♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2012

Av Zanni - 17 juni 2012 21:30

Tjeenare sötnosar, läget ? Kom precis hem själv - helt förstörd typ. Ni vet känslan när man bara inte pallar prata eller gå upp ur sängen, vill bara sova men kan ändå inte. Lite sådär lagom kul vah?.. Aja, ville bara ursäkta för sämsta uppdaten, men som sagt - vart fullt upp, massa garv och bus och bara någon timmes sömn. Men innan jag berättar om kvällen ville jag bara säga att uppdateringen kommer att var bättre, suger på detta med att blogga, men man får ju göra det bästa av situationen. Så yes, ni får bara hålla uppe humöret och hoppas på bättre tider (skämt å-sido) :D Men tbx till ämnet - min kväll.. Som sagt så höll ju jag och några polare ett kafe, vilket gick skitbra! Allt rullade på och det vart bara sådär mysigt häng! Sen så var det ju konsären, den var också skitbra.. Kom ett band från nånstans, och bara röjde i timmar! Var fett härligt, sen så vart det DJ:s all night loong :D Och som sagt - ingen sömn här inte, men äre sommar lov så är de! Fan, det är ju det man längtar efter hela året, bara att njuuuuta! Här har ni lite bilder från kvällen :)

Vårat lilla kafè.. :D *stolt tjej* 

 

Jag och Nova, haha hetingar! Bjuuuder stort :D

Vårat plaaace:D  


 

    

Här var en av dom som spelade, hon har tydligen varit med i melodifestivalen någon gång, skitfin tjej faktiskt, och jaa.. måste ju erkänna att hon ägde sönder på att sjunga!  

Aa, de var de.. Inga bra bilder, men glömde bort bloggen helt totalt (föööörlåt)så tänkte inte på att fota.. Men ngr iaf ?Aja, imorrn så kommer jag nog ha massa tid till att blogga, så det blir skit bra! Ge gärna något tips på vad ni skulle vilja att jag bloggar om, allt för er lixom! Men kolla gärna upp henne, vet bara att on ägde på scen, men har ingen aning om hon gjort annan musik. Men yees vi hörs, hade gött ! PUUUUUSS!

Av Zanni - 17 juni 2012 15:03

Tja snyggingar, allt bra med er? hoppas de! 
vill börja me att säga förlåt för kass uppdatering men allt är bara skit just nu men jag försöker se det positiva i saker o ting,  även fast det inte finns så mycket posivitvt just nu.. menmen.
Mina planer igår förstördes helt o hållet så drog hem och fixade mig lite sen gick vi bort till min kusin som fyllt 22. Drog hem vid halv elva där nångång kanske o la mig i sängen med en fet kopp chai och kollade the hills hela natten. Hade tänkt att dra till pershagen idag men klockan vart så mycket och massa annat satt det sket sig.  Just nu så hade jag nog tänkt att dra ut en sväng o cykla eller springa, vi får se.
Solen kommer ju fram nu , wiiihooooo :D
men vi hörs lite senare , PUSSS


 
hade på mig detta igårkväll.
byxor - vila'
blus - hm'
pärlarmband - kicks' 

Av Zanni - 16 juni 2012 13:34

Tjena snyggingar, läget ? Själv har jag haft en dryyg morgon.. Typ sur och bara jälvligt trött, men ja, de händer de bästa också (skämt å-sido) hahah, vilken humor ?
Aa, var ju som sagt meningen att jag skulle dra till Västerås igår men blev inte av, så drog tidigt imorse.. Hann inte blogga på morgonen och gick piss när jag
skulle mobilblogga, aldrig gjort förut så skratta inte åt mej, hahaha..
Men ah, nu sitter jag här hemma hos några vänner och ska göra mej iordning för ikväll, ska
typ till ett litet "event", kommer lite band, en och annan DJ och sen är ju tanken att vi ska hålla i ett cafè.. ?
Får se hur det går med den saken, hahah.. Men man får ju göra sitt bästa, blir nog kul :D
Så yes, det är väl planen för idag ? Fast det är ju typ pissväder så får se hur allt blir, så jävla tråkigt att det ska regna
när det är sommarlov!! Ska jö vara sommar nu ? Hahah, nog med klagandet över den saken. Här får ni lite bilder från, ja, två trötta mongobarn. Charmigt värre!

 

HAHAHHAHHAM, ignorera mitt tryne^^

Aja, ska iaf fortsätta göra med iordning nu, så vi hörees!

PUUUUSS!



Av Zanni - 16 juni 2012 01:44

Jaa,vad ska man säga ? Rubriken talar    

HAHAHAHAHH, som sagt.



Av Zanni - 15 juni 2012 23:33

Hej alla söta, Kamala häär.. Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men lilla zanni glömde ge mej lösenordet och så.. Så har inte kunnat blogga *smart tjej* ;( Men som sagt, bättre sent än aldrig    Aja, vad har jag gjort idag? Jo, började dagen med att vakna fullständigt för sent. Skulle egentligen dra till Västerås, men blev inte av.. Så ringde linnea och tvinga hit henne, hon fick lov att avboka alla sina planer eftersom jag hade trååk! Haha, underbar och omtänksam vän man är? Ohja! Hur som helst, efter ett tag kom hon, sen har vi bara myyst och fotat fett mycket :D Hahah, blir ju så när man har system kamera, typ "never ending story" haha, nejmen typ :) Så yes, så har min intressanta (skämt-å-sido) dag sett ut.. Men här kommer lite bilder från våran "jätte-seriösa photoshoot".. Haha bjuuuuder!

 

HAHAHAHHAAHAHAH, SÖTA LILLA GUMMAN, LINNEA :D

HAHAHAHAH, charmig tjej ? OHJAA!   

    Söta små mongobarn, :) Det var de, blev inte så intressant inlägg men a, kände att

jag kanske skulle bidra med något iaf! Men imorrn så blir de bättre, så vitt jag vet?

Kanske blir något senare, haha.. fastän klockan är tolv nu.. Hah * nattuggla*^^

Men ah, hoppas ni haft en asbra dag! Vi höreees, hade gött!

PUUUSS!

Av Zanni - 15 juni 2012 21:13

Hallå snyggingar, Anna här då.. har vart massa strul med allt idag, men imorgon kommer förhoppningsvis allt fungera som det ska.


Tänkte ge er några skönhetstips som alltid är bra liksom? :)

TORKA HÅRET PÅ RÄTT SÄTT
Är du en av de som rufsar håret med handdukten för att få det torrt? Plocka fram kammen och kamma igenom håret mot handduken istället, det sliter mindre.
TANDBORSTKNEPET
Jobbiga och uppstickande småhårsstrån får du bukt med genom att spraya lite hårspray på en tandborste. Bosta försiktigt ner småhåren med den fuktiga tandborsten
HÅLLBAR PARTYFRISYR
Din partyfrisyr håller allra bäst om du gör den på halvsmutsigt hår. Satsa på att tvätta håret dagen innan istället för samma dag.
BRUN UTAN SOL-RÄNDER?
Applicera tandkräm med blekande effekt på bus-fläckarna och låt verka i cirka 10 minuter. Ett annat knep är att blanda bakpulver med lite vatten att försiktigt skrubba blandningen på ränderna. puts väck!
BÄST FÖR KÄNSLIG HUD
Leta efter produkter som innehåller ros och lavendel, de har en naturligt lugnande effekt.
AVOCADO FÖR TORR HUD
Ta en mogen avokado, gröp ut innehållet och mosa i en skål. Smörj in dig med avokadokrämen och låt verka i 20 minuter. Skölj och din hud är garanterat mjuk igen.
SLUT PÅ CONCEALER?
Kolla locket på din foundation! Där finns det ofta foundation som har torkat och fått en tjockare konsistens. Den passar perfekt som krisconcealer!


FEJKA FYLLIGARE LÄPPAR
Måla munnen med ett rosa läppglans och applicera därefter ett naturligt, extra glansigt läppglans i mitten på din underläpp för ett intryck av fylligare läppar.

LÄNGRE NAGLAR
Massera dina naglar så ofta du kan! Det stimulerar blodflödet i nagelbädden och gör att naglarna växer snabbare.
FÅ NAGELLACKET ATT TORKA SNABBARE
Prova att stoppa dina naglar i kallt vatten när du precis är lagt på nagellack, det hjälper lacket att torka fortare.
lycka till!
PUSS


 

Av Zanni - 15 juni 2012 10:15

Helt ärligt, så måste ju jag ha jordens underbaraste bloggläsare! Vad som än har hänt under dagen, om allt bara känns som skit.. Så får ni mig alltid att le, grattis älsklingar ni har vunnit pris som största glädjespridarna  Att få sånt här, mejl, långa texter, idolbilder, stöd osv, från folk jag inte känner? Men ändå tycker om mig, fatta känslan? Den är obeskrivlig, jag blir så himla glad, löjligt glad kanske.. Men whatever, det jag ville säga är att ni är bäst, all min kärlek till er 


"Hej zanni! jag älskar din blogg, den är verkligen rolig och insprerande haha neh men det är sant!

Folk som hatar dig har inte ögon eller hjärna, du är så perfekt! Jag har läst din blogg jätte länge
och jag kommer aldrig sluta läsa. Glöm aldrig att du är bäst zanni puss <3"
 
 
"HEJ HEJ! Fina zanni !
Jag hade lite tråkigt så jag gjorde en bild till dig,hoppas vekligen du gillar den!
PUSS&KRAM //linnea

titta gärna in på min blogg! liiinneeeaaa.devote.se "  
 
 
Av Zanni - 15 juni 2012 06:01

Godmorgon igen, har fixat mig lite medans jag dunkat låten "Don't wake me up" grym ju! Så nuu är jag iallafall på toppen humör och redo för en ny dag, ja ni vet ju vart jag ska någonstans.. Ska hoppa in i bilen mot stan nu möta Ellis och så ska vi käka en snabb frukost på nåt cafe, mys! Och sen blire bussen ut till skärgården i några timmar, visste ni att jag älskar stockholms skärgård? Typ mysigaste som finns ;) Aja, räkna med bra uppdatring från tjejerna nu idag! För nu säger jag hejdå (har fixat 1 tidsinställt lite senare idag) PUSSSS! 


Slänger in min outfit också, fick bli min nya tröja och ett par svarta jeans, funkar ju perfekt när man ändå bara ska sitta på en buss hela dagen

 


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards