♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 12 oktober 2012 22:22

Ligger hemma hos Anna med Maja just nu, sover här ikväll, kan ni gissa vad vi ska hitta på? Ääääta, kolla på film, äta och snacka en massa girltalk, starndard  Har duschat och ätit världens godaste middag också, helt otroligt vad god mat Annas mamma gör.. Har aldrig varit känt mig hunrig när jag gått från bordet här, hahah. Idag var det oxfilé med hasselbackspotatis, lyx fredag  Haft en toppen dag med tjejorna inne i stockholm också, dom kom upp direkt efter skolan så chillade vi runt några timmar bara. Vad har ni gjort?


Ärsh, jag har inget mer att berätta nu så lägger in lite bilder istället. Imorgon ska jag sitta barnvakt för att tjäna in lite caaaash, men lovar att uppdatera så bra jag kan. Looooveu all <3

         


Av Zanni - 12 oktober 2012 15:32

Uppdaterar supersnabbt nu bara för att jag är världens bästa bloggare? Ellehur? Ni är i varje fall världens bästa bloggläsare  Hiho, men nu har jag bråttom för ska till stan och träffa tjejorna! Saknat dom sååååååå mycket, vad gör ni denna fredag? Glöm inte bort att ha kul bara, PUSS


HAHA bjuder på den här, kolla det ser ut som att jag gjort läpparna.. fy så fult.

 

Av Zanni - 12 oktober 2012 08:02

Heeeej älsklingar, allt väl? ;) Antar de.. FREDAG JU! Hihi, jag hann verkligen inte uppdatera igår som jag sa, orkade inte heller. Efter Zumban så sov jag & Kamala över hos Filippa. Hadde supermys hela kvällen ;) Dock känner jag mig förjäkla sliten, åker till i rosa mjukisdress och osminkad. Blääää, aja.. Så är det alltid på fredagar, ful på dagen, snygg på kvällen. Vi höres senare, det suger att mobilblogga. PUSSSS

Av Zanni - 11 oktober 2012 05:45

      Har blivet beroende av det här nu, klarar inte en morgon utan varm choklad med grädde i.. Kommer bli tjockis, men yooooolooooo.. HAHA, skämt å sido  Hatar när folk lallar runt och skriker yolo? Herre min gud. Nej, nu måste jag börja fixa mig om jag ska hinna! Hoppas ni drömt om mig inatt? PUSS ♥

 

   

Av Zanni - 10 oktober 2012 21:29

Sitter och mumsar i mig det sista av min benn & jerry's hehe.. Men snart ska jag faktiskt krypa under täcket och sova. Mår ju inte så bra så det behöver nog min kropp. GODNATT.. Usch vad ointressant min blogg just nu är förresten, ge mig inspiration babes!

 



Av Zanni - 10 oktober 2012 20:35

Sådär ja - Nu är jag ren & luktar supergott av cocos, hihi.. Den rosa mysdressen är såklart också på. Naaaajs  Skönt slut på en härlig dag.. Jag träffade Tove några timmar efter skolan, vi gick runt i fina stockholm, kollade i affärer, prova kläder och tog en latte på waynes. Myyys huh? Åh vad jag saknat min Tove! Vi träffades ju på ivars i sommras, himla glad att jag åkte dit alltså - nya vänner för livet.


Hittade btw vääääärldens sötaste blus på hollister idag, men var tvungen att låta bli att köpa den.. Har avtalat med mig själv att bara köpa sånt jag behöver nu framöver, ifall jag klarar de ska jag belöna mig själv med nåt riktigt kul.. Har inte mer än så att säga, hoppas ni haft en bra dag bara? Här får ni bilder från min dag iallafall, PUSS


                       




Av Zanni - 10 oktober 2012 19:45

Känner att jag måste hoppa in i duschen och fräscha upp mig innan jag sätter igång och bloggar.    Så ett litet tag till utan mig får ni stå ut.. Klarar ni er? Dö inte bara!  Nuuuuu ska jag sjunga rösten av mig, standard i duschen ju  Stackars er som inte får höra, jag har en ljuvlig röst.


     


Av Zanni - 10 oktober 2012 15:15

Dag 12 - En bild på ett ställe jag vart på


IBIIIIIIZAAAAAAAAAAA  Världens bästa sommarställe, vita sandstränder, korallblått vatten, grymma shoppingcenter, goda resturanger, en massa lyx - ett paradis enkalre sagt! Haha bilden är från när jag var rätt liten, hittade ingen bättre.. Men där ser ni vattnet iallafall!


         

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards