♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2012

Av Zanni - 2 april 2012 05:45

Haha de flesta verkade förstå att det där med att jag blekt blondt var ett april-skämt, aja men erkänn den var bra? Ska förresten färga håret snart, stooooooooor förändring, haha dock inte blondt.. Ni ska få se!  Men iallafall - Jaahaup, då var det måndag igen känns faktiskt kul - kommer ha fullt upp i veckan, men sånt älskar jag, så det funkar absolut! Ni vet, springa runt med telen i ena örat, musik i andra, latte i handen, en full plånbok + massa galna planer.. Hehe sååå jag! Hoppas ni också är taggade inför en ny vecka, så hoppas jag att ni får en toppen dag också, PUSS SNYGGINGAR! 


 


Av Zanni - 1 april 2012 21:28

Heeej världens finaste, hoppas ni haft en bra dag? Det har jag iaf  Började med att jag åkte iväg till "p" och mötte upp massa folk, vi skulle ju först på bio - men Anna var sen så vi hann inte.. Istället drog vi bara en till skärholmen, blev middag på donken, fika på waynes, massa garv, skitsnack osv! Efter det så tagga vi hem till Samme, kollade på film och myste galet, chill dag typ? Haha nej men, åkte iaf hem till mami för kände att jag behövde träffa henne - så ska ta en dusch och sedan sätta mig och käka pizza eller så, vi får se? Men vi hörs imorrn, PUSS!!


Bjuder på en skön bild på sötaste, nice middag eller?

 

Av Zanni - 1 april 2012 11:39

Har bråttom som vanligt.. Så tänkte bara berätta dagens planer lite snabbt - Ska åka iväg till pershagen och möta upp några kompisar, tror det blir bio! Hungerspelen, den verkar ju grym, har ni sett den? Aja måååste verkligen springa nu, så lovar massa uppdatering ikväll istället!  Ha en toppen dag, älskar er, POOOUUUSSS!


(gammal bild på mig och Emma)

 

Av Zanni - 1 april 2012 11:12

Kom nyss hem från frisören, drog dit lite såhär spontant på morgonen! Kände mig verkligen såå sugen på en stoooor förändrigt + att mitt hår var riktigt slitet i topparna! Ja babes, vad tycker ni? Själv bev jag skitnöjd.. Måste bara vänja mig lite  Visar btw bättre bilder ikväll!


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards