♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 25 oktober 2012 21:01

OOOOHERREGUD DET SNÖAR JU?! DET ÄR HELT JÄVLA VITT UTE. HALLÅ LIKSOM, DET VA JU HÖST FÖRUT? Åh jag som ville att de skulle va kvar sådär fint, soligt o härligt  Fast rätt mysigt kanske det är ändå? Ska ut och känna på årets första snö och sen göra mig en kopp choklad.. Bara för att få den där extra mys-känslan när det snöar, hihi. Vad tycker ni om att snön kommit, hiss eller diss?


Stockholm imorgon kväll?.. Nej usch

 

Av Zanni - 25 oktober 2012 20:27


 

       

      

Lite bilder från idag, finisen har tagit tungpercing, snyggt huh?.. 

      

Gissa vem som kommer ha träningsverk imorgon? Jag, hahah jag är verkligen sämst på att dansa, men det är ju så jäkla roligt så man ba kör på där  Efter dansen så drog jag och Filippa bort till donken och käka, standard efter dansen typ? Hehe, undra om jag skulle klara mig utan donken? Tror inte de, skulle typ svälta, eftersom jag inte prioreterar riktig mat.. Utan det är bara kläder, fika och cheesburgare som jag lägger pengar på. Sad but true  Iaf, gud så skönt med fredag imorgon.. Har super planer då också, berättar mer sen! Ska äta mer pannkakor nu heh, vad gör ni?

Av Zanni - 25 oktober 2012 14:00

Åååååh gud så fint det är ute.. Solen lyser för fullt, en massa löv i olika färger överallt - höst helt enkelt, sån här, riktigt höst, äääälskar jag  Synd bara att jag inte mår lika bra vädret verkar.. Åkte hem vid lunch i skolan för att jag seriöst inte pallade mer. Men nu har jag vilat, pluggat en massa, stekt pannkakor + stoppat ett brandlarm.. Så känns mycket bättre, fast inte på grund av brandlarmet dårå. Känns bara lite kul att jag är så kass på att laga mat så larmet börjar tjuta 


HAHA, nudå? Jo, ska möta upp Filippa i det soliga vädret och dra till Zumban! Taggilagga, PUSS (glöm inte o svara på frågan i inlägget under, så kanske en tävlning eller annat dycker upp..)


 


 

Av Zanni - 25 oktober 2012 14:00

Vilka är ni egentligen, mer än världens finaste bloggläsare alltså? Hur gammla är ni? Kille eller tjej? Var bor ni? Och hur hittade ni hit, till bloggen? Skulle verkligen uppskatta om ni svarade  Och ifall ni har blogg, länka den så får du en fet länk av mig senare! PUSS


 



Av Zanni - 25 oktober 2012 13:45

Visst håller ni med dom babes? 


    


   

Av Zanni - 25 oktober 2012 10:45

Det var nån som ville se hur mitt rum ser ut här hos pappa.. Har redan visat det en massa gånger men var ett tag sen nu! Älskar mitt rum hihi, så tjejigt & rosa  Och nu till hösten ska vi fixa upp det ännu mer, med nya möbler, lampor, speglar osvosv! Men ah, vad tycker ni? 

 

(bilderna är från i juli, det har gjorts lite ändringar sen dess.. tillexpemel så har vi skruvat upp spegeln, haha så ni vet bara)

     

Av Zanni - 25 oktober 2012 07:38

              Lägger in dagens outfit snabbt innan jag sticker iväg till skolan! Jobbar på där och sen drar jag och Filippa på zumba som vanligt, work that body liksom  Hahah! Vad gör ni idag? Hoppas ni har nåt planerat för jag hinner inte blogga så mycket.. Kommer hem vid 9 ikväll, så då hörs vi! PUSS


 

Av Zanni - 24 oktober 2012 15:15

.. Med att vara jag! Fick ideen igår bara för att ni ska lära känna mig lite bättre typ! Säg till om ni gillar det så kan jag fixa det fler gånger  


Fördelar

 

*Jag är väldigt duktig i skolan, får alltid bra betyg på uppgifter, prov osv. Det lönar sig att plugga vettni, stolt plugghäst!

*Jag har världens underbaraste vänner, tacka gud för att dom finns här!

*Jag är självständig vilket gör att jag får rätt mycket pengar av mina föräldrar.. Som går till shopping, fika och sånt man behöver för att klara av en vanlig dag, heh 

*Jag är också väldigt pålitlig vilket av nån konstig anledning gör att allt skvaller hamnar hos mig.. Hahah!


Nackdelar


*Jag har oootroligt högt temprament, blir arg såååhäär lätt. Och när jag är arg så kan jag göra nästan vad som helst.. Slänger bort allt jag når, skriker högt som helvetet.. Och jag kan inte berhärska mig, det är sjukt jobbigt, eftersom många (som inte känner mig) verkar tro att jag är på riktigt utväckligsstörd..

* Jag är jätte kort

*Folk som inte umgåts med mig mer än en timme får alltid helt fel uppfattning om mig.. Att jag är en bitchig fjortis som tror hon äger hela världen. Inte riktigt så är det, men jag lever mottot - Är du trevlig mot mig, är jag trevlig tillbaks. Är du drug mot mig, är jag drygare tillbaks 

*Jag är lite för shopping beroende tror jag, HAHA


Tumblr_mcb3otgzbf1rgj2jio1_500_large

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards