♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 5 oktober 2012 13:25

Av Zanni - 5 oktober 2012 11:15

Life is too short to wake up in the morning with regrets. So love the people who treat you right, forgive about the ones who don't and belive that everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said that it'd be easy, they just promised it would be worth.

 


 

Av Zanni - 5 oktober 2012 08:13

Ååh va härligt, jag somnade om när klockan ringde så vaknade för bara en timme sen, kommer bli lite sen men herre vad skönt det var att få sova  Och ännu gladare blev jag när jag tänkte på att det är fredag idag, ska träffa min underbara bästavän, saknat fulingen faktiskt, hihi gissa vilka som kommer ha kram + pratkalas?  På kvällen sen så kommer min bror & hans flickvän till oss, saknat honom också ju, så blir en hemmakväll som alltid på fredagar. Resten av helgen vet jag inte vad som händer, får ta det som de kommer helt enkelt, och nu? SKOLA TILL 12. PUSSS


   

Av Zanni - 4 oktober 2012 19:09

 

Såhär ser det ut för mig just nu.. Legat & snackat med en massa underbara vänner hela kvällen, och just nu har jag beeestie i tele, skönt med vänner som alltid finns där, hoppas ni ha vänner som jag, för det förtjännar alla ♥ Brevid mig har jag en kopp chai & kanelbullar hehe, tror ni jag orkar upp alla? Leeeet's seee  Justfan, jag måste plugga också.

Av Zanni - 4 oktober 2012 17:35

Dag 8 - en dålig vana jag önskar att jag inte hadde!


Hahah ja ni, det är rätt många, men för att nämna några - att smaska, alla mina kompisar tycker jag är asäckig, men min storebror och jag har alltid smaskat, och vi har nog det sämsta möjliga bordskick.  Har världens, vääääärldens kortaste stubin.  Sen har jag en förmåga att alltid göra pruttljud med munnen på lektionerna satt alla kollar på mig och ba "euw", haha.. + att jag har ett grymt fult skratt, ni skulle dö om ni skulle höra mig i en skrattattack, ful kan jag vara också 


 



 


Av Zanni - 4 oktober 2012 16:36

Heeeej babes, käkat er mätta på Kanelbullar idag eller? Haha det är ju typ Kanelbullens dag idag, kääääärlek för mig, eller allt som är ätbart & gott är kärlek  Visst borde de finnas fler sånna här dagar, typ "chokladensdag" eller "chailattedagen"? Höhö, ska bli stadsminister och införa det!


Nejmen fan vad jag snackar, tillbaka till "sak".. Jag stack hem efter värsta kaoset på busshållplatsen, överkänslig som jag är så började jag gråta och nu tycker säker alla jag är sjukt jobbig (i o försig är jag det men ändå). Men jag ska ju lära mig att skita i andras åsikter, kanske en bra början? Och just nu ligger jag framför datorn och svarar på frågor medanas jag väntar på pappa som lovat att ha med sig bullar, muuummaa! Vad gör ni?!

           

Av Zanni - 4 oktober 2012 06:48

Hinner inte alls blogga nu, förlåt sötisar! Lovar att jag kommer tillbaka med riktigt GRYM update i helgen, men nu måste jag spriiiinga ner till bilen & vidare till skolan. Har en riktig segdag idag, mjukiskläder på. Kommer ändå bara va i skolan sååååå ah, men ha en supertorsdag, ni är världsbäst 




    

Av Zanni - 3 oktober 2012 21:57

Haft en superdag med tjejorna i detta regniga väder, massa flumm, tjockismiddag på donken & sen ett grymt hårt zumbapass  Iallafall för mig med min otroligt dåliga kondis, tror den är sämst faktiskt? HAHA, men de ska de bli ändring på nu! Tror nog jag ska börja gå dit varje vecka, för sjukt kul är det,  bara att släppa allt o köra! Men nu är jag grymt trött så orkar verkligen inte blogga mer, men vi hörs imorrn bitti som vanligt? Åh, skönt med torsdag då! Godnatt bäääästa läsare, know you love me 


Fulbilder allihopa, men inlägget skulle bli så tråkigt annars så bjuder på dom

       

 


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards