♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 24 oktober 2012 12:45

Här kommer bilder på lite shopping jag inte visat, lite är från igår och de andra från helgen.. Gud vad tråkigt det ser ut den här hösten, i alla affärer alltså.. De nya kläderna som kommit in är ju skitfula haha? Iallafall på dessa starndard butiker, typ som ginatricot osv. De säger ju att det "gamla modet" är tillbaka, men blir lite överdrivet tycker jag. Franströja liksom? Vilken tonåring vill ha på sig det? Hahah aja.. 


 Lite normalt snygga grejer hittade jag inne på gina, h&m & hollister iallafall.. En skön kofta (som ni redan sett), knyten tröja i vinrött, väääääärldens gosigaste tubhalsduk & ett gulligt linne! Hihi, looove shopping  

       


 





Av Zanni - 24 oktober 2012 10:30

"Du skrattar åt mig för att jag är annorlunda, jag skrattar åt dig för att du är precis som alla andra"


 

Av Zanni - 24 oktober 2012 07:43

'             

Godmorgon babes, skönt med onsdag? Halva veckan chek, och jag har bara roliga dagar kvar.. Idag ska jag köpa nya skor, gissa vilka hehe? Imorgon har jag Zumba med Filippa och på fredag ska jag och en massa andra tjejor sova hos henne. Så det känns bara bra, måndagar & tisdagar är alltid lite kämpiga, men sen rullar det på och vips så är det helg  


Men iallafall, onsdag idag, och som vanligt har vi sovmorgon.. Så gick upp tidigt imorse och träna, fixade mig nån timme, gjorde frukost och nu sitter jag med en smoothie samtidigt som jag bloggar för dagen. Nice va? Hihi så ni får ha en grym dag och läsa min blogg, PUSS


Av Zanni - 23 oktober 2012 21:10

Typiskt att internet ska lägga ner när jag har en massa bra inlägg på G.. Jaja, får ta igen det imorgon! Yesyes, men vad har ni haft för er idag då? Jag har haft en super dag, dock inte med så mycket plugg som planerat men aja. Utan stack in hötorget med Amalia för lite shopping, för att bli lite mer taggad på att plugga ni vet? Fick med mig fina saker iaf, vill ni se? Kan fixa det imorgon isåfall  


Måste ta det lungt nu och somna tidigt ifall jag inte ska gå in i vägen totalt.. Haha, så säger godnatt för idag nu, puss på er!

 



Av Zanni - 23 oktober 2012 13:00

Senaste jag köpte.. Godis, HAHA  Standard, vi springer alltid bort på rasterna och köper en massa godis.. Annars orkar man ju inte hela dagen i skolan, right? 


     

Av Zanni - 23 oktober 2012 12:40

Tja tjaaaaa alla Zannis bloggläsare! Har ni kuuuuuoool! Zanni har lagt beslag på min mobil sååå why not göra dessamma?? Vi ska snart gå ner till 7 eleven och köpa bullar! Fetto ni vett. Känns som om ni inte hört så mycket om mig på senaste. Men men hon dissar ju mig totalt! :O men hahahahaha vilken huumoor jag har. Jao jao vi får se när hon upptäcker mitt underbart fina inlägg :) Häääj dååå. Följ mig på instagram amaliawahlberg :)))

Av Zanni - 23 oktober 2012 11:15

Åh blir så jääääkla glad varje gång ni skriver till mig.. Va inte rädda för att göra det babes, jag blir bara glad  Ifall nån annan har någonting att säga, bild, tips på hur jag får bloggen bätre oså så får ni jätte gärna maila mig på zanniblogg@live.se. Här är två sötnosar som skrivit till mig, tack tjejer! PUSS


"Hej Zanni! Ville bara säga att jag älskar din blogg. Du är en så otrolig tjej som är otroligt stark och som njuter av livet och ser framåt. Du är en av mina förebilder och många andras förebilder också. Tycker att du bloggar sjukt bra och jag läser din blogg varje dag som jag är på datan. Hoppas du bloggar läänge!
Kram Ami 

http://amii.bloggplatsen.se/"


 


   

Av Zanni - 23 oktober 2012 08:04

Tog ju en liten bloggpaus igår också.. Sorry sötisar, men nu är jag tillbaka! Imorse när jag kolla statestiken så låg den på 101 unika och 476 sidvisningar, jag ba "wow" eftersom jag inte bloggade alls igår, hihi  Iaf! Tisdag idag, känns segt.. Har grymma planer till helgen så då kommer väl veckan gå segt.. Bara för att liksom. Haha! Nej men idag ska jag hem direkt efter skolan och plugga, efter att jag redan pluggat i 2 timmar i skolan efter att vi slutat. Så smart är jag  Får se om jag håller de bara.. Rusar till bussen nu, PUSS


Åh, sommar ♥

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards