♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 2 oktober 2012 11:00

Lägger in lite bilder på min outfit bara för att jag inte kommer på nåt bättre haha  Ni brukar ju gilla det ändå - har iallafall på mig en enkel tshirt tillsamans med ljusa jeans idag & ute kör jag på grön fjällis och grå halsduk, väldigt enkelt. Men helt okej va? Förresten.. Ska jag fortsätta med att ni får rösta fram er favorit-outfit, va det kul? Säg till som vanligt då!

 

 

 

 

 

Av Zanni - 2 oktober 2012 07:42

 Trist dag. Jag har ingen isperation alls om vad jag ska blogga om, inget att göra efter skolan, bajs väder.. Hoppas de blir värsta snöstormen eller så, bara för att de ska hända nåt.. Haha nej men, har jag fått den där känslan av att de inte händer något alls igen.. Den brukar komma och gå såhär ibland, himla tråk:( Kanske tagit de lungt för länge? Haha, nu ska jag iallafall till skolan och hoppas på att de händer nåt! KIIISSSEEES


 


Av Zanni - 2 oktober 2012 06:38

Ligger i sängen med en chailatte och myser lite innan skolan såhär.. Perfekt  start ju! Så mycket skönare att gå upp tidigt, sminka & fixa håret + välja kläder och sen kan man bara krypa tillbaka i sängen. Och sen är det bara gå upp 10 minuter innan man ska gå, smart va?  Nu ska jag dricka upp och fortsätta blogga. Puss sålänge!


    

Av Zanni - 1 oktober 2012 21:54

6 minuter kvar nu ifall jag ska hinna komma i säng före 10 som jag lovat mig själv, måste blogga & stänga av datorn på den tiden. Tror jag klarar de  Hehe, jag ville egentligen bara säga godnatt till mina finaste läsarna..Haft mycket idag, men tycker ändå jag hållt ganska bra uppdatering, ellerhur? Men somsagt, godnatt nu!

 

     



Av Zanni - 1 oktober 2012 20:51

 ♥ ♥ ♥

     

Av Zanni - 1 oktober 2012 20:10

Haft en hel grym måndag, ni också eller? Kanske shoppat, fikat med nån kompis, pluggat? Haha vad vet jag, själv har jag hunnit med lite av allt de där. Först var jag med Maggie & två killkompisar, vi stannade och käkade massa på burgerking.. Mumsfillibaba  Dom följde med mig till pub för att prova ut rätt storlek på uggs sen också.. Hittade ett par som var perfekta, så ska försöka klicka hem dom innan det blir för kallt ute, kanske blir minus grader redan imorrn? Nej usch, så vill jag inte tänka :( Måste köpa massa mysiga sockor, filtar, tofflor, tunikas, halsdukar m.m snart också, hihi göra vintern lite bättre liksom.. Tips på vad jag kan hitta sånt? Efter det & ett äventyr i leksaksbutiken fortsatte jag hem - bytte om och träffade en gammal vän lite snabbt.. Och nu tog jag precis en liten paus för att blogga höhö, all for you! PUSS


    

Hihiihiihi är det gott älskling? :* 


 

Av Zanni - 1 oktober 2012 14:00

Dag 6 - Typ av killar jag faller för


Dryga, elaka & förfärliga. HAHA nä, snälla, söta, omtänksamma, öppna & gärna rätt snygg ;) Som min älskling dårå

 


Av Zanni - 1 oktober 2012 12:45

Längesen jag gav er skönhetstips? Jag älskar det + att jag lär mig en massa när jag sitter och googlar runt efter skönhetstips hihi. Toppen bra ju! 


Gula naglar -Ifall dina naglar blivit sådär gula & äckliga ni vet? Så är det bästa att doppa dom i pressad citron saft - vooolia, naglarna är vita & fina igen, enkelt va?


Massara - Ifall du masserar hårbotten ofta så kan faktiskt håret växa snabbare! Det får upp blodcirkulationen och sägs även va bra när man är stressad, det ska lungna ner kroppen typ, nåt att testa kanske? 


 


Noppa ögonbryn - Tror inte det finns en människa som njuter av att noppa ögonbrynen haha? Så för att de inte ska göra lika ont är det först och främst bäst att noppa direkt efter duschen, och för ännu mindre smärta kan du liksom "dra" ut huden under brynet, båda sakerna gör satt huden typ "öppnar" sig!


Solarium lovers - Är ni som jag och ääääälskar att sola solarium? Haha, det är otroligt skönt tycker jag  Men tyvärr farligt, så om du precis börjar sola igen efter en längre period eller ska börja är det viktigt att du inte kör för länge. Börja med 3 minuter, nästa gång 10, sen 20, aldrig mer än 20 minuter om ni frågar mig. Och ett extra tips är alltid smörja in sig med ett bra bodylotion efter för att motverka röd och fnasig hud!


 


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards