♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2012

Av Zanni - 25 april 2012 18:35

Se till att alltid ha vatten vid sidan och bra träningskläder för ett enklare träningspass.


Gå ofta promenader, korta som små, spelar ingen roll! För din konditions och din egen skull.


Gör mycket mag & rumpövningar när du tränar. En rump-övning som är jätte enkel är "kissande hunden" det går till såhär - Stå på alla fyra. Håll länden parallellt med golvet under hela övningen. Lyft det ena benet ut mot sidan som en hund som ska markera mot ett träd.För knät bakåt i en cirkel och sträck benet rakt bakåt. Böj knät, för det in mot magen, ut till sidan igen och så vidare. Rörelsen ska ske i höften, inte i ryggraden. Upprepa tio gånger och byt sida.

Tänk på att stretcha ordentligt efter ett träningspass också, skitviktigt!


Gör olika sorters armövningar, de man kan göra är att föra armarna i cirklar, lägga sig ner göra 10 situps & upp igen.


Upphopp & knäböj är något riktigt bra för en fastare kropp och bättre kondition, gör så många du kan tills det helt enkelt bränner!


     




Av Zanni - 25 april 2012 14:53

Jag sket i sista lektionen och tog en en promanad genom stan hem i soooolen istället, kollade i lite affärer, käka glass - summerfeeling på högsta nivå typ, så himla underbart!   Är det bara jag eller känns allting mycket skönare på våren när det blir sol & vaaarmt haha? Hur har er dag varit då? Hoppas ni haft det lika grymt som mig iallafall! Nuuu ska jag bara ta det lungt här hemma ett tag, plugga lite, kolla på andra avsnittet av Jockibois & Hannahs serie, hahah galet kul ju.. Strax ska jag in till stan ett tag för o fixa några ärenden med pappa, så yees det blir "dagens" planer. Lovar bra bloggning ikväll också, perfekt ju! 


Bjuder på den haha..

    




 

Av Zanni - 25 april 2012 07:45

      GOOOOOOODMORNING SUNSHINES!!!  Vaknade på världens bästa humör, hehe så vi får ju bara hoppas att det fortsätter så resten av dagen.. är dock lite trött oså, men vafan? Vi kör på ändå, man lever ju trots allt bara en gång, haha! Jaja men har iallafall fixat mig lite + musiken uppskruvad, såhär niice! Förresten.. Värsta sommaren ute idag, sjukt härligt! Tror nästan jag ska skippa jackan idag, eller kanske ha den i väskan iallafall? Vi får se hur jag gör, för nu måste jag springa ner till bussen. PUSS BABES!! 


Såhär ser jag ut idag alltså, tjocktröja, "trasiga" jeans från gina + håret uppdatt i en bulle, snyggt? Visar hela outfiten senare..

   

Av Zanni - 24 april 2012 19:52

Tjaa finisar, mår ni bra?  Med mig är det iallafall toppen, drog ju som sagt hem till Anna direkt efter skolan där Johanna också var - dom hadde bakat kladdkaka, haha så söta! Vi satt där käka, chillade och garvade som satan.. Haha Anna failade när hon skulle hälla upp möjlk, skrattattack x 3000?? OHYES!  Har alltid så galet kul med dig bästis! Nuu har jag iallafall precis duschat, så tänkte äta lite middag med pappa och sen sätta på några avsnitt av Karatefylla, hehe nolife. Bjuder på några bilder från dagen sålänge, puuusss!


Sötnos Maggie ;)

     

HAHHA ANNA FAILADE..

   '


 

Av Zanni - 24 april 2012 14:29

Sitter just nu i skolan, det är stömavbrott så allting är lite kaaaoos haha.. Hoppas på att den inte kommer tillbaka för då får vi gå hem haha! *blink* Nejmen, har lektion om 5 minuter men efter det ska jag ta tåget till bästavän, vi ska bara chilla, snacka om lite grejer osådär .. eller tantfika som hon kallar det, haha men det blir iallafall asmysigt! Vad gör ni?

 

   



Av Zanni - 24 april 2012 12:30

Dethär blev dagens outfit - ett par svarta jeans från cheap monday till det en söt marinblå blus från bik bok, jag älskar den hehe! Vad tycker ni om outfiten sötisar?


 

Av Zanni - 24 april 2012 09:45

Vinnaren av dagens blogg blev en jätte söt tjej vid namn Vilja, tycker absolut ni ska kika in på hennes blogg, bara att klicka på bilden. Grattis, hoppas du blir glad!!    -----> 


 

Av Zanni - 24 april 2012 08:59

Haha en sak jag kom på direkt efter jag skrivit mitt förra inlägg.. Helt ärligt.. varför ska jag säga förlåt för att jag inte uppdaterade min blogg, varför ska jag ha dåligt samvete? Hallå, det är min blogg jag bestämmer själv när jag ska blogga!! Nu är det så att jag faktiskt älskar det här, jag älskar att blogga, älskar att se mig själv växa, bloggen växa o allt dedär.. Så därför känner jag att jag nästan "måste" blogga haha, men igentligen så är det min blogg och jag får ha mina egna regler och blablabla.. Så igentligen - ni har inget att klaga på?! Det är mitt liv, jag klarar nog att leva det själv, utan att ni ska komma in och röra om, right? Ni väljer att läsa min blogg, vilket jag är sjukt glad och tacksam för, ni betyder en massa för mig det är ju därför jag fortsätter blogga, dag in dag ut, pågrund av er  Men iallafall så -  ingen tvingar er att läsa, ni som stör er på mig och tycker jag är en copycat blabla och dessutom komenterar det, om o om igen! Ni kan ju antingen välja att stanna här, läsa för att ni stör er, läsa och ändra uppfattning om mig, eller tagga här ifrån!?.. Take it or leave it baby.  Okej nu blev detta ett ganska osamanhängande inlägg, skirvit om att det är min blogg, mitt liv och er - det jag igentligen ville säga var att det är min blogg, jag får ha mina egna regler, stör ni er på mig får ni göra hur ni vill, men först ska ni veta att alla era komentarer, mail de bara åker in i mitt huvud och ut igen, och för varje gång så blir jag bara starkare och min blogg större, haha.. My haters make me famous.

Ni andra, ni förstår inte hur tacksam och stolt jag är över att ha er, ni peppar upp mig när jag mår dåligt, och gör mig så sjukt jävla glad ibland.. Jag får värsta energin varje gång jag ser mig blogg växa och bara - GOOOOOOO!! Haha nejmen, ni fattar.. All kärlek till er babes, både haters & ni andra <3

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards