♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2012

Av Zanni - 4 april 2012 07:30

Fixade ihop ett collage på lite av mina outfits jag haft den senaste månaden - vilken av dessa är eran favorit/snyggaste? Själv är nog min favorit 1:an tröjan är jätte mysig & snygg + att det blev lite färg typ.. Men som sagt, vilken tycker ni? (alla kommer få en länk i ett inlägg)


 

Av Zanni - 4 april 2012 07:17

Det vekar ju vara jäklans skoj att kolla på bider på lilla mig - so, drag on trisses där har ni mig..


Hehe nej men hurrni, godmorgon!  Vaknade för 1 timme sen med världens bästa humör, jag är så j*vla lycklig just nu.. Allting är perfekt. Love life typ!  Som säkert dom flesta av er så ska jag strax springa iväg till skolan, ska bli grymt skönt med lov på torsdag! Ska ni hitta på något speciellt, här har vi iallfall plaaaaaaner, weehoo! Tills dess är det bara att stå ut.. Haha men det fixar vi hur lätt som helst, visst babes? Ni är bäst, glömm aldrig det. Yees - men nu måste jag fixa ihop det sista. Hoppas ni får en grym dag, PUUUSSAAR!


Av Zanni - 3 april 2012 20:38

Heeej sötisar, kom hem för några timmar sen - har bara fixat lite med ett samarbete jag kanske har på G, skypat med älsklingar, pluggat och käkat lite, duktig ju?  Men iallafall, vad har ni gjort idag då sötisar? Jag själv tog tåget in till Maja direkt efter skolan, där mötte vi upp Anna, Emma, Samme o typ nån mer.. Vi tagga till Maja, chillade, kolla på film osv, mys! Hehe jag och Maja tog massa bilder också, bjuder på några här, haha de andra vågar jag absolut inte visa upp här.. 


       

Av Zanni - 3 april 2012 19:20

Efter mitt inlägg igår "RESPECT" så fick jag några komentararer typ såhär - "för något inlägg sen skrev du att du ät på donken och att ni snacka skit så jävla dumt elr TÄNK svar elr är du ensåndär som snackar skit och sen ska folk tro att du är en ängel du har ju fan något problem!!!!!!!!!" sedan en minut senare fick jag från SAMMA j*vla IP-adress "håller med!!!! du är ju bara FAKE!!!! NOOB -.-" haha det roliga är att det så är samma person o att den skriver i sin andra komentar "håller med" - men iallafall, kände att jag behövde de lilla dig ett svar på tal, here you go bitch! ;)


För det första, när jag säger "snackar skit", så menar jag inte skit OM ANDRA människor, utan liksom shit? Onödigt shit, typ diskutera om donken är äckligt eller gott? Alltså, aaah.. Hoppas ni förstår! Ska jag vara helt ärlig så var jag en riktig idiot förut, dampbarn typ - jag är inte så bra på att bråka, slåss osv, men jag är jävligt vass när det gäller att såra folk PSYKISKT, ser deras svagaste punkter osv - så förut, jag var alltid i "bråk" typ, jag snackade skit onödigt ofta, nästan alla mina vänner var falska.. De var bara ute efter min såkallade "Status". Klart jag hadde äkta vänner o var en bra människa för det mesta, men ibland blev jag bara totalt lakk. Men sen bestämde jag mig för att byta skola, flytta mellan mina förädrar o bli en finare människa - jag bästämde mig för att ALDRIG snacka skit osv, o vet ni? Jag har lyckats och är så jäkla stolt. Jag mår sjukt bra just nu. Jag är ingen perfekt ängel, men vafan? Man måste ju leva lite! Men jag, jag snackar faktiskt inte skit, inte om mina vänner, inte om någon, det är bara helt saik. Sådär, nu har ni svaret ;) Puss. (Btw jag fatta inte de där med att jag är fake, förklara gärna närmare)


 

Av Zanni - 3 april 2012 11:20

Ni har sagt att ni vill att jag lägger upp fler "Dagens outfit" osv, ska försöka bli bättre! Idag kör jag iallafall på en enkel outfit - svarta jeans från Chep Monday, tröja från Zara och ett sött halsband från miaz.se, vad tycker ni sötisar?


(haha sorry för att jag håller i håret på bilden, det blev typ bara så..)

 

Av Zanni - 3 april 2012 07:15

  Godmorgon finisar, sovit gott? Jag vaknade med ett toppen humör - ska bara klara timmarna i skolan och sen blir det paaaartaay efteråt!  Haha nejmen berättar senare.. Lovar massor av uppdatering idag också, så det blir ju asbra! Ska visa outfit, videoinlägg, bilder, och kanske en frågestund, vad tror ni? Säg bara till. Meeeen nu ska jag käka lite frukost, sminka mig osv mig så hörs vi i skolan sen, PUSSAR!


Haha osminkad och tagen 5 på morgonen, men whatever - den nakna sanningen helt enkelt?..

    

Av Zanni - 2 april 2012 19:42

Åh, jag är så jäkla trött på att vi tjejer alltid ska hålla på att bitch blicka, skratta och titta snett på varandra på stan? Herregud, varför? Finns det någon av er som mår bättre av det? Nej. Bara för att en tjej bor i ett superfint hus, har alltid pengar, dyra kläder, poppis osv osv - så ger väl inte det henne rätt att hålla på sådär, alla är lika mycket värda. Alla är unika, så är det faktiskt. Den "perfekta", kanske inte har det så perfekt på insidan, den där "tönten" kanske mår hur bra som helst, kan alltid gå med ett gott samvete, skita i andra och bara fokusera på den posetiva delen av livet? Men iallafall - tycker att vi tjejer ska ta hand om varandra, vi behöver varann. Le istället för att blicka, du mår bättre själv, du ser snyggare ut + att du gör andra glada. Som sagt - le och ta hand om varandra babes, kärlek till er ♥ 


     

Av Zanni - 2 april 2012 13:32

Halloj, sitter ni också i & pluggar just nu? Åh va jobbigt det är - har 2 timmars lång biologi lektion och sitter och läser Ekologi.. Tristaste jag läst haha! Men med lite bra musik i lurarna så fixar jag det, värt ju? Så kan man ha kul osv efter med ett gott samvete, håller inte ni med? Aja, slutar iaf strax får se vad jag hittar på då, hadde tänkt att åka hem och bara chilla! Men vi får se nu, åker kanske och träffar några kompisar istället. Vad ska ni hitta på babes? Hehe men nu måste jag fortsätta plugga, KYSS!


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards