♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2012

Av Zanni - 13 juni 2012 06:28

Latte på sängen, sovmorgon och sommarlov om några timmar, kan det bli bättre? JAG ÄR GALET TAGGAD! 

 

Av Zanni - 12 juni 2012 22:15

Har sprungit runt såhär hela kvällen - nermyst i min one piece med telen i ena örat och massor att gå igenom på mailen, hehe helt glömt att logga in där på senaste tiden, så har nån sida att gå igenom, men jag älskar det! Går ju så jäääkla bra nu, galet kul  Hihi, nu ska jag iaf hoppa in i duschen och göra mig fräsch inför imorrn, hårinpackning, scrub, raka benen, noppa ögonbrynen (JÄVLA BUSKAR), brun utan sol och lite sånt.. Allting ska bli perfekt! Ska jag fortsätta med att lägga fram alla kläder sen också, allt är typ nästan klart.. Bara en sista sak jag inte bestämt mig med än, HUR SKA JAG HA HÅRET?? Aaah gosh, hjälp mig älsklingar? Hur ska ni ha, lockar, rakt, uppsatt? Ge mig lite tips & insperation, behöver verkligen det nu! 


 

Av Zanni - 12 juni 2012 20:04

VAD I HELVETE?!?!?!?! Jag hadde gjort MASS tidsinställda som skulle komma upp, sommartips, sommarplaner, outfit och ett svar på tal.. Och nu är ALLT det borta, vafan liksom? Jag blir galen! Seriöst. Wäääääh? Förlåt älsklingar, får se om det går att lösa annars fixar jag det någonannan gång. Btw, har ni märkt att jag sagt "förlåt för den dåliga uppdatringen" i typ mina senaste inlägg, HAHA sämst jag är ;) Aja nu ska jag käka, fixa det sista till imorgon och be Anna skicka bilderna från idag, vad gör ni ikväll sötisar? Är väl typ första sommarlovsdagen för de flesta? Lycko er..


Tycker denna bilden beskrev mitt humör just nu ganska bra, väldigt bra faktiskt!

 



Av Zanni - 12 juni 2012 12:14

HAHA rubriken har talat.. Ska möta upp tjejorna nu och så blir det en snabb lunch - sen iväg och röja grönan, hehe farligt!.. ;) Nejdå men det blir grymt, dom fick ju sommarlov idag så extra skönt för dom liksom. Får låtsas att jag också har det idag, fast det är imorrn.. Så jäkla taggad! När får ni lov, idag eller imorrn? Hoppas iaf ni får det grymt resten av dagen, ska fixa lite tidsiställda nu som kommer upp under dagen så uppdatrar jag med en massa bilder när jag är tillbaka, grymt va? Blir super, hehe PUUUSS



Hann fixa till mig lite snabbt också, bytte till shorts och en skön tjocktröja, perfekt för grönan iaf! Btw, följ mig på instagram babes, "nandinifanabel" heter jag där 

 

Av Zanni - 12 juni 2012 05:19

Fick ett ryck när jag vaknade halv 5 imorse så jag ställde mig och gjorde pannkakor.. Utan recept eller någonting, erkänn då är man grym? Att man kan laga pannkakor halv 5 utan recept är förf*n prisvärt? Tycker jag iaf  Ska rosta kokos och ta fram lönnsirap och sen fixa stöööörsta chailatten och ha en riktigt mysmorgon, tror inte man kan börja en ny dag bättre än såhär, ellerhur? Mihi *stolt* Hur startar ni helst era mornar babes?


    

Av Zanni - 11 juni 2012 20:49

Väldigt mycket jag måste hinna med just nu, livet liksom - vänner, familj, resor, möten, bloggen osv osv.. Vet att denhär sommaren kommer förändra mitt liv, fick ju veta lite saker igår.. Inte riktigt som planerat, men jag ska kämpa och lova mig själv att det löser sej! Och dessutom försöka få allt som planerat, som sagt.. Det löser sej  Sommarlov på onsdag också, blir ju toppen! Hehe.. Fasen vad jag babblar! Just nu ligger jag iaf och chillar lite framför TVn med lite glass, standard tjociskväll typ, heh. Ska uppdatra bättre imorrn, för nu orkar jag inte riktigt.. Ah ni förstår säkert! 


 


Av Zanni - 11 juni 2012 06:27

AAAAH va underbart, detta blir vår sista skoldag.. För imorgon ska vi typ göra något speciellt och sen på onsdag är det avsluting, shuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut! Så grymt taggad inför sommaren, lovar mig själv att detta ska bli min bästa sommar hittills. Världens bästa vänner runt mig hela tiden, resor osv osv.. Så bra att jag har blogg också, för i typ vinter när det är massa snö och skit - så kan jag sitta och titta tillbaka på i sommras, vad jag gjorde, hur jag såg ut osånt? Haha och hur jag förändras.. Lite som en dagbok, grymt!  Har förresten som "sommarlöfte" att komma upp till 200 läsare per dag, är ni med mig? VAD GÖR VI? NU KÖR VI!


Ska iaf till skolan nu, fixa det SISTA där hehe och sen träffa älskling, vi får se! Ha en asbra dag, när har ni avslutning btw? (skiiitfula bilder btw, men jag har bråttom heheh)

           

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards