♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 3 oktober 2012 20:53

 


Anna här, ville bara säga att jag älskar min bästaste zanni  


NU NÄR JAG ÄNDÅ E HÄR TYCKER JAG ATT ALLA SKA TA SIG EN TITT NIN PÅ MIN BLOGG SÅ KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL BOGGEN, PUSS PÅ ER!

Av Zanni - 3 oktober 2012 16:15

Hittade den här videon i mobilen nyss,  skulle ge Maggie spegel när hon satte upp håret medans min lärare hållde på att bråka på mig och så råkade jag tydligen filma  HAHAHA


 



Av Zanni - 3 oktober 2012 14:00

Varje gång jag hör den här låten börjar tårar rinna.. Det går inte att hjälpa. Lyssnat på den här hela sommaren, överallt, alla soliga dagar borta på djurgården, i kungsan, gröna lund, på bussen till & från landet, urspårade nätter med Kamala, sega dagar vid poolen med bästavän, träning vid mälarbadet, flyget till spanien.. Åh, helvete vad jag sakar det! Hemskaste är att jag vet att de ALDRIG kommer tillbaka :( När jag tänker efter, jag har haft världens bästa sommar 

Av Zanni - 3 oktober 2012 13:15

Åh förlåt, jag råkar glömma min blogglista lite ibland.. Ska försöka bättra mig! Iallafall så är dagens fråga "Vad skulle du göra om du fick en miljon?" 


Heheh gissa 3 gånger? Tror de är rätt enkelt va, jag skulle shoppa huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur mycket som helst, finns inte ord för hur mycket jag skulle shoppa. Sen skulle jag anlita någon vars jobb typ är att fixa bloggar, få eget domän & värsta designen hos nån cool bloggportal som skulle hjälpa mig att komma högre upp. Renovera alla mina rum skulle jag också vilja göra, och typ en resa till mauritius skulle inte va helt fel? Nåt lyxhotel i värsta sviten med mina bästavänner  Fast då kanske inte en miljon räcker, har ingen koll på sånt där med pengar. De får föräldrarna sköta!


   

Av Zanni - 3 oktober 2012 10:45

Köpte det här sjukt söta skalet vid hötorget igår, hello kitty & glitter - kärlek för mig  Visst var det gulligt? Dock så skyddar det inte mobilen så värst bra, vet ni nåt bra ställe där dom säljer både billiga & snygga till bra priser. Inte som fokis dårå, älskar alla dom skalen.. Men herre, jag betalar inte 1500 för ett skal.


 

Av Zanni - 3 oktober 2012 07:34

Onsdagar är min bästa dag i veckan - vi har alltid sovmorgon, bara slöjd, musik & EA i skolan, och sen ska jag börja på zumban med Kamala och Filippa, blir ju andra gången idag, aaasnice ju! + att halva veckan är klar, två dagar kvar till fredag Hihi, fast jag går ändå upp halv 6, skönt att hinna blogga osånt på morgonen istället för att göra det ifrån mobilen sen.


Yeeees, hur ser en bra vardag ut för er sötisar? Hoppas ni får en bra sådan idag iallafall, för det kommer jag ha. Alltid så kul med dom tjejerna, Kamala & filippa alltså  En snabb bild på mig idag också, PUSS

    

Av Zanni - 3 oktober 2012 06:46

ÄNTLIGEN FUNKAR DET! Gick inte alls att komma in på bloggplatsen igår? Hadde värsta paniken hela kvällen.. Eller krånglade det för er också? :( Hoppas allting fungerar som vanligt nu iallafall! Typiskt, jag som hadde massa kul inlägg på gång igår. Får ta det  idag iställer - dubbelt så mycket update hihi  


Sötisar 

   

Av Zanni - 2 oktober 2012 13:00

    


Skulle verkligen inte säga nej till en sån här iPhone! Och det är faktiskt möjligt att få fixat i vilken färg som helst, blå, gul, grön, röd osv.. Tror man kan få att hela mobilen liksom blir en "bild" du tycker om eller tagit själv för den delen. Men visst vore det jäkligt ballt om jag gjorde det i typ rosa? Skulle ju passa mig, galen i rosa som jag är.. www.iphonekingen.se är ända stället jag hittat som gör det. Har ni några förslag på andra sidor/butiker, skulle va så tacksam! PUSS

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards