♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 22 oktober 2012 08:29

Jag orkar inte de här. Saknar allting som de va innan skolan, då va allt perfekt. Men som jag alltid säger, måste lära mig att leva i nuet. Ska till skolan nu, känner mig skit ful. Osminkad osv. Jaja det är bara skolan, efteråt ska jag ha ett "möte" hemma. Wehå! Bloggar ikväll, ha de bra idag finisar :)

Av Zanni - 21 oktober 2012 17:55

Så dålig dag så det finns inte. Pallar inte ens berätta om den, för de har inte hänt nåt. Eller jo, träffade Tove nån minut vid tc innan jag var tvungen att rusa hem av världens hemskaste anledning. Men nu är det nästan löst, känns iallafall bättre. Ska köpa nåt gott och sen kolla film, solsidan ikväll också! Söndagens höjdpunkt typ, kollar ni eller? Nej nu vart jag deprimerad av att det är söndag, orkar inte gå till skolan den här veckan, jaja, vi hörs! Kramis 

 

 








Av Zanni - 21 oktober 2012 14:00

Idag var det så jäkla kallt ute så mina vinter coneverse fick åka på? Hehe jag älskar dom, coneverse är ju snyggaste skorna? Så grymt att man kan ha de på vintern också, ellerhur?  Men känns lite tråkigt med bara ett par. Så måste verkligen hitta nya varma skor snart innan det är så kallt så jag knappt kan gå ut haha? Förut hadde jag bestämt mig för ett par uggs, men sen när jag tänkte efter så känns de onödigt, 3000 för ett par skor? Så ska köpa liknande från Andiamo istället, fast utan märke.. Så får jag mer pengar till latte? Hihi  "Uggsen" hittar ni här för bara 600 hur nice? Och coneversen hittar ni här för, 750! Dock betalde jag 2000 för mina förra året, visste inte ens att den där sidan fanns hahah..  Så lite tips till er bara, har ni några åt mig?

 

   

Av Zanni - 21 oktober 2012 13:37

Suuuuperbråttom som vanligt nu, hinner inte skriva så ni får en videoblogg istället, kul med lite variation ju?  Hihi men kolla in videon så får ni höra dagens planer, se min outfit + massa annat babbel.. Ha det grymt idag, PUUSSS



Av Zanni - 21 oktober 2012 11:13

Taaaack för det otroliga besökarekordet igår sötisar! Ni är världsbäst  Det är så jäklans coolt att över 100 pers klickar in på min blogg varje dag, kollar mina bilder, läser mina texter, komenterar & vill veta mer om mig? Lite egoboost nästan hihi! Nu siktar jag ännu högre, nu är jag verkligen taggad och ska ge allt - jag älskar det här! Det är ba o köra 

 

 Godmorgon förresten, börjar dagen med en härlig bild från i sommras, ska hoppa in i duschen nu. Berättar mina planer sen, PUSS!

 

   



Av Zanni - 20 oktober 2012 23:07

Hur har er lördag varit babes? Min såg ut som så att jag åkte med pappa in till NK och köpte en jacka. För mig blev de lite minishopping på h&m, inte fullt lika flott som papput   Haha, sen tåg vi tuben bort till mina kusiner som fyllde år. Käkade mat & sånt trevligt. Gav lill-kusinen en doktorväska med stetoskop, bangade, plåster o de, hon är 5, och skulle nu undersöka mig - jag är full av plåster, bra doktor!  Haha nejdå, men nu är jag hemma iallafall. Har satt på mig min mjukisdress och ska fortsätta kolla film med pappa och smsa älskling. Fan vad lycklig jag är just nu, puss på er!


Bilder från dagen, den första är tagen i ett provrum inne på gant, provade en tröja som jag tänkt mig att få av pappa men nejnej. Får bli till födelsedagen typ    



   


Av Zanni - 20 oktober 2012 15:04

Lovat att visa fler av mina outfits för er, ska bli bättre på det från o med nu, kul att ni gillar min klädsmak hihi  Idag har jag på mig det här, ett par jeans från Ginatricot, en kofta från Abercrombie & Fitch och ett linne under det. Själv är jag nöjd, vad tycker ni?


 

Av Zanni - 20 oktober 2012 13:06

 Haha! Det är lätt - lejonkungen förstås.. Finns ingen underbarare film. Ingen annan får mina tårar att spruta på samma sätt. Ingen annan får mig att tänka på livet, & viktiga saker som den. Ingen annan får mig så glad. Hihi, det är världens absolut bästa film helt enkelt, så det så  Vilken är er favoritfilm babes?






PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards