♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2012

Av Zanni - 16 april 2012 16:23

Slutade nyss, dagen var riktigt seg & har inte fått något gjort alls känns det som, hehe.. Men vi får väl ta tag i det senare i veckan!  Just nu sitter jag iallafall hemma hos pappa, var tvungen att hämta några grejer. Men nu ska jag springa iväg till tåget igen och åka tillbaka till mami, vi skulle först åka och köpa skal till min iPhone som kommer någongång i veckan (weehoo), men så blev det tyvärr inte, får ta det nån annan dag istället! Juuuuste på tal om skal, vet ni nån bra sida med snygga skal, behöver verkligen hjälp, så skulle bli skitglad om ni kunde tipsa om något!?  Bloggar mer när jag är hemma sen, PUUUOOOSS!!


 

Av Zanni - 16 april 2012 06:46

Jaahup, då var lovet slut, måndag igen, utvilad & taggad inför en ny skolvecka? - Inte ett dugg, haha hur f*n ska man kunna vara det när man kört på helt galet hela veckan & inte sovit ett skit.. Jovars, det kan ni ju tänka på. Okej, jag blir såhär konstig när jag är trött haha!!  Så tillbaka till "ämnet" eller vad man ska säga?


Nejmen faktiskt så det känns det rätt kul att komma tillbaka, få träffa allihopa, snacka om vad som hänt osv. Håller ni inte med mig? Bara liite svårt att komma upp ur sängen klockan 5 imorse..  Jaja men nuuu måste jag springa ner till bilen, vi hörs mer under dagen. Ha en toppen dag, PUSS!!


Såhär ser jag ut idag iaf, visar bättre bilder ikväll!

 

Av Zanni - 15 april 2012 21:30

Måste krypa i säng nu, behöver min skönhetssömn för att orka mig iväg till skolan imorgon, så säger godnatt till er nu. Haft ett fullspäckat lov med nya äventyr varje dag typ!  Men jag har haft så grymt kul, hunnit med galet mycket, levt till 1000, har verkligen älskat livet, varje dag räknas eller vad man nu säger? Har hunnit med allt från att festa, shoppa, gå på bio, tränat, fått nya vänner till att bara ligga hemma i en soffa tillsamans med Anna och bara chilla, kolla massa filmer och tjocka sig. Ni kan ju gissa om jag haft kul? Jag har haft galet kul.. riktigt nöjd med lovet iallafall, hehe så det känns nästan kul att börja skolan igen  Vad har ni haft för er på lovet sötisar?


 

 


 

Av Zanni - 15 april 2012 19:48

Tycker igentligen det är lite töntigt med "Dagens Fråga" ovsosv.. Men är så nyfiken på vilka min fina läsare är så yees -

Vem är du? Hur gammal är du? Tjej eller kille? Vad har du för intressen? Vad tycker du om min blogg? Och vad vill ni helst läsa om?.. Berätta helt enkelt lite om er i komentersrutan, skulle verkligen vara askul! (Alla som skriver LOVAR jag en egen länk i ett inlägg sen)


 

Av Zanni - 15 april 2012 18:49

 Åkte ändå till Anna en liten stund idag - hehe båda är sjuka, såndär vårsnuva tror jag? Skitsamma, vi la oss i soffan tog massor av hemska bilder, haha tror  inte jag skrattat sååå mycket på länge? Lite senare bestämmde vi oss för att göra pannkakor, dom blev skitgoda, nästan så att vi borde öppna en resturang.. Pancakes Alá Anna & Zanni, skulle inte ni gå dit? Klart ni skulle!  Pannkakor med sylt - PMS! Vad har ni haft för er idag, hoppas iaf ni haft lika kul som jag!? KYSSS


 




Av Zanni - 15 april 2012 12:09

Godmorgon sunshines, har sovit ända tills nu, kände verkligen att jag behövde det - har ju knappt sovit någonting på hela lovet, så det var skönt! Ligger iallafall i sängen just nu med en god smoothie brevid mig och försöker vakna lite.. Känner mig lite sjuk så har inga speciella planer för dagen, utan ska nog bara åka en snabb sväng till centrum köpa några grejer, lite nödvändiga tjejgrejer sådär haha! Kanske ska träffa bästavän en stund också, vi får se? Annars ska jag bara ta hand om mig själv osv här hemma, söndagschill typ!  Vad gör ni babes?


 


-

Av Zanni - 14 april 2012 23:43

 

 
Av Zanni - 14 april 2012 22:43

En mysig hollister tshirt + ett par mjukisar från skolan fick bli kvällens mysoutfit, heh så skönt!  Har fixat en stooor kopp med varm choklad å nu ska jag krypa ner under täcket & kolla några avsnitt av The Hills innan jag somnar. Blir en tidig kväll ikväll, behöver verkligen min skönhetssömn känner jag! Heh *blink* ..Vad gör ni sötnosar?.. GODNATTPUUSS IALLAFALL!


 



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards