♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2012

Av Zanni - 14 april 2012 20:17

Ursäkta den hemska "fjortis rösten" men som jag säger så är jag rikitgt jäkla förkyld.. Haha charmig stillbild förresten! 


Av Zanni - 14 april 2012 17:49

Jag ha galet många planer inför hur mitt nya rum ska se ut, de ska målas om, köpas nya möbler, tavlor, lampor, + kanske riva en vägg så det blir större? Haha nejdå, eller? Vem vet? Kanske snor gästrummet och gör om det till "walk in closet"?!! Haha nej men det ska iallafall vara rosa, rosa, rosa & typ mer rosa!!  Längtar sjukt till sommaren då allting ska fixas, nytt rum, nya saker, större blogg - ny människa, eller vad tror ni? 


När vi ändå snackar rum, inredning osv så tänkte jag tipsa om en skitbra inredningsbutik här på nätet, de säljer alltifrån stilrena sängar till leopardlakan, ljusslingor, väggtexter, tavlor osv osv, själv blir jag alldeles galen av att sitta och kolla runt där, vill ha allt!  coozie.se heter den, tycker absolut ni ska kika in där. 



Tänker mig något i denna stil fast med lite mer rosa typ, vad tror ni babes? 

 

 

Av Zanni - 14 april 2012 13:15

Jag blev då kvar här hos Anna, igen.. Haha nejmen jag hjälpte henne att städa upp efter inatt - helt galet!! Började med att vi satt och snacka massa tjejsnack, käka godis & beställde massa pizzor.. Så vi gick och hämta dom och så satt alla i sängen snackade, garva som saaatan, och dansa gaaalet haha!! Lite senare imot natten blev det massa film, vi startade med "Remember me" ni vet den med Robert Pattinson?.. Haha och sen vart det massa skräckisar därimellan och så avslutade vi med "The Notebook", fett mys!! Där någonstans vid typ 5 - 6 tiden så slockade vi allihoppa, men iallafall så vill jag tacka för en grym kväll - kärlek till er tjejooor!! 





Av Zanni - 13 april 2012 17:08

Kör på en svart midjekjol, vitt pösigt linne och till det en söt "kofta" eller vad man ska säga? Blev riktigt nöjd iallafall, sååå.. Vad tycker ni då snyggingar?  

 

Av Zanni - 13 april 2012 16:46

Tillbringat de senaste timmarna framför min spegel & med musiken på högsta i bakgrunden, sååhäääär nice!  Nejmen känner blev riktigt nöjd med outfiten, håret, sminket o allt dedär. Så nu sticker jg iväg på tjejkväll hos Anna - där har vi laddat upp med massa tjockiskäk & skräckisar - hehe blandannat "fredagen den 13e" ni kanske fattar varför? Sen så hinner vi nog med massa tjejsnack osv, blir nog riktigt mysigt iallafall! Vad ska ni göra ikväll babes? Hoppas ni får det grymt för det ska jag ha!! PUSS!


 


Av Zanni - 13 april 2012 14:53

Vad gör ni just nu babes? Själv kom jag nyss ut ur duschen, så jäklans härligt alltså.. ♥ Scrub, hårinpackning, smörjde in mig med världens skönaste cocoslotion, testade min nya body splash & tillsist la jag på en chokladansiktiskmask, såååå fräschfeeling haha + att jag luktar riktigt gott hehe!! Känner mig grymt taggad inför partaay ikväll.

Nuu ska jag bara käka lite & sen prova ut en outfit, fixa håret, kanske ska köra på naturligt idag, alltså lockar?.. Hmm vi får se, vad tycker ni? Fixar iaf ett inlägg innan jag sticker iväg där jag visar outfit, berättar mer om kvällen osv osv, låter det bra eller? Hoppas det  PUSS!


   




Av Zanni - 13 april 2012 13:33

Var och fixade presenter till Anna igår och så kunde jag inte låta bli och köpa något till mig själv hehe.. Så fick med mig en body splash från hollister, den luktar så sjukt gott!!  Kommer ta slut på nån vecka känns det som, kanske borde köpt med mig 2? Haha*blink* 


     

Av Zanni - 12 april 2012 17:55

Moshi mina gullungar, som jag skrev sist så åkte jag in till stan en snabbis för att fixa lite hemliga grejer till imorgon - så hann jag ju såklart med en snabb fika på waynes + shopping till mig själv,  men kan verkligen inte låta bli, hehe ni vet ju hur jag är?  Men iaf direkt efter taggade jag direkt hem hit till Anna min korv, har varit sjukt mycket med henne på sista tiden, men vi har alltid så gaaaalet kul tillsamans!! Haha men iallafall, vi käkade lite och sen efter ett tag kom älskling.. vi myste bara med massa filmer osv osv, chill dag typ! Vad har ni själva haft för er för skoj idag? Förresten så slaggar jag här inatt, men ska försöka hålla bloggen uppdaterad ändå, PUSS!


Anna vill inte vara med på bild.. sålänge bjuder jag på en skitful på mig haha!

 




PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards