♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 27 oktober 2012 23:18

Bloggen dåligt uppdaterad? Cheka då min instagram! Håller mig för det mesta uppdaterad där.. Har varit lite dålig nu de senaste dagarna bara. Iaf så heter jag "nandinipetersdotter" där, föööööölj mig babes, o släng in en komentar ifall ni vill att jag ska följa tillbaka! PUSS 


 



Av Zanni - 27 oktober 2012 21:45

Tjabbatjenahellooooo på er bebos! Allt bra med er? Hoppas det  Själv känner jag mig lite sliten men annars är allt super, åt precis världens godaste middag med Papput - oxfilé med pepparsås och lite sånt.. Muuummaaaans! Heh, förlåt alla megavegiterianer ifall ni läser mig blogg. Jag var faktiskt också vegiterian ända fram till 2009, där upptäckte jag köttet för första gången haha.. 


Iaf! Idag har jag, Kristina & Laura bara chillat hos Kristina. Bakade kladdkaka & tog lite fina bilder, mysmys. Och igårkväll var grymt! Vi låg ihop tryckta allihopa i Filippas lilla stuga och kollade filmer med en massa tjockiskäk runt omkring. Har förfan fortfarande ont i magen! Hahah, sen när vi skulle sova hadde vi bara ett täcke, så det var ju extra mysigt sådära  Tack för kvällen hurrni ♥ 


       



Av Zanni - 27 oktober 2012 17:11

Snart hemma sötisar! Då blir det en massa bloggning :) Är på tåget nu, haft två super dagar med tjejorna, har en massa bilder att visa också. Hur låter det? Hihi, puss sålänge!

Av Zanni - 26 oktober 2012 17:15

Minns ni den har? Det var min drog ett bra tag haha.. Men den är ju förjäkla bra fortfarande? Alltid när jag är arg så sätter jag på den samtidigt som jag springer runt i hela rummet och skrik-sjunger med, brukar få mig på bättre humör  Så testa det ni, som är som mig, alltid arga.. 



Av Zanni - 26 oktober 2012 15:15

Min reaktion när jag ser mig själv i speglen Hörreduru kortisen! Fan så snygg du är! Hehehe.. 


Swag osv, HAHAH BJUDER

 






Av Zanni - 26 oktober 2012 13:30

Juste! Glömde ju visa er mina nya "uggs" jag köpte i onsdags.. Hadde ju somsagt tänkt mig ett par äkta innan eftersom alla fejk är så obekväma. Men så hittade jag dessa och de är hur gosiga och varma som helst.. Så det fick helt klart bli sånna istället. Jag menar 600 kronor utan märke, eller 2000 med märke? Haha, enket beslut.


Så för er som inte heller riktigt tycker uggs är värt pengarna kan ju kika in dessa! Köpte mina på Andiamo och de är från märket axelda, tycks? 

 


Av Zanni - 26 oktober 2012 09:30

 

Av Zanni - 26 oktober 2012 07:48

Heeej vinter typ? Haha eller kanske inte, knappt nån snö kvar.. Skööönt  Sitter i mitt fönster med varmchoklad, en massa grädde och pepparkakor hihi.. Fredag idag ju, äntligen säger jag bara! Längtat hela veckan, börjar bli skoltrött på riktigt nu.. Aja, nästa vecka är det ju höst lov så hinner vila upp mig. Hihi, grymma planer då också, ska vara med världens bästa vän heeeeeeela lovet, vi träffas aldrig längre typ. Och idag ska jag sova hos Filippa tillsamans med Elise, Kristina och Laura. Raggar nya vänner du vet  Ha en gaaaaaaaaleeeet bra fredag nu babes, så ska det va! PUSS 


Bjuder på dom, hihi!

   

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards