♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2012

Av Zanni - 10 april 2012 11:24

Har fixat mig hela morgonen med musiken på högsta, så nice hehe! Såå vart ska jag då? Jo jag ska åka in mot heron och möta upp Anna, Emma, Maja, Vendela & några killkompisar, vi ska faktiskt gå och se Titanic ni vet den har börjat gå i 3D på bio igen. Ska bli grymt kul faktiskt - jag menar det var ju typ allas favvofilm när man var 8? Efter går vi väl och käkar för att fira Anna ännu mer, grattis igen hjärtat! På fradag blir det feeest också, hehe tagga dubbelt! Men mer om det senare.. Kommer iaf hem nån gång ikväll, då blire att : Blogga, blogga, blogga, blogga! 


Vad ska ni göra idag babes? Hoppas iaf ni får det grymt för det ska jag ha  PUSSAR TILL ER! 


 Bjuder på en gammal bild på mig ocg födelsedagsbruuuuden!

     

Av Zanni - 10 april 2012 11:01

Vi ska ut idag för att fira min älskade korv Anna som fyller 13 år idag, alltså tonåring.. Fett tuff Anna! Skriv grattis till henne här vettja, så blir hon nog asglad! Haha nej men all kärlek till dig korven, du betyder mest 


    

Av Zanni - 10 april 2012 08:35

Hehe godmorgon hurrni, jag måste typ vara den ända som är vaken just nu? Nej men jag vaknade och kunde inte somna om så de kändes lika bra att gå upp?! Yees så nu har jag redan varit ute och sprungit någon timma, tänkte ta något att äta nu och sen fixa mig för att sticka iväg.. Känner att denna dag komer bli såååå grym!  

 

Av Zanni - 9 april 2012 22:50

  Har dragit på mig myskläder, plockat fram en massa cola, chips, godis, filmer och nagelfix - så tänkte lägga mig i sängen fixa naglarna, tjocka mig lite och bara mysa, har älskling i tele också, perfekt!  Så yees haha såhär ser min kväll ut, myskväll helt enkelt. Vad gör ni mina sötnosar? Jaja ska iaf försöka komma i säng om nån timme, hehe skönhetssömn ni vet? *blink* 

 

Av Zanni - 9 april 2012 19:45

Fick en fråga om att jag skulle göra typ sånhär "Ur garderoben" och visa mina jackor - så tänkte köra på det nu.. Hehe tror jag har typ 6 jackor eller något, men men behövs ju alltid?! ;) Haha nejdå men iaf - kassa bilder jag vet men ni får nöja er.. PUSS!


Först två skinnjackor - den första är från märket Jofama och den andra från Cubus.

 


Två jeansjackor - den ena är från märket Lee Jeans och den andra från Ibiza tror jag?



¨Sen två till - en sjuukt snygg pälsjacka från h&m faktiskt och sen en liten jacka från typ Bik Bok?



En vintage jacka från Vero Moda och en söt vårkappa som jag köpte i holland förra året?

   

Av Zanni - 9 april 2012 13:25

Jag har verkligen ingenting att blogga om, 0 ideer liksom.. Därför har/är det så sjukt dålig uppdatering! Kom igen babes - hjälp mig! Vad ska jag blogga om, vad vill ni se mer av? Ska jag ha frågestund? Videoinlägg? Sminktips? HJÄLP!  


Men nuuu har jag iallafall fixat mig, kör på plattat hår, några smycken, en liten hoodie och ljusa jeans, vad tror ni? Sååå yees nu ska jag åka in och möta upp några, blir nog en hel del snack om tisdag & frdag, hehe men vi får se? Vad ska ni göra idag sötisar - hoppas iallafall ni får det grymt, all kärlek till er ♥ PUSS!


     

Av Zanni - 8 april 2012 21:09

Tjaaa babes - hann inte uppdatera så mycket ikväll men alla mina syskon kom, vi åt middag snackade lite osv, lammfile och sallad, riktigt gott!  Men nu har jag fixat till mig lite och tänkte sticka ut och träffa några kompisar här på gården bara, haha så det är ingen fara.. Kommer hem om nån timme lovar att uppdatera då tror det var någon som ville att jag skulle visa alla mina jackor, så ska försöka fixa det. Jaja men vad gör ni då snyggingar?


 

Av Zanni - 8 april 2012 16:36

Tänkte bjuda på lite nice musik så har ni något att lyssna på!  Hehe diggar verkligen låten - man får så jäkla bra feeling av den - älskar typ musik av Medina, Ison & Fille, Labyrint osv osv, riktigt härliga låtar! Vill ni kanske har fler musiktips, komentera o jag fixar det!?



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards