♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 7 oktober 2012 19:45

Åååh, ibland tar skolan död på en alltså!  Har suttit här och pluggat skiten ur mig ända sen jag kom hem från Karin. Jaja, skönt att ha allt klart iallafall! Dock så kommer det väl ännu mer under veckan, men yes.. Än så länge kan jag slappna av  Därför bloggar jag först nu också, för ifall jag öppnat upp bloggen hadde jag inte kunnat stå imot att blogga, hihi, småberoende sådär! Meeeeen vad gjorde ni igårkväll då? Jag & Karin hadde supermysigt, vi sov i deras lillstuga på landstället och kollade på Hungerspelen. Vet att vi är efterblivna som inte sett den, men nu är det ju gjort. Och den var riktigt bra faktiskt, lite för mycket blod bara.. Blä 


Två bilder från helgen, nu ska jag kolla på solsidan! PUSS

   

Av Zanni - 6 oktober 2012 18:28

Vet ni? Så många som frågat "Vad har hänt med dig & Ellis", (eller karin som hon heter) och igår ringde ja upp henne lite sådär halv spontant, och nu ska vi strax träffas. Mamma kör mig bort till hennes landställe och så sover jag där inatt. Hihi ska bli megamysigt, saknat henne sjukt  Haft en asrolig dag på badhuset också, alltså.. Inte för att skryta, men det har kommit fram flera killar idag och ba "Vill ni hitta på något efter", dom har bjudit på mat och sen dissa vi dom. Så vi rullar duvet  HAHA, nejmen nu ska jag sticka! Tar en liten paus från bloggen ikväll, tillbaka imorgon på kvällen nån gång.. PUSSAR & HA EN FIN KVÄLL


Gaaaaaaalet gammal bild på mig och Karin

 

   


Av Zanni - 6 oktober 2012 13:59

Sorry babes, lovade bra uppdatering idag men jag hann inte med att blogga på morgonen - men kör på ett mobil inlägg nu istället. Är på väg till badhuset med Kamala nu iallafall, vi ska börja med lite träning på gymmet och sen fjanta oss i poolerna.. Hihi, Nicke dag! Vad gör ni? ;)

Av Zanni - 6 oktober 2012 10:12

Vaknade astidigt idag, vid 6 ugnefär, så satte mig framför tv och somnade igen haha.. Kände mig så sliten från igår så hoppade in i duschen, skön start på dagen  Får försöka göra det bästa av den här dagen, skulle igentligen träffa Tove med jag orkar inte åka upp till stockholm idag. Så kanske bokar massage & manikyr här inne i vårt centrum idag? Skulle va fräscht. Ha en super dag ni, lovar bra update idag! (smutsig spegel)


 









Av Zanni - 6 oktober 2012 00:04

Vilken trist fredag, eller den känns för "vanlig". Först träffade jag Anna & Maja hos Maja, mina favvo-tjejer! Jag åkte med Anna & fortsatte hem sen, gjort middag och allt sånt med familjen + ägt ut min bror på supermario, jag är övernaturligt grym ska ni veta!  Sen har jag & Olle gjort slut också, grät först, men efter att ha snackat med en massa folk i tele känns de toppen igen. Mitt motto är - Varför deppa? När man kan va glad o äta choklad  Hihi men nu vet ni det, jag är singel! Tänker nog fortsätta med det ett tag. 


Och med dom kloka orden säger jag godnatt, ska krypa under täcket med nån dålig svenne komedi, hörs imorrn! Ny dag med nya tag då, LOVE

     



Av Zanni - 5 oktober 2012 18:40

Läste på en blogg där tjejen skrivit "fet diss åt att sverige tillåter böneutrop", haha vaddå fet diss? Hur kan man säga så? Alla har rätt att tro & tycka precis vad dom vill! Tycker det är grymt av sverige att tillåta detta, det visar ju att vi är ett respektfullt land som accepterar alla.


 



Av Zanni - 5 oktober 2012 15:15

Dag 9 - Bild på mig och min bästavän


Ja ni, jag har två, och kan ite välja bort nån haha, så det får bli två bilder! Anna & Kamala, mina diamanter 

    

Av Zanni - 5 oktober 2012 13:30

Haha fick värsta bibeln postad bland mina komentarer där någon skriver om hur farligt det är det redbull? Måste bara ta upp detta i bloggen nu känner jag. Absolut, redbull är inte nyttigt eller speciellt bra för kroppen? Och dricker man för mycket + blandar med sprit kan det ge konsekvenser. Men en eller två redbull ibland är inte farligt?


Dessutom så är det grymt mycket bättre än att dricka sprit, ifall man skulle vara sån som går på fester osv ständigt (vilket jag inte är, aldrig skulle jag säga), så är det kanske roligare att ta en redbull istället för cola om man inte vill dricka? Eftersom det är så uppiggande, också bra när man har segdagar och bara vill lägga sig ner typ. Haha, så jag hissar redbull 

 


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards