♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

;)

Av Zanni - 4 februari 2012 11:57

Hej älsklingar! Är ni vakna än? Hehe jag har varit och hämat mitt pass, skulle med pappa till gymmet sen men blev ändrade planer. Tess är i stan tillsamans med Janni, så det blir att träffa dom.

Får se vad vi hittar på, bio och kanske lite shopping? ;)

Haha nejmen försöka uppdatera bra ändå, visa min outfit och lite sånt! 

Puss & ha en super dag!


Förlåt för att min blogg är så tråkig just nu, men kommer inte på något och blogga om? Förslag? :(

 




Av Zanni - 4 februari 2012 09:31

   Som ni säkert märk är min nya Design uppe nu, hiss/diss?

Jag blev super nöjd, den känns så "ren och fräch" :)

Ser ni inte designen? Tryck f5!


Måste säga tack ännu en gång till bästaste Saga, hon gör headers för 50 :-.

Men visst det är lätt värt det, man vill ju ha en snygg deesign, right?

Hennes blogg är förutom det bäst, läser den flera gånger varje dag!

BESÖK http://www.nattstad.se/ssaga!! ;)     

   





Av Zanni - 4 februari 2012 01:19

Är ni vakna än sötisar? Hehe nattuggla som jag är så sitter jag fortfarande uppe och chattar med Saga ang min nya Header, ser ut att bli riktigt grymt! ;) 

Men ni får se imorrn, för nu behöver jag få min skönhetssömn! Puss oh goounatt!

Bjuder stort!

 

Av Zanni - 3 februari 2012 22:52

Ja, såhär ser en normal dag för mig i skolan ut ;) Hahaha, jag ligger på golvet och skrattar helt jävla sär?!! Glamoröst huh?


Av Zanni - 3 februari 2012 19:57

 

Av Zanni - 3 februari 2012 19:06

Fick lite komentarer om att ni vill se vad jag köpte på hollister idag! Sen lovade jag ju det också.

Om jag ska vara ärlig så hatar jag att var inne på hollister, alltid packat med folk, skithög musik och köer.

Blöö, är inte så mycket för det. Men kläderna är guudomliga så kan inte låta bli hehe! *blink*


Fick iaf bara med mig en supersnygg kofta, vad tycker ni?

        

Av Zanni - 3 februari 2012 17:03

Hello babes! ;) Haft en bra dag?

Det har jag iaf, kort dag i skolan, god mat och sen shopping med bästa brudarna! Nice eller vad?

Nu sitter jag här lonly i isas rum med hennes One Piece, medans dom är och poppar popcorn..

Fast jag undrar.. det låter "lite skumt" ifrån köket?! :D


Jag måste snart åka hem, och då visar jag er shoppingen + massa annat skoj, blir det bra?

Hoppas det, puss sålänge! 

           

Av Zanni - 3 februari 2012 10:24

Halloj på er! Är ni också i skolan? Det är jag iaf, sitter och räknar matte med Maggie *host*.

Både spanska och engelska lärarna är sjuka, så vi får ha EA hela dagen.

Men med bra musik i lurarna så funkar det absolut! ;)

Vad gör ni?..

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards