♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 3 februari 2012 07:31

Gash äntligen fredaag hurrni! ;D Jag vaknade därför på ett toppen humör och har bara fixat mig sen dess. Spontan som man är så har jag inte några planer inför helgen, såå vi får väl se hur det blir?..

Har lite bråttom idag med hehe, så jag visar outfiten senare, HA EN GRYM DAG SÖTISAR!!

        

Av Zanni - 2 februari 2012 21:05

 

Rosa uggs, det är ju verkligen sjuukt snyggt! På vissa iaf, speciellt Maggie! ;)

Men alltså, vad tycker ni?!

 





      

Av Zanni - 2 februari 2012 18:41

Tjaaa snyggingar!   Vad har ni hittat på idag?

Själv har jag haft en riktigt soft dag i skolan, på EA satt jag och Maggie bla. och käka godis, haha fast tror vi blev påkommna? Vi var ju inte direkt tysta och diskreta..

Sen slutade vi och jag drog med Maggie, Emmy och Amalia hem till dom igen. 


Sen smsade mina chääyer mig att jag skulle komma, så jag drog vidare till Esspreso House.

Vi satt där och snackade ett tag, har sån jävla tur som har er! Utan er hadde jag inte klarat att ta mig igenom detta, ni är wunderbara! ;) (missbrukar ordet*)


Och nu sitter jag här med en chai och lite kakor jag hittade, hehe!

Ska såklart kolla på Elsas värld nu, puuuss så länge.


Bjuder på lite bilder från dagen..                         

Av Zanni - 2 februari 2012 08:03

Godmorgon hottie's! Hah, hej hurrni!

Har riktigt bråttom nu så det får bli ett snabbt inlägg, har typ värdens softaste dag framför mig.

Börjar med slöjd, sen musik, håltimme och EA, nice huh? ;)


Efter skolan taggar jag bort mot Isa, Carro och Ellis, får se vad vi hittar på?!

Något kul blir det iaf, sålänge får ni ha en toppen dag så hör vi, PUUUOOOOSS!!


Ser även ut såhär idag, stor hoodie, tights + lite smycken, mysigt värre!

 

Av Zanni - 1 februari 2012 21:12

 

Jag just nu, hehe slapp ;)

Lite sköna människor på skype, en chaai och ska snart sätta på en rulle, nice ju?!

Planerar inför imorgon, ser ut att bli en azuuum dag med mina wunderbara bruudzz..!

Hahah PUSS!

Av Zanni - 1 februari 2012 20:46

Daaaansar galet här, ohoo! ;) Älska låten!

Av Zanni - 1 februari 2012 18:46

En mysig spakväll med massa tjejkompisar tackar man ju aldrig nej till? 

Att bara ligga i badet med en kall drink, skvallertidningar och ansiktskmask, wunderbart!

Tänkte därför ge lite tips på egna ansiktskmasker ni kan göra, mycket roligare än att köpa ju!! ;)


Avokado Ansiktsmask

Har du torr hy och vill fräsca upp den lite? Då är en avokado ansiktsmask perfekt! Mosa bara en avokado i en skål, ha i några droppar honung och sen KLART! Låt verka i ca 20 minuter.


Normal hy

1 matsked houng samt 1 matsked naturell yogurt, blanda och lägg ut på ansiktet. Låt detta verka i ca 15 minuter.


Jordgubbar och Honungs ansiktsmask

Jordgubbar och Honung är perfekt till fet hy. Det tar nämligen bort döda hudceller, motverkar akne samt mjukgör huden. Gör så att du mosar ca 5 stycken jordgubbar + 2-3 matskedar honung. 

Blande runt ordengligt lägg på ansiktet och låt verka i ca 20 minuter.


Ångbad

Med ett ångbad så öppnar du porer, vilket ger dig en fräschare hy! :) Koka upp varmt vatten häll i en ganska stor lägg huvudet över med en handduk i ca 10 minuter. Badda sedan ansiktet torrt med en annan handduk.

 

Av Zanni - 1 februari 2012 18:06

Nu måste jag ta och komma igång igen, tycker vi börjar här och nu! Eller vad säger ni babes? ;D


So yees! Im back bitches!

Har haft en allmänt soft dag idag, efter skolaan drog jag tillsammans med Maggie, Emmy och Amalia hem till Maggie och Emmy. Bänkade mig förstås vid Maggies dator, ussh va hemsk jag var haha! Förlåt gumman :(


Ikväll blir det kanske lite plugg (om jag orkar), annars bara geeka datorn, dunka muuusik blogga osv.

Nice eller vad? Vad har ni gjort?


Bjuder på en riktigt charmig bild på mig och Maggie, kattiga cheeyer!!

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards