♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 19 oktober 2012 08:08

Shit vad veckorna rusar iväg, känns som att det var fredag igår? Har så mycket i mitt liv hela tiden, träffar nya människor varje dag, skolan rullar på & bloggen klättrar upp på bloggplatsens topplista. Galet kul, och jag är himla stolt över mig själv om jag ska vara ärlig  Ska göra det sista av 2012 grymt, och 2013 ska bli perfekt. Taggad till 1000!


Hihi, men börjar med att göra den här fredagen bra.. Ska till skolan strax och gå där till 2. Tror jag träffas bätis efter men får se, annars ska jag ut på stan med papput. Ha en fin fredag allihopa, PUSS! En bild från imorse får ni också, heeeelt osminkad heh

 



Av Zanni - 18 oktober 2012 20:24

Kom nyss hem från Zumban, mamut har köpt hem mat från grekiska kolgrillen åt mig.. Mmmm, så vi ska käka & snacka om lite viktiga grejor nu. Åker till pappa imorrn så nästan gång jag kommer hit är det höstlov, weehå!  Iallafall så mår jag skitbra just nu, hur är det med mina fina läsare?!


Bild från Zumban och min mat, älskar er båda.. Filippa och maten ❤ Och Kamala förstår, men hon ville inte vara med på bild idag..

       



Av Zanni - 18 oktober 2012 12:00

Yes, har alltid tyckt det är lite fjantigt att visa upp vad man har i sin väska på bloggen, liksom, vem bryr sig? Haha nej men nu var det ju med på blogglistan så får köra på det! - Min väska är för det första en svart Vezzano. Inget mer än så ;) I har jag alltid min plånkbok, mobil, busskort, nycklar, hörlurar, mobilladdare, skärmtorkare för iPhone, tjocktröja, sminkväska med lite nödgrejer man kan behöva, vaseline, handkräm, parfym, rakhyvel (nej jag skär mig inte med den), hårborste & alla skolgrejor förstår. Galet intressant information huh? Men nu vet ni det 


 



Av Zanni - 18 oktober 2012 11:57

        

Av Zanni - 18 oktober 2012 06:14

Börjar dagen med dessa ord. Love tupac ❤ Ha en riktigt grym dag mina älsklingar.. Keep ya head up! PUSS

 

Av Zanni - 17 oktober 2012 21:24

Har kommit en såndär period när uppdateringen är helt kass igen. Har inga ideer, så fort ni börjar ge mig tips kommer de rulla på som vanligt, så hänger lite på er också ;) Men imorrn hoppas jag på att komma igång igen, vet att jag säger det hela tiden men ah.. Haha! Men iallafall, har varit med Anna idag, haft bäst som vanligt lalala. Tog bussen hem senare, det är min mormors sista kväll här, imorrn åker hon hem till spanien där hon bor, som ni kanske redan visste? Mami lagade fin middag för hela familjen iallafall och så fick jag några sista presenter från momo, mest cash, blir shopping i helgen hihi ;) Så yes, vi hörs imorgon.. Förlåter ni mig för min tråkiga blogg? Tack! PUSS


    





Av Zanni - 17 oktober 2012 20:43

Dag 16 - En person jag vill byta liv med för en dag, och varför?!


Jäääääklar va svårt fråga.. Haha finns grymt många ju?! Mina föräldrar till exempel, eller nej.. Jag skulle nog bli för utråkad. Men typ Kenza? Bara för att hon är förjäkla snygg, skulle vara kul att veta hur hon får alla bloggideer också! Precis vad jag behöver nu  Eller kanske Kissie, och se om allt hon gaggar om är sanning? Eller Dessie, Hugo Rosas hahah? Nån bloggare i varje fall! Vem skulle ni välja?

 

 

Av Zanni - 17 oktober 2012 08:04

Favoritdagen is back.. Onsdag, wehå  Gör dagen ännu bättre med att träffa bästavän efter skolan, helt galet vad jag saknar henne efter bara några dagar liksom.. Hihi, världens bästa, stackars er som inte har en lika bra bästavän som mig ♥ Hihi, fast hon är ful. Nejmen nu ska jag sticka till skolan, har ju sovmorgon idag satt jag bestämde mig för att sova hela morgonen.. Räckna inte med topp update idag! Men jag behövde sova, tillbaka imorgon istället? Blir det bra?, Goooodie!

 


Nu ska jag till skolan och vara lika duktig som igår, har på mig ljusa jeans, randig tröja och uppsatt hår, enkelt sådär.. Glöm inte att du är grym, PUSS

 

 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards