♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 29 oktober 2012 14:30

Jag ser inte så mycket på TV faktiskt.. Men om jag måste välja så är det väl Solsidan haha, bästa. Och pretty little liars förstås, men det ser jag ju bara på datorn! ;)



  

Av Zanni - 29 oktober 2012 13:00

Kör på ett länkbyte med den här snyggingen nu! Hon har en ascool stil och en grym blogg med bra uppdatering, defenitivt värt att kika in hurrni! Och just nu har hon frågestund, så passa på att fråga vad ni vill 


http://www.nattstad.se/sofiegold

 

Av Zanni - 29 oktober 2012 12:20

Kände för en videoblogg idag, måste bli bättre på det alltså.. Så se den här som en träning bara, haha  Berättar i varje fall dagens planer och lite annat babbel om shopping typ, ha en grym dag finisar! Loooveeeuuu


Av Zanni - 29 oktober 2012 10:13

Nu kan man ju säga "yeeees" till måndag? Åh så härligt med lov, ska vila upp mig ordentligt och bara ha kul hela veckan, så blir jag taggad på skolan igen och kan plugga gärnet  Haha, just nu ligger jag iallafall bara och slappar i sängen.. Ska träffa en kompis inne i stan idag, så ska strax göra mig iordning. + blogga en massor, vad är ni sugna på att läsa om idag?.. 


Gammal solig bild, bara för det är så förbaskat grått ute idag..

 




Av Zanni - 28 oktober 2012 22:58

Måste vara den här.. Bara för att jag har så sjukt mycket minnen till den. Sommarminnen. Och då jag drogade låten vaaaarje dag, i våras/början på sommaren, var en helt underbar tid. Jag var så jävla lycklig..  


Av Zanni - 28 oktober 2012 22:01

Åh vilken härlig känsla att veta att det är söndag men ingen skola imorgon.. Hihi fett taggad på det här lovet! Halloween kommer också bli grymt! Och behövde den här lilla "pausen" idag, hadde faktiskt tänkt att slappa hela kvällen också, men det var för frestande att öppna uppp bloggen o skriva lite.. Heh. Imorgon blir det update iallafall, hihi, lite tips på vad jag ska skriva om? Kör på med alla ideer ni har ba! Nu ska jag kolla på solsidan, som jag längat alltså.. Vad gör ni baaaabeeees? 


 

Av Zanni - 28 oktober 2012 21:06

Umgåts med världens absolut finaste vän hela dagen, alla förtjänar en sån bästis som jag! Hihi vi har haft en toppen dag inne i stockholm.. Gud det är så mysigt nu när det börjar bli lite mörkare och det tänds upp en massa mysiga ljus överallt på gatorna  Hihi, iaf så började vi med en långfika på waynes i deras fåtöljer.. Snackade en massa om livet ni vet? + planerade min födelsedag! Haha i säkert 2 timmar satt vi där, beställde in två choklad capputiono & muffins. Sen blev de dags för shopping, fick med oss några påsar var hem, najsnajs. Finns det något bättre än en sån här dag med sin bästis? Fika, tjejsnack & shopping.. Njaa  Och nu kom jag precis innanför dörren, kvällen avslutade jag och papput med en god middag på Indian Garden på söder, mummans!


       


Av Zanni - 28 oktober 2012 12:52

Hej på er mina fina! Tänkte bara berätta att jag tar en liten minipaus från bloggen idag.. Eller inte så bra uppdatering iaf! Känner att jag behöver gå en dag och njuta av livet utan att tänka på bloggen, ni fattar kanske? Livet som bloggare är hårt vettni, HAHA, skämt-å-sido. Kan ju inte direkt kalla min blogg för ett jobb! Men snart så.. Hehe, nejmen.. Dagen kommer se ut som så att jag möter upp bästis inne i stan vid 2. Vi ska shoppa en massor, snacka girltalk över en fika & hon har med sig kameran så en massa fina bilder ska vi också ta! Nice va? Har ny design på g, looovar  Sen ikväll ska jag och papi ut och käka indiskt, mys-söndag. 


Hihi, klarar ni er utan mig nu då? Hoppas, vi hörs ikväll, POUSS

 


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards