♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2012

Av Zanni - 12 april 2012 08:37

Godmorgon babes, haha uppe med tuppen idag igen! Nejmen jag måste faktiskt åka in till stan och fixa lite hemliga grejer, hmm?..  Ni kanske får veta sen! Sååå jag gick upp vid halv 8, på den tiden har jag fixat mig och gjort en asgod passionssmoothie, sjukt fräscht & god start på morgonen typ! 


Så yeees - ska strax ner till bilen och sen vidare till stan, får se vad jag hittar på efter? Lovar iallafall bra uppdatering idag, så håll utkik hehe. POOUUSSAAR!!


Smygtitt på min outfit, vill ni ha bättre bilder senare? Säg till & jag fixar det haha.

 

Av Zanni - 11 april 2012 23:15

Ni såg säkert Annas fina inlägg.. Hehe kanske bäst att logga ut nästa gång, eller? :/ Nejmen imorgon lovar jag mycket mättre uppdatering, smink, mode & skönhetstips, outfit, svar på tal osv osv, allmän blogg skit liksom! Haha låter det bra eller?  Just nu ligger jag iaf i sängen och bara chillar lite - skypar med lite nice folk, svarar på era gulliga läsarfrågor, hehe behöver göras nån gång ju? + myskläder på och en feeeeeet fruktskål brevid, perfekt ikväll! Vad gör ni ikväll då sötisar?


Bjuder på en söt osminkad bild sålänge, haha den nakna sanningen typ?.. Vad tycker ni, Osminkad vs Sminkad?


 

Av Zanni - 11 april 2012 23:09

HALLO BABES - nej okej, Anna här!  
Zanni will shit bricks när hon ser dehär! heheh ;)
nejmen jag har suttit o stalkat hennes blogg hela kvällen men skitungen uppdaterar ju aldrig så då får man väl ta o göra det själv då! ellerhur? 
Vad har ni haft för er ikväll då snyggingar? Hoppas ni har haft en awesome kväll!
 
HAHAH, vilken söt bild jag hitta på min korv! :*  

Av Zanni - 11 april 2012 19:27

Heeej älsklingar - förlåt men jag har helt glömt bort bloggen idag, måste faktiskt ta och ta tag i min uppdatering snart.. Sorry babes! :( Jaja men iallafall så åkte jag in till Anna, helt osminkad, håret slarvigt uppsatt och mjukiskläder, haha måste sett riktigt charmig ut eftersom alla glodde som satan på bussen.. Nejdå men när jag kom hit så har Anna bakat scones och fixat världens godaste smoothie, så söt! Gott var det ju också  Vad är eran favorit fukost? Nejmen nudå? Haha jag och Anna sitter och spelar in skitfula videos.. Här är den absolut fulaste, men shit - ibland måste man ju bjuda lite? PUSS!


Av Zanni - 11 april 2012 11:45

Igåt natt fick jag ett ryck och blev skitsugen på att baka - så jag letade fram ett recept och satte igång med att baka kola, ohmygod va gott det var! Helt sjukt.. Man kunde inte sluta äta, och tillslut mådde man inge bra, hehe fett stolt iallafall!  Bjuder på mitt recept sålänge..


Du behöver: 

100 gram smör

2 deciliter socker

3- 4 matskedar kakao

4-5 matskedar vetemjöl

1 deciliter ljus sirap


Gör såhär:

1. Smält smöret på låg värme i en kastrull

2. Häll i socker, kakao & vetemjöl, rör hela tiden!

3. Häll i sirapen fortsätt röra och låt det koka i ca 5 minuter.

4. Klart! Nu behöver du bara hälla ut allt på ett bakplåtspapper, stoppa in i frysen och låta det stelna.. MUMS! Godmorgon förresten! 


   


Av Zanni - 10 april 2012 19:58

Tjaa världens bästa bloggläsare! Allt bra? Hoppas det  Med mig är det toppen - kom precis hem, drog på mig min rosa mjukisdress och sprang och fixade en stoooor kopp chailatte och satte mig här hehe.. Har haft en så grym dag, började med att vi träffades allihopa på Heron, tror vi var kanske ca 7 pers? Haha så vi drog och käkade en asgod lunch på nåt sushiställe, sen vart det dags för bio - Titanic, såå sjukt fin, tårarna sprutade bokstavligt på slutet! Smarta som jag & Anna var tog vi vattenfastmascara imorse, haha. Har ni sett titanic? NU: ska jag ta en snabbdusch och plugga lite faktiskt.. Dock får vi se hur det går med pluggandet men men, haha puss!


 Fett snygga tjejor!



Haha mina sötnosar



Killarna fick sitta på sidorna o hålla om oss, haha så gulliga!

       

Av Zanni - 10 april 2012 19:09


  Att spela skithög musik, hoppa runt och dansa helt galet, ohherregud älskar den där fria känslan!

  Choklad och chailatte, hmm inte alls beroende?

  Att träffa nya människor!

  Att resa utomlans, så himla underbart!

  När man är helt helt gäng typ över 5 stycken och hittar på något skoj på stan eller så? Sjukt mycket roligare än att bara vara 2-3 tycker jag..

  Att vakna på morgonen och känna mig riktigt peppad för en ny dag, liksom känna sig nöjd & stolt över sig själv. Att ha bra självkänsla helt enkelt.. för den kan faktiskt variera!

  Spontana människor haha!

  Shopping, aaa ni vet känslan när man packar upp allt och lägger in det i garderoben, fett underbart hehe! 


  Att få som jag vill & när mina föräldrar ger med sig.. Nej men att känna sig maktfull typ, haha vem älskar inte det?                

         

Av Zanni - 10 april 2012 12:45

Har på mig dethär idag - en galet snygg tröjan från Gina ett par svarta jeans från Cheap Monday + lite smycken! Blev riktigt nöjd faktiskt, både bekvämt & snyggt! Eller vad säger ni?


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards