♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2012

Av Zanni - 20 juni 2012 21:02

Rubriken säger det mesta.. Har vart strul med en nära vän och allt är bara skit för tillfället.

Men får hoppas att det blir bättre med tiden. Man brukar ju säga att tiden läker alla sår, men tror

inte att det går om dom är tillräckligt djupa. Hur som helst, nog med min deppighet.

Ska försöka hålla uppe hurmöret, så...

 

Ah ni fattar, ;(( Men annars, ville jag bara be om ursäkt för uppdateringen, men

man måste ju ibland ta hand om andra saker först, även om man gärna skulle sluppit.

Såg just att statistiken sjunkt lågt på senaste tiden,. Är väl kanske inte s bra på detta?

Eller äh, vi säger bara att Zanni är naturbegåvning så vi slipper alla "nedåtpuffar" på mej, ehehhe..   

Aja, så tänkte då att göra ett litet snabbt inlägg nu för vi har gäster, och jag vill inte

framstå som allt för osocial eller "tonårsaktig2 som pensionärerna säger..

 

HAhahha, var tvungen.

Aja, tillbaka till ämnet, så tänkte jag bara för att försöka höja statistiken göra en liten hiss/diss

ikväll.. Men nu måste jag dra, för min morsa står och skriker på mej där ute..heheh  

Vi hörs, PUUSS!

Av Zanni - 20 juni 2012 15:02

Godmorgon snyggingar, sovit gott? Själv har de varit skit xD Var ju som sagt

och tältade med killarna.. Var trångt och varmt och vi hade bara

en madrass för fyra pers..  Och sen såklart så paja den så vi låg typ halvt på golvet..Sådär lagom skönt,

men kul hade vi ;) Vi gick ju upp för ett ccccpp högt berg där vi satte upp tält och så, men tur att jag hade så otroliga klätterskills så jag

 kunde hoppa upp för bergen med massa packning och ett underbart humör!

Klagade inte på killarna en enda gång! (Önskar att resan till berget kunde sett ut så..)

Aja men som sagt, blev bra när vi kom upp ;) Så sen laga vi lite mat, fast de blev inge

för alla började kasta maten på varann så  det blev bara kaooooooos i hela tältet.

Haha, snacka om att min "kvinnliga sida" kom upp då, blev städ tant och surkärring på samma gång..

HAHAHAH, ja så kan det gå! Så som ni kanske förstår blev det inte så mycket sömn,
men de var de värt   Aja, så imorse när jag vaknade var allt bokstavligen skit.

Ni vet när man känner sej ofräsh, sover inte i sin egna säng, sminket runnit ut, ingen spegel eller toa,

bara ren sump. Så bestämde mej för att dra hem..
Så vi packade ihop tältet (eller vi och vi, jag och martin, jesaja och jonte sprang bara runt i skogen

och hällde keshup och senap på varann, mogna små skitar)
.. Och sen när allt var klart drog vi tbx till jesaja och jag åkte hem. Så

nu sitter jag här och har precis tagit en ducsh och ska äta RIKTIG frukost ;)

Så såg min kväll/morgon ut   SÅ yees, skönt att vara hemma! Men nu ska jag gå och

äta så vi höööres! Ps, kom ngr vildsvin imorse, typ dog.. Dom nosade på tältet och tänkte äta upp oss,

men vi skrämde iväg dom xD hahahhaha...

PUSS!

 


Av Zanni - 19 juni 2012 17:08

Hej snyggingar, läget ? Hinner inte göra så långt inlägg för Jesaja, Jonte, och Martin ringde nu och sa att jag tydligen skulle tälta med dom? HAHA, söta killar^^ Nejmen ah, så är påväg dit typ nu.. Ska bara fixa mej lite och sen är jag klar. Men ah, vi ska tälta typ på ett högt berg på Mörkö där de finns vildsvin!!

Skitläskigt, men tur att ma har med sej tre grabbar som skyddar en mot alla vildsvin..

HEHEH, aja, måste dra nu med vi hörs! Kommer nog inte kunna bloga eftersom vi är i ett tält, men bloggar

mer imorrn! Ha en fantastisk kväll och hoppas ni kommer ha lika kul som jag!

PUUUUUUSS!


 

Kanske lite väl nojjig,? Hehe, bara att dessa djur skrämmer skiten ur mej! hahah^^

Av Zanni - 19 juni 2012 12:17

Godmorgon sötisar, allt väl? Hoppas det! Vaknade precis och skulle göra frukost.. Eller vänta vi börjar såhär: När jag är trött är jag sur, klumpig, lat och allmänt efterbliven. Så imorse så fick jag för mej att jag skulle göra omelett så.. Eller ah ni fattar nog hur det gick, mat överallt, glömde bort ägg och så.. hahah, hur lyckas man? Så yes, är fortfarande skit sur och trött och har fått ut en stor fet gegga efter allt jobb som smakar skit! ;) Hahah, lyckad morgon kan man lungt säga   Men ah, så kan de gå.. Hur som helst, vet inte vad jag ska göra idag, carro skulle komma hit mem tror inte de går.. Så får se ;) Men uppdaterar efter jag städat upp all mess i köket..haha ;)

 

HAHAHAH, ball man är :D

Aja, hoppas ni

får en underbar morgon och att eran frukost blir lika lyckad som min^^hah..

PUUUUUUSSS

Av Zanni - 18 juni 2012 22:49

Förlåtförlåtförlåt, det är svårt att hinna med att blogga på 2 bloggar samtidigt som man ska hinna ha ett liv. Så ifall det inte bloggas nånting här ifrån min sida så går det ju alltid att kika in på min vanliga blogg och se ifall det har uppdaterats något där. 
Huuursomhelst, drog till pershagen en snabbis i morse för att fixa lite grejer sen vidare mot gnesta för att sova hos min kompis Emma.  vi har kännt varandra sen vi var typ  och ett halvt ? kul att vi fortfarande håller kontakten faktiskt!  Vi drog ut och käkade sushi, lovely! 
köpte med oss lite godis, dricka+ popcorn och annat gott sen när vi kom hem så radade vi upp allt och satte på en rikitg tjejfilm, höll på att börja grina - as usual..
men vi har massa fler filmer så det lär väl bli det vi gör resten utav kvällen/natten.
nu ska vi bädda iordning här nere för vi lär ju antagligen somna under allt filmtittande..
menmen vi hörs imorgon babes, sleep tight! :)
PUSS
   

Av Zanni - 18 juni 2012 22:37

Tjenare snyggingar, händer ? HAHA *tuffing här*..

Jo, blev väl inte "full update" med massa roliga inlägg, men mer än igår iaf.. 

Har lagt märke till att jag under nästa barje inlägg ber om ursäkt för den dåliga uppdaten,

så ska försöka att ta tag i den på riktigt. Men ni vet hur det är, inte

alltid lätt att hålla reda på sånt? Massa känslor hit och dit, skratt och tårar,

mycket hela tiden.. Så ibland är bloggen lixom inte det första man tänker på. Men nu var

det inte humörsvängningar vi skulle prata om, heheh..Jo, filmtips! Har

ni några favorit filmer, någon speciell såndär som bara gör er lycklig?!

Själv har jag en hel bunt. Men kanske inte ska rabbla upp alla, men här får ni favoriterna!

  Först: The Holiday: underbar film, romantisk och rolig, och snygga skådisar! Teheheh  

Och sen, såklart SAGAN OM RINGEN: Klassiker! Finner inga ord.

 

Och sen: CHOCOLAT, för det första är den rolig, och romantisk.. Och sen så är ju

Johnny Depp så snygg så man tappar förståndet! *dräggeldräggel*

   

Finns tusen mer, men kolla upp dom! Om ni inte redan sett?

Och sen två serier jag aldrig kan sluta med, så underbart när man kommer in i en serie

och sen är man bara helt såld, kan inte sluta kolla! Love the feeling! 

Först så är det ju True Blood, lite små läskig ibland *hehe, tönt jag är* men äger sönder!  

Och sen GOSSIP GIRL, har kollat på varenda avsnitt, och lagt ner hundratals timmar på detta!

Lite små fjantig serie men ändå underbart att fälja karaktärerna, och även där: massa snygga

skådisar, så säger bara CHEEEKA!

   

Så yes, hoppas ni gillar någon av dom. Finns ju massa mer men tar det någon annan gång!

Men vi hörs, får se om de blir något mer inlägg ikväll, men tror inte de. Mitt internet fuckar upp sej

hela tiden så räkna inte med något. Hade gött så länge! PUUUUUSS!! /Kamala

Av Zanni - 18 juni 2012 19:28

Rubriken säger de mesta om uppdaten.. Men blev massa strul med internet ;(

Bor ju ute på en ö, lixom mitt ute i shottahejta, så sånt är inte märkvärdigt. Men nu har allt blivit

vanligt igen, så nu är jag tbx! Aja, var ju meningen att jag skulle dra till stan och träffa

Jonte.. Men blev inte av ;( Men ah, så bestämde mej bara för att vara hemma och ta de

lungt. Var ganska längesen, blir ju så? Man är hos kompisar och sen så glömmer

man hur viktigt att bara ta de lungt.. Så yes, det är precis vad jag gjort idag :)

Spenderat lite tid med min mamma, också fett längesen, bara pratat och myst!

Så de hände inte så mycket idag, men vart najs att bara chilla efter helgen och så  

Men tänkte göra lite inlägg senare idag, kanske photoshop tips eller nått liknande! 

Får se, men hade gött så länge!  

Bild från dagen, hah bjuuuuder! PUUUUSSS!

Av Zanni - 18 juni 2012 12:38

Godmorgon älsklingar! Allt bra? :) Själv är de bra! Vaknade ganska precis utav att

min mamma kom och dansade (halft som halft) i mitt rum och sjöng;

Godmorgon, god morgon hör första göken gal godmorgon, godmorgon i köör..

Fast i opera. Haha, skön morsa man har? Ohja.

Aja, så har hunnit med att äta frukost och så, ska snart hoppa in i dushen

och frääsha upp mej lite. Sen så får vi se vad jag hittar på idag? Annars så stannar jag

hemma och så blir det massa blogginlägg..Vad sägs om det?   Men nu ska jag gå och dusha, så vi hörs senare! 

här får ni en liten låt så länge, lyssna och njuuut!

PUSS!

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards