♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 7 februari 2012 19:53

Haha kom nyss hem från bästavän, har märkt jag jag har en väldigt unik humor? 

Om vi ska ta det kortfattat såå.. Satt vi vid en dator, garvade och kolla på en halv film. Eller faktiskt så gjorde vi pankakor också, helt själva! Hihi lyckat blev det ju också, blev lite knögliga pankakor som bestod till hälfeten av rinning smet. 

Yees, det ända faktiskt ;) Unik humor var det va?


Skulle igentligen kolla på mobil och gå på bio tillsamans med pappa idag, fast jag träffade bästis istället. Så det får bli någon annan gång hehe. Hoppas ni också haft en grym dag!! 





Bästavän bjuder på den, duktig chey huh?

    

Av Zanni - 7 februari 2012 16:15

Kom precis hem, ska tagga ner mot bästis. Vi ska käka tunnbrödsrullar alá oss och plugga, minnen det!! ;)

Åhh jag kom ihåg när vi gick i 3:an sådär och alltid gick hem till henne och gjorde läxorna, stänkte ner halva köket med.. oh'boy haha. Saknar den tiden, när det var vi. Hela tiden, varje dag.

Fan att man inte kan spola tillbaka tiden. Älskii di min lilla ärtilunge 


Jaja, nu måste jag skynda mig ner dit. Puss sötisar! ;)

 

Av Zanni - 7 februari 2012 13:02

Sitter just nu i skolan med finaste Maggie, vi stack ner till 7eleven en snabbis för att köpa lite lunch hehe ;)

Har bara 2 lektioner kvar innan jag slutar och då har jag massa grejer som jag måste få gjort!! Men uppdaterar senare om planerna osv, puusss! Vad gör ni snyggingar?

 

Av Zanni - 6 februari 2012 17:16

Shuu sötisar!! Vet att uppdateringen sugit under dagen, ledsen för det. Men ville bara meddela att det kommer fortsätta så  under kvällen, jag måste verkligen plugga. Har en massa prov de två kommande veckorna :( (Köpte med mig lite gott för att det är såå synd om mig, hihi *blink*)

 Men imorrn kör vi igång med extra mycket uppdatering istället, blir det bra?

PUUUUUUSSS!!

    

Av Zanni - 5 februari 2012 19:56

Vet ni vad jag sysslat med den senaste timmen? Jo jag har stått och lagat tacos, hihi *stolt* ;)

Så nu blir det en supergod taco middag tillsamans med pappa och sen måste jag fixa massa saker inför imorgon. Ny vecka - ny start.

Blog you later babys! :)

 

Av Zanni - 5 februari 2012 18:00

Shit, satt och läste igenom Dennis M's. blogg, längesen jag läste den faktiskt!

Och så kommer denna fantastiskt underbara tävling upp, fattar ni eller?

ÄR DENNIS M. BÄST ELLER BÄST? 


Haha jag är ju iaf självklart med och tävlar, tycker ni också ska vara det! ;)

Direkt länk till tävlingen HÄÄR eller --> http://dennism.se/vinn-goodiebag-fran-victorias-secret/#comment-189149 eller så kan ni ju klicka på bilden nedan. 
Den är förresten det man kan vinna, azuum eller vad?

DENNIS M. DU ÄR BÄST!     

   
 







Av Zanni - 5 februari 2012 17:38

Haha märkte nu att jag snackade väldigt fort i denna video, olikt mig ju? :D

Av Zanni - 5 februari 2012 15:29

Alla har vi mål och drömmar med livet! Jag har så otroligt mycket jag vill göra med mitt liv, drömmar är något av det viktigaste som finns. Utan alla drömmar är vi inget, vi har inget att leva för? 

Och jag är säker på att alla ni har drömmar och mål med livet :)


Men jag har tänkt, varför tänka på framtiden hela tiden. Det är superviktigt att drömma, men..

Drömmar kan förändrars med tiden, så varför inte fokusera på nuet också? 

Mitt liv just nu, är kanska krångligt. Jag hänger inte riktigt inte med i allt som händer hela tiden.

Massa tankar, ibalnd känns det som om ett helt universum snurrar runt där inne. 

Och jag har en sån jävla tur som har mina vänner! 

Men just nu är det lite krångligt helt enkelt, men det kommer gå över.


Men nu till vad jag vill just NU!

Först vill jag få min blogg större, komma upp i flera hundra besökare varje dag.

Jag vill lära mig massa nya saker, gå ut 6:an med bra betyg. Lära känna nya människor, bli en bättre kompis. Och sen träffa någon jag äälskar, som älskar mig tillbaka. Någon jag kan vara värdens lyckligaste med, iaf för den tiden. Right? Sen har jag ju som sakt massa drömmar för min framtid, men jag vill fokusera på nuet. För går man bara runt och drömmer kanske man glömmer bort vad som händer just nu, och då blir allt bara fel. Så dröm OCH lev i nuet, på det sättet kommer ni längst babes!! ;)


Förstod ni allt hehe? Ursäkta långt inlägg, men jag behövde skirva av mig lite. + att bloggen såg så tråkig ut, så tänkte attt ni kanske ville veta lite mer om "mig"? Tar kanske mina framtidsdrömmar nån annan gång?! Haha PUSS!

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards