♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 12 februari 2012 16:35

Hello snyggingar! Vad gör ni denna söndag? Hehe själv sitter jag i myskläder och chattar med Michelle som håller på med min nya blogg. Ser ut att bli grymt!!


Känner mig riktigt trött och sliten, så ska nog strax hoppa ner i ett varmt bubbelbad och sedan ha ansiktsmask. Fixa massa inför nya veckan, snacka med mamma osv. Blev ju galet med Kamala igårnatt, vi skypade ringde massa telefonsamtal och kollade på Karatefylla, natthumor helt klart!

Kisses..

 



Av Zanni - 12 februari 2012 14:07

Vila i frid Whitney Houston, R.I.P


Av Zanni - 12 februari 2012 11:02

Haha typ godmorgon.. Uppdaterar om några timmar när jag vaknat och fixat till mig lite hehe puss! 


 

Av Zanni - 12 februari 2012 02:27

Förlåt för sämsta uppdateringen inatt, haha helt galet med bruden där nedan - se bild! 

Vi sitter här och käkar honung med vaniljsocker direkt ur burken, fullt normalt vettu?

Hahaha yees, nu ska vi fortsätta skypa med söta Odän PUSS!

Förresten så ska jag länka Jontes blogg haha! http://nego.bloggplatsen.se/ chek it out baby ;)

    

Av Zanni - 11 februari 2012 18:59

Shoppingen från idag - jaa jag ska bli bättre på att lägga upp mig shopping. Haha jag lovar :)

Blev iaf lite grejer, tights från Gina Tricot, "brun utan sol", ansiktsktmasker och ett par trosor från h&m.

(okej jag vet att det kanske är lite dumt och lägga ut bilder på sina underkläder.. haha aja sista gången!!)

 

Av Zanni - 11 februari 2012 18:25

Shululu babes im home!! Haha vi stanna kvar och dog i skärholmen, fast det var rätt mysigt ändå.

Vi satte oss på esspreso house - frapino och latte med massa snack. Myyys! 

Sen blev det lite shopping också, hehe visar er sedan! För nu ska jag vara social med min Kameliont, hon slaggar här btw NAAAJS! Haha hörs, puss! ;)

 

     

FRAPINO - GASH GODASTE SOM FINNS!!

Av Zanni - 11 februari 2012 14:45

Bjuder på min outfit medans jag är ute på stan, hehe blev ganska enkelt - jeans från Gina, spets linne från h&m och en hoodie från Bik Bok. Fick även en fråga om att lägga ut en bild på min outfit ute också, så yees! Min vanliga jacka och mina svarta uggs. Tycks?

 

Av Zanni - 11 februari 2012 13:35

La nyss på luren med Kamala, vi ska åka och hämta upp henne och sen stjusar mamma in oss till stan.

Vi sätter oss nog på något fik och snackar - tjejsnack nivet! ;) Får se om det blir lite shopping också hehe!? Aja, nu måste jag spriinga iväg alla väntar på mig i bilen, puss!


Bjuder på en ganska gammal bild jag hittade- haha study girl!

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards