♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 20 oktober 2012 11:22

Nu ska jag skruva upp musiken på högsta och fixa till mig ordengligt! Visst vill man alltid vara lite extra snygg på helger? Funderar på lockar idag faktiskt, skulle ni vilja se hur jag ser ut i det sötisar? Hihi, får se  Förresten, har fått så mycket frågor om olika grejer på sistonde, skulle ni vilja ha en frågestund kanske? Där jag svarar på precis aaaallt, komentera då!     

Av Zanni - 20 oktober 2012 09:57

Idag - Shopping på förmiddagen, förhoppningsvis med nån kompis men annars går jag själv haha. Ikväll ska jag på barnkalas hos mina kusiner, världens bästa kusiner om man ska va exakt! ;)


Söndag - Allt som man alltid gör på söndagar ni vet? Fixa inför en ny vecka, plugga lite också. Tror jag ska träffa Zilina också, får ringa upp henne och kolla  Så yes, det var mina planer för resten av helgen, blir säkert ändrade.. Spontan som man är.

Av Zanni - 20 oktober 2012 09:31

Godmorgon härliga lördag! Åh jag älskar känslan när man vaknar på morgonen, får värsta hjärtklappningen och ba "nej jag ar försovit mig" och så kommer man på att de är lördag, lägger sig ner & sover några timmar till, hihi ;) Brukar de vara så för er också? Iallafall så är jag vaken nu, ligger i mina mjukisshorts och planerar dagen lite! Ska fixa nåt att käka snart, sugen på att springa ner och köpa gott bröd ost, bär osånt för en riktig lyfrukost.. Idag är jag prinsessa, PUSS


 



Av Zanni - 19 oktober 2012 22:05

Flera månaders gammal videoblogg hihi. Men tycker den passar in nu, känner mig lite sådär faktiskt, dock kollar jag inte på titanic.. Förstår inte hur jag vågade pausa precis där? Fy på mig! Hihi, iallafall så ska jag kolla på kvarteret skatan nu, så jäkla dålig humor så det finns inte! 


Av Zanni - 19 oktober 2012 21:45

Ja ni, idag har jag fastat mot min vilja. Skolmaten var typ en grå sörja med bajs i, så den gick inte att äta. Har typ bara druckit en latte & ätit gröt till middag idag haha. Och nu tjockar jag mig med chips, hiho så löste sig rätt bra tillslut ;)  Oh gud så intressant. PUSS


     



Av Zanni - 19 oktober 2012 21:34

Äntligen hemma i mitt kära rum i vackra stockholm. Fått lite väl mycket lantluft nu? Haha nejmen, skönt att ha nära till allt liksom. Förlåt för att jag inte bloggat förns nu men har varit ute på stan med pappa heeeela dagen, sprungit runt & letat presenter till min lillkusin som fyller år imorrn. Nu har jag sjukt ont i fötterna ifall nån undrar, haha sugen på godis är jag också. Ska släpa mig bort till statoil & köpa lite gottigott tror jag! Så jäkla skönt med fredag, av nån anledning så är jag alltid hemma på fredagar o softar? Medans alla andra är ute och ba kör, men sån är jag - en hemgo liten flicka  Vad gör ni ikväll?


     

Av Zanni - 19 oktober 2012 18:20

Älskar er tjejor, ni är det bästa jag har ♥

 

Av Zanni - 19 oktober 2012 09:15

Klicka på bilden nedan för att se om det blev du! + alla andra, bloggen är supersöt 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards