♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 13 februari 2012 19:45

Som säkert ingen av er missat så är det ju alla hjärtans dag imorgon. Har ju ingen pojkvän tyvär - så jag har inga större planer men ni får veta imorrn 


 Men jag tycker att man ska vara extra gullig om sin familj/vänner och pojkvän på alla hjärtans dag. Tänk att få vakna upp med typ värdens finaste sms?! Skulle vara wunderbart! 


Men vi forever alones, vi ska inte deppa! Tycker att ni ska göra något skoj med er familj eller vänner - tillexempel dra hem till någon kompis, kanske snacka lite skit om gamla pöjkar? Käka massa geléhjärtan och vara glada (haha självklarhet )! Riktigt känna kärleken i luften♥

Hur brukar ni göra på alla hjärtans dag, firar ni det ens? Vad tycker ni om det, löjligt eller supermysigt!? Själv tycker jag det är supermysigt  

 

   


 

Av Zanni - 13 februari 2012 17:26

Tjaaaa gullungar Kom hem från skolan för ett tag sedan - vi slutade fett tidigt så kom därför hemma lite tidigare. Snackade och fikade jag med mamma ett tag, förresten så har jag fått höjd månadspeng hihi 600 spänn, YAAY! Aja nu är jag iaf klar med no:n och so:n, *stolt*! ;) 


Och alldeles strax blir det hår-färgning också, bara en tillfällig färg för er som undrar. Har nämligen planer på rött, men behövde en förändring nuu haha!! 

Nu behöver jag iaf göra mig iordning för det.. visar självklart alltihoppa senare PUSS!


 

Av Zanni - 13 februari 2012 17:08

Just nu - Pluggar, dunkar musik och funderar på hårfärger..? Hehe efter detta ikväll.. har jag massa nytt på G! Blonda slingorna kan gå oh ta sig! Hehe *blink*

 

Av Zanni - 13 februari 2012 15:45

När jag ibland sitter och läser min blogg, så märker jag att mitt liv verkar ganska tråkigt? Att jag verkar vara en person som typ bara sitter hemma och aldrig skrattar?!

Haha, raka motsatsen där - jag menar jag är helt galen utanför bloggen. Jag har nog värdens sämsta humor - garvar åt allt och allas skämt, hehe mest åt mina egna! Något av det bästa jag vet är att rulla runt på marken och skrika, jag älskar att skrika och vara helt jävla mongo som mina kompisar uttrycker sig. Tur att jag har sådana vänner haha som är som jag - som står ut med mig!


Jag tycker man ska ta vara på livet på bästa sätt, är man som jag helt frisk osv så ska man tänka på det, vara glad över att man har haft turen att få vara frisk. Dom som är mindre friska - dom får oftast lära sig eller förstår hur viktigt det är. Så var glada babes, le - alla har vi motgångar men jag lovar att alla som läser detta kan klara det och ta sig igenom dom, NI ÄR BÄST! 


Ett litet exempel på hur jag kan vara i skolan.. haha aah ni ser ju?! Grymt normal chäy detdär?!

Av Zanni - 13 februari 2012 06:26

Godmorgon babys, har ni sovit gott? Jag har sovit super i mina nya siden lakan, gaash så sköna! 


Haha mindre bra när jag kollar mig i spegeln - värsta ful-dagen, känns som om alla mina kläder är borta, ALLA jeans är typ förstora?! Åh! Så fick dra på mig myskläder, en stor grå hoodie från Bik Bok, tights och en halsband från Gina Tricot. Men det får väl duga på en måndag hehe?


Ska försöka få i mig lite frukost och sedan sticka iväg mot skolan, har inga planer osv men vi hörs ikväll puuuooss!

 

Av Zanni - 12 februari 2012 19:35

Fresh, fresh, fresh, fresh!  Haha, kom nyss ur ett superskönt (OCH VARMT) bad - efter testade jag mina nya "Self Warming Mask" gash wunderbar! Har även smörjt in mig med "brun utan sol", oooch vet ni? IMORGON SKA JAG FÄRGA HÅRET!! Blir typ mörkmörk brunt, och sedan i sommar ska jag fixa blonda slingor. Gaah va snyggt det kommer bli?! Eller, vad tror ni?

Jaja, har iaf haft en grymt mysig söndag. Hoppas er varit detsamma, för nu måste det bli godnatt för er del - jag ska kolla film med mami


"Self Warming Mask" hittar ni på h&m för ca 20 :- 

 




Av Zanni - 12 februari 2012 18:08

Tänkte bara skriva ner ett super enkelt tips på en egen hårinpackning - med saker du helt klart har hemma ;)


Olivolja

Äggula

Vinäger

Honung

Vanligt Balsam


Blanda ihop allting i en skål - ta så mycket du känner att du behöver. Blanda ut det med vanligt balsam så får det en perfekt konsistens. Massera in det i håret och avsluta med att skölja ur med så lite shampoo som möjligt - shampoo sliter enormt mycket. Klaaart, du har gjort din egen super enkla hårinpackning!? ;)

       

Av Zanni - 12 februari 2012 17:44

Fixa med nya bloggen.

 Bada bubbelbad och ha ansiktskmask.


Prata med mamma ang en massa saker och äta middag.

Fixa lite grejer inför skolan, åker ju till romme på onsdag ;)

Krypa ner i sängen med en mysig tjejfilm och sen få min skönhetssömn hehe! 

      



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards