♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2012

Av Zanni - 25 juni 2012 13:01

Tjeeanare snyggingar, allt väl? Nu kommer bilderna från helgen iaf! Tog

en stund att ladda över, så ah.. Men visar inte så mycket bilder, för tar så himla långtid att att ladda upp

på bloggplatsens bildgalleri eller vad det nu är.. Men här kommer lite iaf!  

Från Syster Sols konsär!

 

Trevligt midsommar-firande.. hahah ;)

   

Stora scenen, ganska bra jobbat av farsan att sätta upp den? Ellerhur?!

 

Min syrra och henne lilla bad på scen.. Ganska så stolt faktiskt ;)

 

En kille som höll på med eld, blev rätt tufft när jag satte på lång slutartid så såg man alla hans

rörelser i tre sekunder.

 Blev så sjukt vackert på kvällen! Typ doog!

 

  heheh...kääärlek!

 

Blev som ni fattar sjuukt drag på kvällen! Helt undertbart!

Så det var det, hoppas ni gillade bilderna! Hade ju inte med kameran hela tiden eftersom

man ville njuta lite av festivalen också, men blev ett gäng bilder.

PUUUUUSS!

Av Zanni - 25 juni 2012 11:14

Godmorgon älsklingar, haft en bra helg? Hoppas det! Själv har jag haft lite både och..

Första dan var det najs, tills jag fick typ magsjuka.. Lyckat eller? Haha.. Så vart massa strul med det,

och så.. Men fick en sovplats inne i huset så vart lungt.. På lördagen kände jag mej sådär

sunkig, ni vet när man spytt och ah.. Så min älskade mamma skjutsa hem mej så

jag kunde duscha och fräscha upp mej lite :) Var faktiskt skit skönt, då kunde jag lixom komma tbx till

festivalen med nya tag och så :) Så sen drog till tbx och där spelade Danjah! Blev fett

glad, hade ingen aning om att han skulle komma, inte för att jag lyssnar på honom vanligt,

men alltid kul att se live! Så det var ju najs, och sen var det lite mer band, och sista bandet var Syster Sol,

och sen massa djs hela natten.. Så kan ju ändå säga att det vart lyckat? Lite strul med allt och så,

men det ordar ju sej alltid? Så yees, så har min helg sett ut! Vad har ni gjort?

Håller på att ladda upp bilderna från kameran nu, så kommer i ett annat inlägg senare, ville bara uppdatera lite! Men ha en fortsatt bra morgon så sees vi!

Danjah som spelade, om ni inte hört honom vill säga!

PUUUUUSS!


Av Zanni - 22 juni 2012 13:01

Godmorgon älsklingar, och GLAD MIDSOMMAR på er alla!
Fett att det är midsommar ju! Kändes som igår, allt går ju så fort! Eller?

Har ni några speciella planer då? Som ni redan vet så ska ju jag till en festival, är f1 taggad!

Skulle igentligen åkt imorse, men hann inte packa och så eftersom jag ska vara där hela helgen, så

åker lite senare med syrran. Jag kommer ju vara där hela helgen och så, så förvänta er ingen

uppdatering från mej förrän söndag. Vi får hålla tummarna på att Anna bloggar!    

Är på skit bra humör, så har med kameran och ska fota låss på allt och alla, så räkna med en

bildboomb senare! Hur som helst, tänkte bara önska er en glad midsommar och en fin helg, för nu

måste jag fortsätta packa..Så någonting blir gjort här! HAHA...

Här får ni dagens inspirationsbild sålänge! Blir såå lycklig av bilden!  

PUUUUUUSSS!

Av Zanni - 21 juni 2012 20:28

Sho tjena snyggingar, gör ni? Själv sitter jag just nu och kollar igenom gamla förebilder.

Har ni haft någon speciell förebild? Själv har jag haft skitmånga. Mestadels artister,

speciella låtar och så, men hjälpt sjukt mycket i vissa lägen! Tycker det är ganska

viktigt ibland, det blir lite som ens identitet, att han någon speciell man blir inspirerad av. Ibland kan

man ju ha sej själv som förebild, vilket också är bra, men kan vara skönt att ha en inspirationskälla.

Många ungdomar har inte så mycket speciella intressen, bara att hänga med kompisar, när man blir äldre att bara röka och hålla på. Att ha en förebild, ett intresse eller så kan verkligen hjälpa en igenom svåra

tider, hålla en vid liv lixom. Här är några av mina förebilder jag verkligen fått hjälp av

Beyonce - Hon är verkligen stark och står upp för sej själv, låter sig itne trampas ner.
Blir sjukt inspirerad av henne, allt hon hunnit gjort och hon är inte enns 30 än! Fatta det!

Amy Winehouse - Hon har verkligen haft det tufft, och är ju som ni vet nyligen död. Men

musiken är verkligen det som hållt henne vid liv genom alla år, tills det inte höll såklart, men ändå länge. Riktigt fint, då ser man hur musiken verkligen kan hålla en uppe!

Christina Aguilera - Alltid stått upp för sej själv, och hjälpt massa människor att

inse att de är tillräckliga som dom är. Och sen är hon ju en sångerska i världsklass!


Märkte att det bara var tjejer, men ah..Kan inte ta alla, för då skulle ingen palla gå igenom allt, haha..

Om ni inte hört, kolla upp! Alla är ju sångerskor i världsklass och har några av världens bästa kvinnliga röster (enligt mej då). Så lyssna och njuut! 

PUUUUSS!




Av Zanni - 21 juni 2012 18:05

Tjena goingar ;) Haft en bra dag? Själv har jag haft det toppen! Bara chillat och så, 

sommarmys så att säga.. Hur som helst, angående rubriken..Imorn är det ju midsommar, taggade? 

Själv är man sjuukt taggad! Ska ju på festival i Gnesta, kommer bli fett! Kommer massa band,
DJ:S och sådär, och sen så ska ju min kära syrra till sångerska ha sin första rikitiga konsär..

Är så sjukt stolt, hon och hennes tjejer är så jävla duktiga! Kommer en video senare..

..Så där kommer jag vara hela helgen, kommer nog bli skiiit kul! Är F1 taggad!

Om någon är intresserad att gå på en fet festival, cheka deras hemsida: fabylon.org   

Yes, så ser det ut för mej.. Vad ska ni göra under midsommar då? Hoppas något kul!

 

PUSS!


Av Zanni - 21 juni 2012 13:43

 Tänkte köra på lite hiss/diss nudå.. Så då kööör vi!   

 

Skinnshorts - Jag tycker personligen att shorts ska vara i jeans material, det kan vara med olika

färger, nitar, olika tygstycken osv..Men alltid i jeanstyg! Visst, skinnshorts kan vara snygga till

få speciella outfits, men oftast ser det bara B ut.. Så det ända jag har att säga om dessa är uääh..! Vad

tycker ni?   

 

Så feta dissar åt dessa! Shorts ska faktiskt se ut såhär! ..  

 

Folk som följer sina drömmar - Alla måste ju hålla med om att man blir inspirerad av dom

som följer sina drömmar? Man blir så sjukt taggad bara! Som till exempel Zanni, jag var

med i början av hennes start till denna blogg, hon bloggade varje dag fastän hon inte hade så

jätte många läsare, men hon fortsatte och höll bloggen uppe. Nu idag har hon en snygg stilren

blogg med 100+ läsare varje dag! Det ju helt sjukt! Är faktiskt riktigt stolt över henne, och hon har inte bara utveklats med sin blogg, utan genom den blivit en underbar, älskvärd person som står

upp för sej själv och inte låter sej trampas ner! Så all credd till våran Zanni! Go Girl`!!!

 

PUUUUSSS!

Av Zanni - 21 juni 2012 11:22

Godmorgon älsklingar, allt bra? Hoppas det! Med mej är det skit bra! Kom ur mitt lilla deppspace

igår och mår bra igen.. Det är ganska häftigt faktiskt att man inte måste må dåligt även om något hemskt

hänt. Man har ju lixom alltid ett val, och det är bara en själv som kan genomföra det.

Hur som helst så känns allt bättre och är redo för en såkallad "nystart" ;) Så tänkte börja dagen med

att gå ner till vattnet och ta ett litet dopp! Är ju så sjuuuukt varmt nu! Helt underbart!

Så ha en underbar morgon ni också, och njut av vädret!

PUUUUSS!

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards