♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2012

Av Zanni - 28 juni 2012 22:49

Får ta och börja ett av mina första "hemkomst-inlägg" med något tråkigt.. Såhär är det att min kamera är typ paj, eller själva kameran funkar asbra men det går typ inte att överföra bilderna till datorn. Ingen aning om vad som hänt faktiskt :( Men ska ringa pappa så får vi sticka till affären någon dag och fixa den eller köpa en ny, vi får se! Men iaf, tills dess kommer alla bilder har SÄMST kvaliete eftersom den ända kameran jag har just nu är min iPhone, ville bara säga det. Så lovar jag att jag löser det där med kameran så fort ja kan! 

 

Sur tjej! 

 

Av Zanni - 28 juni 2012 22:06

Sådär ja! Herregud, äntligen hemma.. Home sweet home, eller vad brukar man säga? Har haft två helt okej veckor på ivars, känns som om de var roligare för 2 år sen. Då var jag ju liksom lite mindre och allt va typ mer spännande, haha! Men jag har träffat MASSOR utav nya underbara människor, hur grymt är inte det? Vänner för livet, helt klart.. Och så kommer jag ju ha dubbelt så mycket att göra i sommar, eftersom jag har dubbelt så mycket vänner. Wiie, *blink* Sen har jag saknat alla här hemma så j*vla mycket, speciellt Olle, älskar dej finaste ♥ En till jobbig grej har också varit att inte kunna blogga ett skit, fatta vilken ångest jag haft varje kväll?! Men tycker inte ni att Kamala & Anna skött sig ganska bra, jag tycker dom gjort ett grymt jobb som gästbloggare, tycker iallafall jag! :) Men som sagt, nu är jag iaf hemma och kommer börja blogga som vanligt, eller såklart ni ska få extra mycket uppdatring nu när ni vart tvungna att klarat er utan mig i 2 veckor? Har ni överlevt eller? HAHA skämt  Hoppas verkligen ni har största happyface't där hemma nu.. ER ÄLSKADE FAVORIT BLOGGERSTA ÄR TILLBAKA, WOOPWOOP! 

 

         

Av Zanni - 27 juni 2012 15:12

Godmorgon...eh..dag! Allt bra ? Som jag inte nämnt tidigare så har mina föräldrar åkt till en festival i 

Tyskland nu.. Är fett avis, men får åka nästa år ;) Så dom åkte imorse, så jag är hos några vänner nu!

Kommer vara här tills på fredag då jag åker till farmor! Vi ska upp till deras sommarställe, 

och bara mysa! Äta god mat, kanske bada lite, ta det lungt och bara ha det mysigt! 

Kommer bli skit najs, alltid härligt att komma dit! Har ju också med min dator, så om internetet  funkar som det ska kommer jag kunna hålla bloggen uppdaterad! Bra va?   

Så, så ser det ut! Men ska gå och äta lite "tidig" frukost nudå.. Uppe med tuppen så att säga! 

Sen kom jag ju på att Nandini kommer hem snart.. Tror det är imorgon eller nått? För

jag och Anna skulle ju hålla bloggen uppe i två veckor, och imorgon har det ju gått två veckor! 

Så får se hur det blir, bloggar tills hon börjar igen! Tror att det är många som saknar henne faktiskt.

Men hur som helst, får se hur det blir! Här kommer dagens inspirationsbild sålänge! 

 

Blev helt kär i hennes tröja.. hahah! 

PUUUUUSSSS! 

Av Zanni - 26 juni 2012 18:14

Tjeeenare älsklingar, allt bra?

Själv har jag städat klart och ätit lunch..lite sent kanske men ah :)

Så har suttit och spelat gitarr, sjukt längesen..Fett mysigt, höll på massa med musik förut,

men slutade efter ett tag men ska börja igen tror jag..Man blir ju så galet peppad när man

hör alla fina musiker sitta och plinka på sina gitarrer och sjunga..Var typ mest sånna

människor på festivalen också. Men hur som helst, så har min eftermiddag sett ut, massa

mys och lugn, inte som jag hade tänkt mej, men mysigt.

Så yees, skaa fortsätta med det nu, och så..Får jag se om det händer något senare!

Juste, mnga som fortfarande tror att det är Zanni som bloggar..Så lägger in en liten bild

varje gång så vet ni vem det är!

 

PUUUUUSSS!

Av Zanni - 26 juni 2012 14:21

Heeeeeejsan, rubriken säger det mesta.. Storstädning här hemma, så kommer inte kunna

blogga på ett tag.. Men hur som helst, tänkte på en sak förut.. Skulle vara skitkul om ni kommenterade

eller något, ni vet att det betyder skit mycket, men ah.. Ska jag starta egen blogg? Inte nu då, men efter

jag gästbloggat klart häär? Vet inte vem som skulle läsa, haha, men kanske kul ändå?

Skulle bli helt sjuuuukt glad om ni kommenterade! Verkligen!

Men tills jag är klar tänkte jag ge er ett litet tips på en rolig serie jag kollade på förut..

New Girl - Skitkul faktiskt, har inte kollat på allt, men lite och det ger absolut ett gott skratt! Så

om ni inte storstädar som jag, ta lite tid och kolla!

 

Blev liten bild, men det duger hoppas jag ? Men kom ihåg att kommentera!

PUUUUSS!

Av Zanni - 26 juni 2012 12:47

GODMORGON !! sovit gott ?   Vakande själv nyss.. Har ätit lite frukost och tänkte hitta på något att göra idag. Känns som man varit hemma för mycket!
 Så får se hur det blir med det.. Men hur som helst, hinner inte göra ett långt inlägg nu för ska

städa mitt rum nu..Jag hatar verkligen att städa, men vem gör inte lixom?

Men hur som helst, ha en underbar fortsatt morgon så hörs vi! Här kommer dagens inspirations

bild sålänge också!

 

PUUUUUSS!

Av Zanni - 25 juni 2012 20:41

Go`kväll älsklingar, och förlåt för uppdateringen, men efter vaccinet så bara däcka jag.. Blev

så sjukt trött så ville bara vila lite.. Man är ju fortfarande lite slut efter helgen   Hur som helst,

angående rubriken så gjorde jag en liten "alla som gillar skriver jag om i bloggen-status" på fajsbuuk..

Så det kommer snart alltså.. Men sålänge ville jag bara säga tack för att ni fortfarande

följer bloggen fastän zanni inte är här, och uppdateringen inte vart så bra.. Men som sagt

så har jag ju aldrig haft en fungerande väl läst blogg förut, så detta är ju helt nytt, och blir så sjuuuukt

glad förvarje liten kommentar som kommer, blir verkligen lycklig att ni bryr er  

PUUUUUSS!

Av Zanni - 25 juni 2012 17:00

Tjeenare snyggingar! Läget? Fick just reda på att vi ska ta vaccin mot TBE..

Jobbigt, är lite spruträdd så får se hur det gå, men har ju tagit en gång och det var ju inte så farligt,

så bir nog skibra.. Är ju viktigt att ta, för där jag bor är det sjukt mycket fästingar, och vill ju inte bli sjuk..

Så lika bra :) Aja, så drar nu iaf.. Bloggar mer när jag kommer hem! Här får ni litet filmtips sålänge..

   

Forgetting Sarah Marshall - Helt sjukt rolig film, och romantisk såklart..THEHEH, helt underbar 

faktiskt, hett tips!   Här är trailern också, så får ni se om den värkar intressant!

                               PUUUUUSS!


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards