♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 10 oktober 2012 13:15

Målade naglarna i en guldfärg igår, blev rätt snyggt tycker jag. Höstigt typ  Tydligen så är lacket från h&m, så de lär inte sitta så länge.. Malava har mycket snyggare samt bättre. + att dom har fått in jätte många nya härliga höstfärger, oranange, mörkblått, vinrött.. Viktigt att naglarna är snygga & anpassade efter årstiden juuu! Blir att shoppa loss på nagelavledningen för mig snart  Speciellt sugen på ett vinrött, hur snyggt blir inte det mot en stoooor svart tröja grå-aktiga jeans och guldsmycken? 


          

Av Zanni - 10 oktober 2012 11:45

Hadde jätte svårt att välja kläder imorse.. Måste ut på en riktig shoppingtur snart, köpa nya & varma kläder i mysiga färger  Men idag fick det bli såhär - Orange tröja ifrån Zara, svarta jeans från Cheap Monday och till matchar jag med silversmycken. Tycks? Silverskal på mobilen & ett glatt humör är också med! Peeeerfekt 

 


Av Zanni - 10 oktober 2012 06:17

GODMORGON VÄRLDEN ♥ Allt bra med er? Hope sooo, med mig är det super. Har fortfarande ont, men jag får lära mig att leva såhär på vintern. Förhoppningsvis får jag mediciner när jag vart hos läkaren också, då blir det ännu lättare! Men iallafall.. Onsdag idag - min favoritdag ni vet? Lungna lektioner, 2 dar kvar till fredag osv   Ska ligga i med skolarbetet idag, så kan jag dra iväg och träffa älsklingen med ett gott samvete. Blogga skitmycket nu på morgonen ska jag också göra.. Så slipper jag må dåligt över att jag inte uppdaterat. Vad vill ni läsa om idag? Hihi, beroendeavattbloggajagvet. 


Bild från tiiidigt imorse, startade direkt med en promenad bort till stallet för att värma upp kroppen så jag inte får så ont. Skulle vara super mysigt ifall de inte va så mörkt :(

 


Av Zanni - 9 oktober 2012 21:22

Seriöst, nu är jag lycklig igen. Ingenting känns jobbigt eller hårt. Helvete vilken skön känsla! Att känna att allt bara är bortblåst.. Hehe, jag ska sova strax så kommer det säkert kännas ännu bättre imorgon. Har grymma planer också, ska träffa en väldigt efterlängtad person.. Fett hypad  


 

Av Zanni - 9 oktober 2012 17:23

Ligger i sängen och chillar med mina bästa polare, Ben & Jerry ni vet  Hahah jag är ju bah för rolig.. Nej men, det här är ju typ den bra sidan med att vara sjuk - man får allt serverat liksom.. Hihi så nu ska jag fortsätta njuta av sjuklingslivet, ifall nån skulle intressera sig. Vad gör ni då? Inte för att jag bryr mig men det låter så proffsigt, PUSS


 


Av Zanni - 9 oktober 2012 16:37

Åh, nu känner jag mig nöjd med rummet igen! Gjort mig av med en massa smågrejer, en skitful byrå + en massa kläder. Älskar att få nytt rum, man blir lite som en "ny" människa hihi.. Kommer bli ännu fräschare när vi målar om, på att inte tala om när vi flyttar till nya huset..  Heh, nejmen, vad tycker ni om mitt rum babes?

 

         



Av Zanni - 9 oktober 2012 14:54

Ska bli bättre på att videoblogga hurrni, jag är ju helt totalt kass.. Haha, men det kanske är bra? Så att ni inte tror jag är perfekt menar jag  





Av Zanni - 9 oktober 2012 13:12

Dag 11 - Någonting jag oroar mig för.. 


Ni får inte garva nu? Men jordens undergång & naturkatastrofer  .. Varjde kväll ligger jag och ber om att det inte ska hända någonting med vår jord. Haha jag borde aldrig ha sett filmen 2012..  Jag skulle heller aldrig kunna åka till typ Thailand, efter tsunamin ni vet? Varje gång det går såndadär rykten om att jorden ska gå under tror jag på det, börjar skriva långa brev till mina nära och säga hur mycket jag älskar dom, galet töntigt. Men såere bara!

 

 

 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards