och massa mer, helt galet var det! Minnen för livet liksom, saknar..

Av Zanni - 6 juni 2012 10:25

Efter förra inlägget igår så kröp jag ner i sängen med en gammal tjejfilm jag inte sätt på sjukt länge, "Devil wears prada", hehe det var min favoritfilm förut.. Men den är fortfarande lika mysig  Så det var vad jag gjorde igårkväll, kände ingenn lust för att blogga så därför blev uppdatringen som den blev. Men idag är jag ledig och med massa nya bloggideer, låter det bra eller? Tror att bästavän och lite andra kompisar kommer in till stockholm idag, får se vad vi hittar på då? Shopping behövs ju alltid.. ;) 


Kom iaf precis ut från duschen, la på en ansiktsmask osv, freeesh! Fick btw ett återfall nu på morgonen och började lyssna på Sofijah, denbo, daloz och alla dom ni vet? Lyssnade ju bara på sån deppmusik förra sommaren, HAHA gosh, hur orkar man? Dock är texterna ganska fina "Åh baby alla dagar jag var din, tänk alla gånger som jag låg tätt in till.." 


 

Av Zanni - 5 juni 2012 23:48

"Hej finaste Zanni, vill bara skriva lite till dig.
Jag älskar verkligen dig och din blogg, bokstavligen. 
Du förstår verkligen inte hur mycket du byggt upp mitt självförtroende. Du är så grymt söt. Det går verkligen inte
och beskriva med ord hur ditt utseende lyser upp mot världen.
Du går bara i sexan och du är redan hur mogen som helst och skriver så bra inlägg. Jag vet inte hur men du läker mina sår i allt. Vare sig jag mår dligt eller tillomed gråter så får du mig att inte falla ner. Det är just du! Jag har alltid gillat att göra sådana saker som du brukar skriva i dina inlägg att du gör, tex som myskvällar, ansiktsmask, filmer osådär. Men jag har aldrig haft möjlighet att få dom saker. 
Du bor så himla långt ifrån. Men jag hoppas med hela mitt hjärta att jag snart får träffa dig någonstans på stan eller att vi någongång kommer bli nära vänner. 
Jag älskar dig Zanni! <3"


Började seriöst gråta då jag läste igenom denna komentar, ni är så himla underbara. Ni förstår inte hur mycket ni betyder, bara den mista lilla posetiva komentar, mail, fråga något, vad som helst - betyder verkligen allt ♥ Bara att ni läser min blogg gör mig så galet lycklig, ska satsa på detta nu.. För jag mår så jäkla bra av det! Massor utav kärlek till er älsklingar, puuuss 


 

:D

Av Zanni - 5 juni 2012 19:36

 Förlåt för den kassa uppdatringen idag, men bloggplatsen har krånglat för mig, för första gången? Suttit och försökt fixat de i timmar nu, äntligen funkar det hehe.. Iaf! Har ni haft det bra idag sötnosar? Hoppas det  Jag träffade älskling efter skolan, så myste massor där hos honom ett tag, älskar dig min finaste ♥ Hann spela tv-spel igen också, var bara tvungen och säga det.. Eftersom att jag är så jävla grym på det, höhö ;) Jaja men nu ska jag komma igång med bloggandet, springa ner och köpa lite godis osånt till kvällen, vi har ju ledigt imorrn så de lär ju bli lite sent.. Vad ska ni hitta på ikväll? 


 

Av Zanni - 4 juni 2012 19:13

 

Jag brukar önska att jag var kortare, kort & och lite knubbigare haha. Snyggaste som finns ju, heheh!  


Jag är jäkligt uppmärksamhetsberoende, jag blir seriöst deprimerad om jag inte får minst 20 sms om dagen, likes på mina fotton, komenterer osv osv.. Fjantigt huh?


Jag har ofta veckor där det känns som om att alla mina kläder är borta, jag hittar verkligen INGET! Det är det jobbigaste som finns.. Ibland börjar jag tillomed gråta på grund av det.


Jag tror alla driver med mig.


Jag lyssnar bara på "gammal" musik, alltså sån från typ 2008 och uppåt.. 


Jag är helt sjukt jävla kär.. äckligt kär.


Jag är väldigt nära min bror, vi kan prata om allt & han ställer alltid upp för mig.. Även fast vi hatar varann! Syskonkärlek you know ;)


Jag tror mig ganska mycket.. när jag tänker efter HAHAHA


Jag är en helt annan person utanför bloggen.. Fråga mina vänner! Zanni goes crazy typ!!


Jag är beroende av min iPhone, min bebiiis, klarar mig inte utan den - den håller liksom reda på mig, mitt allt. Te amo, iPhone, HAHAH 


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards