♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2012

Av Zanni - 29 april 2012 18:02

Kom precis hem från bästavän, hadde lite tända ljus, snackade massa tjejsnack, random ringde några killar, HAHA askul.. sen avslutade vi natten med massa filmer och annat mys, hur nice som helst! Älskar dig bästisfästis korv  Ollä kom för ett tag sen också.. Men drog precis, så nu sitter jag här ute i solen och njuter med en glass! Härligt, härligt.. Vad gör ni babes?


 

Av Zanni - 28 april 2012 16:11

Haha jag som liten plutt, dock är jag det fortfarande.. Men i något större format, eller vad säger ni?

Har lärt mig så otroligt mycket under mina år här på jorden, slut är det inte heller på länge, vill tacka allihopa. Min underbara familj, mina fina vänner, mina lärare, alla mina fantasier, mitt allt, min värld. Tack vare er är jag den jag är idag, världens grymmaste Zanni, unik & speciell som vi alla. Ta hand om varandra babes, i slutändan är det bara det som betyder något, ni kommer förstå det.. förr eller senare ♥ PUSS





   

Av Zanni - 28 april 2012 15:47

Hejhallå älsklingar, antar att många av er är på grönan idag? Öppnar ju för alla idag, perfekt väder också!  Själv ska jag dit i veckan nån gång, måste fixa guldkort och sån skit.. Hehe kommer ju typ bo där i sommar, så lika bra. Jaja - NUU så måste jag fixa iordning mig lite, dom andra drog nyss så ska ta tåget in till södertälje, möta upp Annakorv, Tanja + några killkompisar. Sover hos Anna ikväll också, så vi får se hur uppdateringen blir. Lovar iallafall att blogga massor imorgon, ge mig tips så blir det ännu mer! Hehe, PUSSAAR!!


 slänger in en oseriös bild sålänge - haha snygg? OHYES!


 

Av Zanni - 28 april 2012 10:00

Godmorgon gullungar, Ollä kom precis hit för att hålla mig frukostsällskap, haha sötnos!  Måste strax fixa mig och sen ta och ringa hit några till.. Får se vad vi hittar på, något kul iaf?! Så jäklans skönt med helg, kunna göra lite som man vill typ, ellerhur? Uppdateringen lär förresten bli sådär idag, men lovar att skriva när jag har lite mer planer. PUSSS 


 


Av Zanni - 27 april 2012 23:16

Plockade precis fram nagelfix, ansiktskmask, lite choklad & annat gott.. Ska sätta på några avsnitt av The Hills, har nog börjat bli lite beroende haha så grymt. Körde på hårdträning idag ju, så tycker faktiskt jag förtjänar det!? Måste komma igång med träningen snart, för man satsar ju på beach 2012 haha! *blink* Jaja men mysigt fredagschill typ, hehe måste ju vila upp mig inför helgen! 


 

Av Zanni - 27 april 2012 16:21

Ska ut och träna ett tag med pappa nu, alltid lika härligt! Speciellt nu i vårsolen också!  Vad gör ni snyggingar?


 Hihi bjuder på den..

        


Av Zanni - 27 april 2012 15:02

Hadde inget att göra, så läste igenom era fina önskemål på vad jag skulle blogga om - så det var någon som ville att jag skulle spela in en video där jag hissar och dissar.. Haha så ja, varför inte? Är btw askonstig i videon, haha go craazy!  Haha skämmer ut mig totalt typ, menmen ibland måste man ju bjuda?


Av Zanni - 27 april 2012 12:24



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards