♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 9 oktober 2012 10:20

Har så otroligt ont idag så stannar hemma.. Usch vad synd det är om mig  Mami kom iallafall precis en med varm choklad, så ska dricka upp den och sen plugga lite. Vi höres, PUSS FRÅN EN TRÖTT TJEJ


 



Av Zanni - 8 oktober 2012 22:12

Vart ska jag börja? Det är miljoner tankar som åker runt där inne. Som ett helt universum, med planeter, stjärnor, och exlotioner. Det finns som två olika explotioner.. En för glädje, dom tiderna i livet där man bara vill skrika av lycka för att allt är så jävla perfekt. Och dom då man bara vill lätta från marken, släppa allt och dra ifrån. Jag vet inte vart jag är just nu, har varit fast i nån slags osäkerhet alldels för länge nu. Men saker och ting har ändrats så snabbt nu, tror jag är på väg in i en riktigt bra tid nu. Jag känner det på mig. Jag känner att jag måste låta livet gå. Jag behövde en riktig nystart, för att inte fastna igen. Nystart med allt, och har fått en riktigt bra början på det nu. Det kan nog bli bra  Dags att göra nytt för mig. Får bara inte tränga bort känslorna.. Dom får komma ut på sinna sätt innan jag kör igång. Jag får inte fly från mig själv igen, jag kan inte gömma mitt riktiga jag.. Det är okej att känna, det vet ni va?

 


Mitt i allt det här, känslokaoset,  eller vad man ska säga. Så är jag arg. Så förbaskat förbannad. Varför funkar världen som den gör? Varför får inte alla samma chanser? Oavsätt hur du är, ser ut, kommer ifrån, tror på ska du ha samma möjligheter att göra det du vill. För du ska leva det liv du är stolt över. Det ska vi inte bli stoppade för. Men somsagt, de blir vi. Alla får inte samma chanser, eftersom världen bara är full av en massa ideal. Jag vill inte vara nån jäkla peace and love poet, jag ville bara skriva ner lite av mina tankar. Som vanligt blev det rörigt, skrivit om lite allt möjligt.. Men det får ni stå ut med. 


 



Av Zanni - 8 oktober 2012 20:04

"Vart ligger affären du köpt din jacka nånstans?" 


Svar: Den ligger på kungsgatan, mittemot löplabbet & Salt nivet? Naturkompaniet heter butiken, en stooor jäkla skylt så ni lär inte missa dem.. Och jackan är världens gosigaste haha, varm och ett hyffsat billig  


"Hej! Jag gillar verkligen din blogg! Är det din LV? Och är den äkta?"


Svar: Tack sötan, blir så glad! Ja min är det, dock inte äkta haha.. Typ 500 spänn på nån marknad i spanien tror jag!


"är inte 1000 i månsads peng mkt för en trettonårig?!"

 

Svar: Nä det tycker jag inte hihi! Men tänk på att jag måste betala mitt eget fika, bio, badhus osv + smink & hårprodukter. Resten får jag av mina föräldrar, alltså kläder, skor, jackor, träning, frisör osv? Men det är ju därför dom finns  


"Hur länge har du tänkt att blogga? Eller alltså, vart satsar du på att komma? Tror faktiskt du kan komma långt, men bara om du håller fast vid den här och kör din egen grej. Byt inte, snälla.."

 

Svar: Jag vet faktiskt inte riktigt, tills jag inte pallar mer.. Vet inte riktigt vart jag satsar, några hundra om dagen skulle ju va kul. Men vet faktiskt inte - jag skulle vilja testa, och tror faktiskt att vi 3 kan komma låååångt om vi bara satsar. Men självklart kommer jag fortsätta här tills vi 3 kommit igång ordenligt! 



Av Zanni - 8 oktober 2012 18:23

Hello finisar, jag mår så jäkla dåligt så de finns inte.. Det börjar ju bli sjukt kallt ute nu, höst på riktigt liksom? Och då får jag alltid en massa ledproblem, alltså ont i hela kroppen, speciellt i ryggen. Idag mådde jag så dåligt så jag fick gå från skolan, fast jag åkte ändå hem till Mathilda hihi. Vi chillade bara hos henne några timmar, åååh hennes hus är så himla fint  Haha sen hämtade mami mig och jag ligger här och drogar ipren.. Fuck vinter och fuck mens. Mjukisdressen är på också, att jag är så rosa gör mig på bättre humör! *blink*


Trist inlägg btw, ni får komma med fler önske-inlägg sötisar!

 




Av Zanni - 8 oktober 2012 13:30

Vad skulle ni tycka om att jag, Maja & Anna startade en blogg tillsamans? En galet snygg design, med massa uppdatering varje dag, snygga bilder, tips, skönhet, shopping, tankar osvosv? Vi skulle tycka det var grymt kul   Då skulle ju uppdateringen vara dubbelt så bra också, eftersom vi är 3 stycken som bloggar varje dag? Självklart skulle jag inte lägga ner denna förns vi kommit igång ordenligt, men ville kolla med er vad ni tycker? Ska vi testa det eller inte? SVARAAAA


Mina bruuuuudz får stå för bilden, bäääshtaaa 

 



Av Zanni - 8 oktober 2012 10:00

Glömde bort blogglistan igår igen, sorry babes! Men jag hadde ändå bara på mig mjukisbyxor oså, haha.. Men idag så kör jag på ljusa jeans och en skön tröja från Hollister + lite pärlsmycken! Hiss/diss?  


 

Av Zanni - 8 oktober 2012 06:11

Godmorgon alla måndag-lovers, om de finns sånna?  Kvällen igår var jobbig, jag bröt ihop totalt, måste skärpa till mig snart.. Sluta gråta & lyssna på depplåtar - gå vidare ni vet?! Så det ska jag ordna upp i veckan, skola ju så då kan jag tänka på annat. För övrigt så har jag lite kul grejer på G, ska berätta här senare under dagen! Och efter skolan ska jag träffa Mathilda och få presenter, hihi  Ville bara säga de, ha en bra dag hurrni! Pussssss


 


...

Av Zanni - 7 oktober 2012 21:08

 Head up, stay strong, fake a smile and move on.


     


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards