♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2012

Av Zanni - 20 april 2012 14:21

Tjaa babys, haft en bra fredag? Hoppas det!  Slutade iaf för ett tag sedan och tog bussen direkt hit hem till pappa, skönt att vara tillbaka i stan ju, haha! Så nuu ska jag bara packa upp mina väskor, fixa till mig lite + öppna några packet som låg här när jag kom hem.. Hmm vad kan det vara? Visar er sen, PUSS


Förresten, jäkla pissväder det är ute - bara regn, blött, grått, kallt..  Känner mig fett depp, det skulle ju f*n bli SOMMAAAAR!! Men får väl hitta på något, kanske springa iväg och shoppa lite, hehe det brukar iaf få mig på bättre humör.. *blink*


 

Av Zanni - 20 april 2012 12:04

Bjuder på den lätt skönaste låten, man får grym energi & börjar dansa helt galet.. Wiieee!! :D


Av Zanni - 20 april 2012 06:35

Yäääy då var det äntligen fredag igen, love hehe ♥ Har ni några planer för helgen? Själv så har jag inga speciella planer, så vi får väl ta varje dag som den kommer, älskar att leva spontant.. Livet typ bara rullar fram just nu, grym feeling  Jag är på topp samtidigt som jag lever mottot "Om du siktar mot det omöjliga så kommer du att nå högsta graden av det möjliga, kanske högre.." 


Iallafall!Ska åka mot skolan nu, har bara 2 lektioner innan vim slutar så det är nice. Efteråt måste jag köpa några smågrejer, värmespray, shampoo, hårinpackning, scrub osv osv. Uppdatera senare med restan av planerna, PUUOOSS!!


Bild på mig idag, kände för något skönt..

 



MYS

Av Zanni - 19 april 2012 17:38

Har varit så duktig som pluggat hela dagen hehe.. Så fixade massa bullar, te och choklad osv tillsamans med Mami, så mysigt  Så nu ska jag väl sätta på någon film eller något, har ni kanske några bra filmtips babes? Eller vill ni att jag ska fixa filmtips åt er, bara att komentera så fixar jag. PUSS!


 

Av Zanni - 19 april 2012 15:21

Kör på ett länkbyte med två skitsnygga brudar med en grym stil och en grym blogg. Absolut läsvärd iallafall!! 

Så hurrni, ta och kika in där + kanske lämna en komentar!?

 http://hermanas.se/

 

 

Av Zanni - 19 april 2012 12:32

Herregud, sitter och kollar igenom mitt bloggarkiv, jag förändrades verkligen rejält under 2011 - jag menar, jag startade bloggen som en osäker liten wannebe men ca 20 besökare per dag, osammanhängande inlägg, massa random bilder osv osv.. Och nu idag så driver jag en stilren blogg med ca 100 aktiva läsare och som växer för varje dag, som om det inte var nog så får jag massa stöd, fina komentarer och mail från ER till MIG, det är helt sjukt igentligen.. Att det finns folk som inte känner mig, men ändå typ tycker om mig.. Den känslan, att få känna att man är en bra människa och kan insperera och hjälpa andra ät helt underbar. Tror faktiskt att bloggen hjälpt mig att växa som människa, lära mig mer om mig själv och vad livet går ut på.. För varje gång jag sätter mig ner och ska skriva, så har jag 0 ideer, men sen när jag börjar skriva så liksom bara kommer orden och jag fårmassa nya tankar och insperation, på det sättet har jag växt. 


Förutom det så har jag förändrats en del på utsidan också haha, ellerhur? (se bild) Tycker jag iallafall, så bjuder på en bild för EXAKT ett år sedan faktiskt - var med några kompisar på stranden och tog årets första dopp.. Måste göras om, ellerhur tjejer (Klara, Devi, Maya)? 



 

Av Zanni - 19 april 2012 10:45

Godmorgon babes! Startar morgonen med ett videoinlägg - blir hemma o så idag, förklarar i videon.. 


Av Zanni - 18 april 2012 20:57

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards