♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2012

Av Zanni - 18 april 2012 20:07

..Plugg är det vad livet går ut på, känns så just nu iallafall, fett seeeeegt!! :( Ellerhur? Jaja men det är bara stå ut - har iallafall fixat det mysigt för mig, gjorde en kopp choklad med massa grädde, hehe onyttigt men sjukt gott! ;) Nu ska jag få skiten gjord också, klarar ni er utam mig tills imorgon? Hehe bara att stå ut babes, hörs, PUSSAAAAR!! 


 


Av Zanni - 18 april 2012 18:15

Hej lovers! Kom precis hem, mådde inge bra i skolan idag så stack hem vid sista lektionen, skulle bara möta upp Kamala snabbt för att hon hadde några grejer som var mina.. Men sen så träffade jag några killkompisar i centrum, + att jag kände mig bättre så blev kvar där ett tag hehe. Sen när jag kom hem så drog jag på mig träningskläder och stack ut på en lång powerwalk i solen, sjukt skönt faktiskt, kändes som typ sommar! Juuuste hämtade upp mitt presentkort på hollister idag också (av farfar), så hoppas på shopping i veckan hehe, lovely. Vad har ni haft för er idag då finisar?, hoppas ni haft det grymt 


 


   


Av Zanni - 18 april 2012 06:14

Startar min morgon med en supergod smoothie, för mig som har svårt att äta frukost så är det perfekt! + att det är nyttigt, bra för hyn osv..  Ska snart börja fixa mig, känner typ för mjukiskläder hehe, liksom kolla ut - mysigt väder huh? Vi får se hur det blir! Godmorgon förresten.. 


Just nu hehe

     


Av Zanni - 17 april 2012 20:33

Hadde på mig dethär idag - Ljusa jeans, som jag typ "rullade upp" blev skitsnyggt faktiskt, jeansen blev som nya, så där fick ni ett litet tips också, hehe.. Till det så hadde jag iaf en mysig leopard tröja från Gina Tricot. Ute körde jag på min vintage jacka från Veromoda, mina favortit coneverse + en tubhalsduk, så yees - vad tycker ni babes, hiss/diss? :)


 

Av Zanni - 17 april 2012 20:18

Som ni kanske märkt har inte uppdateringen varit på topp.. jag har haft det svårt att hinna blogga osv på kvällarna, kommer hem ganska sent, måste plugga, äta duscha, sova allt de där.. Så ja ni, blir inge tid till bloggen riktigt, men jag försöker iaf så gott jag kan, hoppas det duger?! 


 Men vad har hänt idag då? Jo direkt efter skolan åkte jag hem till Maja, där var det ett gäng tjejer - har varit lite bråk, missförstånd & skit så vi behövde snacka och sådär, men nu är allt löst och vi är bästavänner igen, så det är iallafall skönt! Sen tog jag bussen hem och träffade Kamala & Linnea ett tag, vi käka mat på grillen, pommes med majonäs, nyttigit? Haha ohja!  Det var min dag lite kortfattat, hur har eran dag sett ut? 


Körde en liten "Photo shoot" (heter det så?) med mig själv precis när jag kom hem haha.. Charmig mössa, verkligen!

 

Av Zanni - 17 april 2012 18:19

 

*Onsdag - Stan med mina brudar? Kanske shopping? Annars södertälje, like usal..

*Torsdag - Vara med Mami, ta någon fika, snacka, och kanske köpa iPhone skal hihi!

*Fredag - Till pappa, antingen träffa bästavän Ellis eller myskväll med pappa?!

*Lördag - SHOPPING I HOPE!!

*Söndag - "Lazy song day", helt klart.. bara ligga hemma i sängen, kolla massa filmer, käka benn & jerrys, och allt som hör en söndag till hehe! 


Av Zanni - 17 april 2012 11:52

Just nu sitter ni också i skolan va? De gör jag, saaatan vad segt det det känns.. Hehe jag vill ju ha soooommaaar nuuu!!   Men nu har vi iaf strax lunch, får se vart vi går någonstans, 7eleven tror jag? Haha skolmaten är så äcklig därför så brukar vi alltid gå till 7eleven, thai, sushi eller något, mycket fräschare! Tycker man borde kunna få sån mat i skolan istället, de skulle vara grymt! 

Aja efter skolan så ska jag träffa älskling & några fler, får se vad vi hittar på?! Har ni några planer efter skolan? PUSS!!


 

Av Zanni - 16 april 2012 18:59

Tjaaa älsklingar, har ni haft det bra idag, första skoldagen och skit? Hoppas det  Skrev ju i mitt tidigare inlägg om dagen osv, så cheka in det om ni är intresserade haha! Iallafall - när jag kom hem så vart det lite drama, ni vet bråk o sånt jobbigt :( Men det löste vi snabbt, och så köpte vi med oss lite thaimat på vägen hem, så gott!.. Så ska springa ner till köket käka lite, myskläderna är på också, perfekt! Efter det måste jag ta en dusch + fixa massa plugg. Så det blir kvällens planer, ni får ursäkta om uppdateringen inte blir på topp. Ha en bra kväll ni också, puss!!


(jäklans matblogg jag verkar skaffat mig?)


   


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards