♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 9 februari 2012 15:09

Hemma hos bästa Maggie just nu, jag geekar datan och hon gör typ något i köket.... ;)

Men vi måste seriöst plugga idag, hehe vi har grupparbete i SO!! 

Vi hörs när jag kommer hem, puss!


Mycket fin bild från syslöjde, hotties ;)

 

Av Zanni - 9 februari 2012 14:00

Fick bli en enkel outfit, jeans och hoodie från Gina Tricot, linne från Bik Bok + ett gulligt halsband :)

Vad tycker ni om min outfit? 

 


Av Zanni - 9 februari 2012 07:34

Hehe godmorgon, försov mig lite. Men jag börjar först vid 9, haha älskar torsdagar! ;)

Har nästan inga "svåra" lektioner - utan det är bara slöjd, musik och sen EA, sen har vi håltimme också.


Efter skolan får vi väl se vad jag hittar på? Måste verkligen få shoppa snart, höhö har inte gjort det på snart 1 vecka (shopaholic? - Yees i know!) Så det blir väl stan? Vad ska ni göra idag? Puss!


Oops nu måste jag börja fixa mig, eller ska jag gå sådär snygg till skolan? Haha charmig bild!

       

...

Av Zanni - 8 februari 2012 20:30

Varför blundar vi ner vi ber, när vi gråter, när vi kysser, när vi drömmer? Jo, för att det vackraste i livet inte syns, men känns i hjärtat.  

   

Av Zanni - 8 februari 2012 19:33

Tjaaa sötisar !!  Kom faktiskt nyss hem efter en grym kväll hos Love. Var värsta fääästen där hahaha!! ;) Jag, Isa och Ellis drog dit efter en hel del flumm på deras skolaa, spårade väl kanske ur om det slutar med att jag går runt med "fjortis/katt sträck" på kinderna?

Jaja det kom också några fler till Love, och jag råkade jag äta upp Loves jornötter, förlåt *höhö* -.-


Hann tyvär inte så många bilder, men bjuder på dessa PUUUSS!!

 

 




Av Zanni - 8 februari 2012 09:00

Hihi vill bara säga värsta stora feta grattiset till min älskade, ELLIS FYLLER 13 ÅR!!

Bäästis, graaaattiiis!! Hurrni skriv grattis till henne här så blir hon glaad!! ;)


8/2- 1999, föddens denna underbara chäy.

 


Av Zanni - 8 februari 2012 07:36

Åh fuck. Idag är det nationela prov som alla i 6:an säkert vet? I typ 2 timmar, man bah wuut?

Hehe och det gör ju inte saken bättre att jag somnade sent igår också, först fixade jag massa grejer ang ******** och sen låg jag och smsade. Yees ;) Men ni håller tummarna för att det går braa för mig i dag!! 


Nog om det, bloggen ska inte handla om skolan. Har inga planer för dagen heller, men ska försöka få dag på mina bruudzz haha, en viss liten wunderbaar chäy fyller år!! Föressten godmorgon..


Bjuder på den, riktigt trött chey..

 

Av Zanni - 7 februari 2012 20:41

Tänkte ge er lite tips på goa parfymer, och inte dom gamla vanliga dårå. Hehe jag älskar ju att springa runt på parfymavdelningen! Så tänkte att jag tänkte dela med mig av mina personliga favoriter, både för er bujs and gurls!! ;)

För det är väl några killar som läser min blogg va?




        


Cat Deluxe ca 399 :-, Diesel fuel for life 499 :-.

 

Och sen ett litet tips killar haha! Tjejer älskar ju när killar luktar gott, något av det viktigaste faktiskt *blink* Beckham "Signature" 599 :-.

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards