♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2012

Av Zanni - 8 april 2012 13:15

Nagelolja - Är superbra för naglarna, måla på 1-2 gånger i veckan, det ger dom fukt osv så att de inte skrivar sig! :) Finns att köpa på t ex h&m, Åhléns, Kicks osv.. 

Bas & Topplack - Änvänd alltid bas & topplack, det skyddar naglarna, gör så att nagellacket sitter kvar längre + att det ger glans! Hur fräscht? Det finns även alroundlack som typ 2 i 1 men dock är det inte lika effektivt.


Nagelbitare - det finns speciella medel som du "målar" på nageln dagligen, det smackar jätte äckligt vilket gör att du kommer vilja sluta bita på naglarna! Finns på apoteket. 


     




Nagellack & Lösnaglar - Rispa inte bort nagellacket/lösnaglarna utan änvänd alltid borttagnings medel, om du rispar bort det så sliter det jätte mycket och naglarna blir fula och ofräscha! 


Av Zanni - 8 april 2012 12:36

Tänkte dra mig in mot pershagen och möta upp älsklinga, Anna, Emma och massa fler nu - vi ska väl bara luffa runt o sådär, hehe standrad typ? Vi hörs när jag kommer hem + att jag lovar att fixa massa inlägg som ska komma upp underdagen, på riktigt blogghumör känner jag. Perfekt! 


Bjuder iallafall på dagens outfit -  blev lite 70-tals inspererad med tröjan, höga jeans och massa armband, vad tycker ni babys?

    


Av Zanni - 8 april 2012 10:54

Fick massa bra grejer i mina påskägg igår, badbomber, muffinsformar, biokort, snygga strumpor och såklart massa godis + lite mer som inte kom med på bilden.. Hehe men iallafall - vaknade tidigt idag så har redan fixat mig & käkat fuskost, har riktigt nice planer för dagen också. Berättar mer sen! Vad ska ni göra idag? PUSS


 


Av Zanni - 8 april 2012 09:54

Hej babes, hadde massa bra inlägg planerade igår men då skulle det ju såklart bli strömavbrott.. Så internet och hela skiten la ner :( Haha så det blev en myskväll med massa godis tillsamans med Mami, mysigt det också! Men iallafall - om allt funkar som det ska idag så lovar jag massa uppdatering, bra va?  


Såhär såg typ hela huset ut igårkväll, skitläskigt!! 

 

Av Zanni - 7 april 2012 19:07

Tjaa gullisar!  Förlåt ännu en gång för den dåliga uppdateringen, men hadde verklige inte lust att blogga igår och idag har jag haft fullt upp - åkte tillsamans med Mamma & min bror till Heron City, Ikea osv.. Har ÄNTILIGEN bestämt mig för hur det ska bli med alla mina speglar, hihi det viktigaste i rummet typ? *blink* Haha nej men det kommer iaf bli galet snyggt! Så vi ska speciall betsälla sen några sen. Fast en ny datorstol fick vi med oss, behövdes verkligen  Sen gick jag och lunchade på tacobar med Mami, hehe så gott! Men iallafall, nu är jag hemma och "Back on track" haha eller vad man säger? 


Jaja men vad har ni gjort idag? Glad påsk förresten, fått några presenter? Har inte fått mitt än så ska ut och leta nu! Haha gash känner mig som en 5-åring, fast jag är ju typ som det sykiskt så spelar ju inte någon större roll. Haha hörs senare, puss!


Bjuder på en bild på mina bebisar från imorse, såhäär söta

 


Av Zanni - 7 april 2012 11:43

Godmorgon älsklingar, sovit gott? Vill börja med att säga förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen igår - men direket efter middagen hos farfar så åkte vi och hämta upp Kamala och Samme. Vi stack hem till mig, chillade, dunka musik, käka massa godis och skit.. mys! Så dom slagga här och nu ligger vi i gäststugan och typ vaknar! :) Haha har ni kollat ut eller - man typ bara GOD FUCKING JUL! Nej men det skulle ju bli sooooommaaaar!! :( Aja hurrni, lovar bättre uppdatering idag/kväll, så håll ut!! PUSSAAR!


HAHAH bild från igår kväll..

 


Av Zanni - 6 april 2012 11:58

Ska hoppa in i bilen strax och åka vidare till min farfar & typ käka lunch osv med hela släkten, trevligt trevligt?.. Haha nej men men vad ska ni göra idag då, det är ju typ långfredag? Segt. Aja måste springa iväg nu, ha en bra dag så hörs vi ikväll, PUSSAR!


Såhär ser jag ut idag då, kan visa bättre bilder sen! 

 

Av Zanni - 6 april 2012 09:49

Godmorgon sunshines, vaknade precis och ligger i sängen och snackar med världens bästa.. Mysigt värre! Haha nej men tänkte berätta lite om kvällen igår - det var awesome, det drog igång på riktigt vid halv 11 tiden, var helt gaaaalet, värsta draget typ! Vi stod precis vid basen så fett va det lät, haha ni hör ju på videon.. Aja det var grymt iaf! 


Bjuder på två bilder & en video från kvällen!



   

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards