♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 14 oktober 2012 18:32

Haha här har ni, bild på mig för ett år sen.. Förändring? ;)


        



  

Av Zanni - 14 oktober 2012 12:40

Godmorgon alla Zannis läsare, Kamala här..Tänkte underhålla er med en liten "10 saker ni inte visste om Zanni" medans hon sitter barnvakt. Nice huh?   Då kör vi igång!  


  •      Hon är totalberoende av mat, alltså på riktigt. (jag kanske inte ska säga något men ändå, hehe). Är man hemma hos mig, på stan, vad som helst, direkt efter vi ätit hör man "Åherre så hungrig jag är". Sen smaskar   hon också, vilket är sjuuuuuuukt jobbigt. Fast tycker om henne ändå, hihi :*

  •     Jo, sen har hon sina små skrattattacker lite varannan sekund sådär..Då man inte hör nått annat än hennes garv. Oftast för anledningar jag själv inte riktigt fattar, men kan ju inte hålla sig för garv. helt omöjligt.

  •      Hon är väldigt söt, speciellt när hon sover eller konsentrerar sig. (+ att hon kommer döda mig nu för hon tycker att små barn, alltså jag, inte får säga söt till stora barn som hon. ojojoj vad busig jag var nu, thihih)

  • Hon älskar mig mamma, inte bara lite, utan sådär jätte mycket. Blir helt galen. Hon pussar och kramar min    mamma hela tiden, säger att hon är vackraste, charmigaste kvinnan som finns. Och har döpt henne till Gudinnan Ellenpällen på sin telefon med hundratjugoelva hjärtan.

  •  Hon sjunger i duschen, jäääääätte högt. Brukar vara helt hes när hon kommer ut, haha.

  •   Hon totalmobbar mig för att jag är 00a. Inte okej, inte okej.

  • Hon skrattar när hon blir rädd. Sådär hysteriskt. Så om nått skit läskigt händer, så brister hon ut i en hysterisk     skrattattack. Alltid när vi väntar på att min mamma ska hämta oss på kvällen, och det kommer någon annan bil och stannar, när jag pissar på mig för att jag blir så rädd (mobba inte) brister hon ut i ett sånt där hysteriskt garv.

  • Hon gråter när hon kissar...  

  • Hon tjatar om sin bebis hela tiden, sin telefon alltså. Och tar alltid tuuuuusen egopics med sin telefon eller min, där hon på nästan alla bilder har dubbelhaka och gör någon mongomin. Min mobil är full sånna bilder..

  • HON ÄLSKAR ONE DIRECTION, THIHIHI :*  PUSS PÅ DIG SÖTO :PpPPPpppPppppppPPppPppp XD


  

Av Zanni - 14 oktober 2012 10:22

Har precis ätit mys-frukost med mammsen och resten av familjen.. Hon fick sina presenter och allt sånt också. Men nu kommer Joselanny snart hit igen så jag kommer sitta barnvakt resten av dagen. Weehå! Sen ikväll blir det all sån där söndags-göra. Vi hörs mer under dagen, för nu kommer hon här utanför fönstret.. PUSS 


 

Av Zanni - 14 oktober 2012 09:50

Grattis till dig min finaste Mamut, jag älskar dig av hela mitt hjärta, 1000 pussar & kramar ♥


 

Av Zanni - 14 oktober 2012 00:27

Baaaack on track nu eller vad man ska säga.. Nej men imorgon ska jag minsann vara tillbaka på samma nivå som förut, om inte högre? Statestiken har sjunkigt men nu kör jag på igen!  Är ni på eller? Nu ska jag sova så jag får en massa bra energi inför imorgon, vad gör vi? Nu gör vi!


     

Av Zanni - 13 oktober 2012 20:54

"Hej zanni, först vill jag börja med och säga att din blogg är jättebra och att du har jättebra uppdatering. Jag har en fråga till dig och det är om du vet ungefär hur lång det är från riksdagshuset och till hollister i gallerian, det är nämligen så att min klass ska till studiebesök till riksdagen och sen efter så så får vi gå i lite affärer och jag vet att hollister ligger i gallerian, men har typ bara varit i shlm 1 gång tidigare när jag var mycket yngre så vet inte hur lång det är emellan, så skulle bli jätteglad och du svarade. Kram.
ps: sluta aldrig att blogga!"

 

Svar: Hej där! Aw sötnos, tack så mycker!  Jag vet ärligt talat inte vart riksdagshuset ligger någon stans så jag kan inte svara på det! Men fråga din lärare, den vet säkert vart åtminstonde gallerian ligger, och sjävlaste Hollister ligger längst bak i gallerian. Tack igen gullis, kramhej


Ska bli bättre på att svara på era frågor.. Men tycker de blir så fult om det är ett svar på tal vart annat inlägg. Men det kanske är bra, måste ju visa att jag faktiskt bryr mig om er hihi!
 

 

Av Zanni - 13 oktober 2012 14:16

Dag 13 - Mitt drömbrölopp


Haha alltså vad svårt.. Jag är liksom 12 år. Vet inte ens om jag vill gifta mig hahah. Eller jo det vill jag och isåfall ska det vara stooooooort & helt sjukt lyxigt  Gärna på en strand på nån fin ö, mauritius? Jag ska se helt perfekt ut, med klänningen, håret, skor, naglar och allt de där.. Ringen måste vara i diamant, och ifall själva bröloppet inte är på mauritius vill jag åka på smekmånad dit. Allting ska vara rosa & vitt, en sjukt god middag & sen vill jag att själva festen ska vara på en strand.. Hiho, som i en film helt enkelt  


420995_194496090652822_161984060570692_230295_696027382_n_large

Av Zanni - 13 oktober 2012 13:52

Just nu - Sitter barnvakt åt världens gulligaste tjej! Pengarna rullar in ni vet.. Hihi nej men, åh hon är så söt, vi ligger och kollar på mamma mia nu, sjunger med i låtarna och allt  Nice "jobb" ju..  Min mamma fyller år imorgon så vi hon ska ha fest här ikväll, hela tjocka släkten kommer hit, mamma har 10 syskon så det blir rätt många, och alla deras barn. Dock ingen i min ålder, ända tillfället då jag får känna mig stor.. HAHA  


Nej nu måste jag underhålla Joselanny.. Visst är vi fina? 

 



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards