♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 15 oktober 2012 16:00

Åh, ja ni det är rätt mycket.. Kan inte peka ut ett speciellt tillfälle. Men typ alla gånger jag blir arg skäller ut någon som blir ledsen och ibland börjar gråta, och så efter ett tag när jag lungnat ner mig så inser jag hur dum jag varit och så börjar jag själv gråta. Hahah, alla dom gångerna ångrar jag! 


 

Av Zanni - 15 oktober 2012 14:28

Ibland hatar jag skolan..

 

Av Zanni - 15 oktober 2012 13:45

Såhär fick det bli idag - Svarta jeans, en jätte söt kofta & sen åker skinnjackan på ute. Kommer frysa skiten ur mig menmen.. Vill man va fin får man lida pin? Haha, men vad tycker ni om min outfit sötisar? 

 



Av Zanni - 15 oktober 2012 12:15

Bjuder på en galet skön låt.. Blir alltid fett glad nör jag hör den, kärlek till sån musik 


Av Zanni - 15 oktober 2012 09:30

Alla där ute som älskar mat och annat som är gratis borde ladda ner "Mikz". Det är världens bästa app full med erbjudanden med heeeelt gratis mat på t ex burger king & 7eleven! Sen om man vill fuska lite och få erbjudandet igen är det bara att radera appen - stäng av telefonen - ladda ner igen ;) Hehe ville bara säga, eftersom jag själv just nu lever på den här appen, känns ju fett onödigt att lägga ner pengar på mat.. HAHA

 

 

Av Zanni - 15 oktober 2012 06:06

Måndags morgonen hittills har spenderats med en massa dans till Magnus Uggla för mig själv.. Hahah, taggad skoltjej heeeeej ;) Känner att den här dagen kommer bli bra även fast jag är riktigt trött, speciellt när man börjar dagen med såhär vackra bilder?! Godmorgon liksom..  





Av Zanni - 14 oktober 2012 20:46

Jag måste nog göra den godaste smoothie/glassen som finns? Det är så jäkla gott och dessutom nyttigt! Ni gillade ju mitt kola-recept sist, var några skitsöta tjejer som mailade in en bild på kolor de gjort efter mitt recept och sa att det var "skita-gott". Haha så gulliga 


Yes så jag tänkte köra på lite fler recept nu ibland? Och då börjar vi med min välkända glass/smoothie. Anledningen till att jag säger glass är för att den inte är så flytande haha. Så det är bara äta med sked, känns precis som glass, fast goare! Det ända man gör är att mixa bär, lite yogurt & vanilj socker - lite yogurt, supermycket bär, lite vaniljsocker - mixa ihop när bären är frusna så att de blir lite "knaprigt" & extra kallt. Voooliaaaaaa, bara att börja njuta.. ;)

 


Av Zanni - 14 oktober 2012 18:52

Trött som faaaaasen nu.. Haft fullt upp med att hålla världens gulligaste lilla tjej underhållen! Haha vi har hunnit med att baka, kolla film, leka med gosedjur, fixa i mitt gammla dockhus & leka kurragömma  Nejmen det är soft med tanke på att jag får en massa pengar, och jag har faktiskt att kul idag. Diggar känslan att få känna mig stor.. Inte så ofta det händer, dom flesta av mina kompisar är minst 1 år äldra, förutom Kamala.. Min 00a ni vet? Hihi nu ska jag inte mobba henne mer, vi ska jobba på vår attityd imot varann & våra medmänniskor. HAHA! Iallafall, ville bara berätta vad jag haft för mig idag. Nu ska jag fortsätta med en god middag, dusch & senare solsidan. LOVE


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards