♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2012

Av Zanni - 29 juni 2012 20:17

Vad har ni gjort denna soliga dag älsklingar? Själv har jag inte gjort ett piss, har ju vissa sånna dagar ibland haha. Hadde grymma planer men allt sket sig så jag cyklade ner till centrum helt osminkad och i myskläder för att köpa B&J, mums  Träffade några gamla kompisar på vägen hem, så bytte nummer och snackade ett tag med dom.. Ska försöka hinna med att träffa alla mina vänner nu i sommar, man glömmer ju lätt bort varann under vintern. Är så jäkla taggad på denhär sommaren, får värsta energin bara av att tänka på det - och imorrn, imorrn så börjar allting! Är ni med mig eller? Here we fucking gooo 


 

     

Av Zanni - 29 juni 2012 19:54

 


Vad vore jag utan dina andetag? Älskar dig mamma 

Av Zanni - 29 juni 2012 16:44

Virkat verkar ju lätt vara nya trenden i sommar, och en av de få trenderna som jag verkligen älskar! Galet snyggt ju, liksom enkelt, sommrigt, fräscht och typ "oskyldigt" haha! Man kan matcha det med allt, långbyxor eller shorts och med lite smycken till så blir det ännu snyggare! Enkelt är snyggt, en klar sommarfovorit, ellerhur babes?  Har iallafall suttit och lagt in massa snygga sommarplagg i min lovebasket idag, bland annat lite virkat.. Funderar på att själv klicka hem några grejor, så kika in där ni och se om ni också hittar något.. zanni-of-sweden.mylovebasket.com


Några virkade favoriter just nu -

              

                

   


Av Zanni - 29 juni 2012 14:59

Efter att ha legat ute och stekt i solen i 2 timmar blir man ju inte den fräschaste, hehe så passade på att ta en långdusch när solen ändå gick i moln. Rakat benen, gjort några hårinpackningar och smörjt in mig med mass BUS för att behålla brännan jag fått idag, hehe.. Redo för sommarn typ  Haha ska börja fixa mig nu och sen ringa bästavän och se om vi ska hitta på något. Skulle vara mysigt, puss sålänge!


 

Av Zanni - 29 juni 2012 13:38

Några av er har undrat ifall jag inte kan skaffa en facebook sida? Själv tycker jag inte att jag alls har en tillräckligt stor blogg för det. Så tänkte fråga er, ska zanniofsweden skaffa facebook? Alla som svarar kommer att få en länk, både här på bloggen och på min facebook ifall jag skaffar det.. Haha, tack på förhand sötisar 


     

 

Av Zanni - 29 juni 2012 11:52

Vaknade för någon timme sen av att Kamala ringer mig, snälla jag har inte sovit ett skit på 2 veckor, och så ringer hon HALV 11! Idiot gumman   Vi planerade nästa vecka lite grann, ser ut som att vi ska upp till typ värmland eller något? Var nån festival där, haha vi får se, ska snacka mer med henne ikväll! Iallafall så satte jag mig ute i solen med en feeet salladsmacka, oboy och snackade lite med Mami, sånt som man saknar på ivars.. Så nu har jag precis packat upp allt från igår och tänkte lägga mig och sola lite vid poolen, sommaren har ju bara börjat.. 


Bjuder på den, sliten och osminkad brud, snyggaste jag sätt? OHJA *host* (mitt hår är blött inte fettigt, HAHAH)

    

Av Zanni - 29 juni 2012 11:18

Startar dagen med ett fett bloggtips, nämligen Vicky Eriksson som bloggar på myshowroom om sitt liv som transexuell. Hon skriver om sitt liv där det ingår en hel del mode, fester, shopping, tips osv..Det är dessutom sveriges största transexuella blogg. Hon är grymt  snygg och framförallt så otroligt stark! Jag menar tänk er, allting kan ju inte allltid varit så enkelt i hennes liv, men hon har stått upp för sig själv och låter sig aldrig trampas ner! Så att kika in på hennes blogg är ett absolut måste, ni kommer fastna direkt.. Jag lovar er! imvicky.myshowroom.se

 

 

Av Zanni - 29 juni 2012 00:17

Gokväll världens bästa läsare, allt bra? Med mig är det toppen, har suttit här framför datorn heeela kvällen med telefonen klistrad vid örat, planerat veckan lite, bläddrat i några tjejtidningar och fixat lite tjockiskäk har jag också hunnit med, nice!  Nu tänkte ja gosa ner mig i sängen med en gammal film, massa choklad och sånt där, sen måste jag få min skönhetssömn hihi. Första hemmakvällen på hela sommarlovet typ, blir nog en hemmadag imorgon också.. Känns som att det behövs typ, sola massor och kanske ringa hit bästavän för att röja poolen? Aja men vad gör ni ikväll då babes?

 

 

 

 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards