♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2012

Av Zanni - 15 juni 2012 04:38

Jahaja, då var man vaken - pigg, glad och med ett strålande humör.. Till hälften iallafall  Har inte så mycket att säga men ville bara skryta lite med att jag klarat att gå upp, i och för sig bara en halvtimme innan vad jag gör på skoldagar.. Men när det är "04:30" låter det mycket tidigare*skrytskryt*


Förresten.. Jag tänkte på dethär utrycket "Uppe med tuppen" det stämmer ju inte alls, för som ni flesta vet så bor jag på bondgård med höns, hästar, får osv och tuppen här vaknar ju förfan inte förns 10 typ? Jävla segapa. Okej jag vet att jag inte är like THE OTHER PEOPLE såhär tidigt på morronen så nu ska ni få sluta läsa om mina filosofiska tankar, för jag måste börja fixa mig lite, skriver mer snart. Åhjuste, godmorgon finisar, ni är väl inte vakna än? 


Ingen passande bild just nu - så ni får två från min photoshoot med Kamala förra veckan.. You like?

           



     

Av Zanni - 14 juni 2012 23:10

Lång resa och skit framför mig imorrn, så tänkte ta och hoppa i säng nu! Får se om jag hinner blogga nåt imorgon bitti, hoppas det.. Annars kommer ju som sagt tjejerna uppdatra bloggen nu i två veckor framåt, blir nog hur bra som helst! :) Kanske att ni får nåt snabbt mobilinlägg från mig nån gång, om ni har tur vill säga.. Hehe, men nu måste jag fixa det sista och sen blire o dejta kudden. Sov så sött mina älsklingar, goonatt 


Bjuder på en random bild som vi tog i tisdags, röööjde ju grönan med tjejerna.. HAHA, snygga!

 



Av Zanni - 14 juni 2012 21:54

 

Tänkte ge min fula bästis lite fler läsare, eftersom jag har så grymt många och är så otroligt populär?*blink* Nejmen hennes blogg är faktiskt grym, absolut läsvärd! När ingen av oss uppdtarar betyder det att vi är med varann, HAHA, så ni vet! ;) --> annastjern.blogg.se


Gaaash, garva inte, för vi är helt seriösa.

     










Av Zanni - 14 juni 2012 20:35

Ska ju åka iväg imorgon, 2 sommarlovsdagen.. Sämst men ah, iaf! Ska åka till ivarsudde för andra gången, var där sist 2010. Träffade galet mycket nytt folk, supermysiga sommarkvällar med massa bad, grillning, båtturer, grymma "fester" osv, fett med mys..  Så nu vet ni vart jag ska vara någonstans två veckor framåt, bloggen då? Kommer tyvärr inte ha någon möjlighet alls att blogga, klarar ni er utan mig eller? (skämt-å-sido) Men självklart lämnar jag inte bloggen helt åt sidan - utan Anna & Kamala kommer ta hand om bloggen åt mig undertiden, najs va? Tror det blir toppen ;) Kul att nån annan skirver ibland ju, isället för bara massa mig, hehe.. Men nu vet ni det, ska passa på att blogga MASSOR nu ikväll, kommer må så jäkla dåligt när jag inte bloggar HAHA, beroende? OHJA!


Åker dit med b.l.a finaste Ellis!

 

Av Zanni - 14 juni 2012 20:10

Heello snyggingar, gjort något kul idag? Första sommarlovsdagen? (för mig dårå)  Direkt efter jag fixat mig lite snabbt imorse tog jag tåget hem till älskling, sista gången vi sågs på typ tre veckor, gosh.. Jag kommer dö utan dig älskling ♥ Tog det lungt och myste ett tag där, va förjäkla svårt att säga hejdå sen också, menmen, nu har jag iallafall något att längta till.. Eller rättare sagt, längta ihjäl mig till :( Åh, va söt jag är. Hehe, nejmen vet ni? Nu måste jag börja packa massor till imorgon, halva garderoben måste med. Ska berätta vart jag ska strax, men vi tar de i nästa inlägg! Puss sålänge, världens bästa läsare, lääätt!

    

Av Zanni - 14 juni 2012 18:45

      Jag och mami bestämde oss för att gå och shoppa lite nödvändiga grejer igår efter avslutnigen, som lite "grattis till sommarlovs" presenter typ, hehe - och nej säger man ju inte?  Och ni vill ju ofta att jag ska visa vad jag köper så yees, här har ni:


Denhär gaaaalet söta koftan från Hollister, kunde verkligen inte låta bli.. BIG LOVE 

 


Akut bikini, behövde verkligen en ny hehe.. Toppen kommer från Cubus och de andra från Bik Bok


Världens skönaste tröja, älskar att luvan är randig, snyggt och sommrigt liksom? Och texten på armen är ju to die for.. Ellerhur, hihi?

 


Av Zanni - 14 juni 2012 17:15

sitter på sushihouse tillsamans med en kompis, käkar och snackar massa.. Planerar sommaren lite grann också, blir nog riktigt grymt dethär! :)

 

Av Zanni - 14 juni 2012 11:47

Godmorgon älsklingar, hoppas ni sovit gott!  Blev rätt sent för mig igår så vaknade först nu, men whatever, det är soooommarlov! Fortfarande helt hype haha.. Sitter iaf med en smoothie medans jag planerar dagen lite, ser ut som att jag ska träffa älskling.. Sista dagen att träffa han innan jag åker iväg imorgon, så måste säga hejdå o sånt, ah ni fattar! :( Berättar ikväll vart jag ska! Iaf, så vill jag inte lägga tid på något annat idag, så kommer inte uppdatera förns jag kommer hem. Men det är ju sommarlov för alla och asfint väder, så dom flesta ska väl ut? Så det gör väl inget  Vad har ni för planer babes, hoppas ni får det grymt! PUUSSAAR


    

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards