♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2012

Av Zanni - 27 april 2012 07:50

Godmorgon.. FREDAAG! Weeei, sen är vi ju lediga på måndag och tisdag, hehe så nice!  Har skitbråttom till bussen nu så måste rusa, men uppdaterar med dagens planer och lite sånt senare, låter det bra? PUUUUUUUUUSS ÄLSKLINGAR, HA EN ASBRA FREDAG!!


Ser iallafall ut såhär idag, jeans jacka + solbrillorna åker på.. så härligt väder ute, galet!!


        


Av Zanni - 26 april 2012 21:40

Har tagit det lungt hela kvällen, tänkt igenom lite viktiga saker, så skönt att få lite tid för sig själv.. Jag är alltså förhoppningsvis tillbaka till 1000 nu på måndag?! Tack för allt stöd finisar, ni är fantastiska  


Såhär snygg och charmig är jag iaf just nu, nyduschad med ansiktskmask på, freesh! Ska strax krypa ner i sängen, behöver min skönhetssömn.. Godnattpussar i massor från mig 


 

Av Zanni - 26 april 2012 20:49

Fick med mig lite onödig småskit från stan idag - tekopp (hihi gullig va?), chailatte, solglasögon, sminkborttagning, ansiktskmasker osv, hehe minishopping typ, alltid bra!  


     

Av Zanni - 26 april 2012 19:06

Drog ju in till stan ett tag, köpte med mig lite smågrejer sen käka vi lite sushi också, så mysig torsdag!  Såå nu ska jag fixa en feet chailatte i min nya kopp, dra på mig myskläder, fotta dagens shopping, sätta på något avsitt av the hills och bara ta det lungt.. - Alltså blogga, haha.. *blink* 


 

Av Zanni - 26 april 2012 17:00

Just nu: Skypar med min bebis Ollä, saknat honom ju!!  Hehe, men iallafall - ska strax iväg in till stan med pappa en snabbis, köpa sushi och kanske shoppa lite? Haha får se?.. Vad gör ni sötisar?


 

Av Zanni - 26 april 2012 14:54

Skjortan kommer från JC, jeansen från Cheap Monday + ett halsband från paris, vad tycks?


 



Av Zanni - 26 april 2012 13:26

Heeeej älsklingar, vet att jag  uppdaterat skitdåligt, förlåt för det.. Såg att statestiken sjunkigt också! :( Aja vi tar igen det nästa vecka, låter det bra? Det blir nog asbra!  

Iallafall! Sitter ni också i skolan nu eller? Jag slutar strax så det är ju skönt.. Mår inge bra idag heller, så ska bara hem - måste få lite plugg gjort, vila upp mig inför helgen oså. Grymma planer, YÄÄÄY! Ni får veta allt sen.. Förresten, är på världens bästa blogghumör idag, så säg bara vad ni vill jag ska blogga om så fixar jag det! PUOOSS!

 

 

 

Av Zanni - 25 april 2012 19:51

Såg nyss trailern på denna film.. Tror jag ska ta och dra med mig tjejorna någon dag för att se den, verkar ju så sjukt fin! Så det är nästan ett måste hihi  Vad tror ni om filmen, ska ni se den?


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards