♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 19 februari 2012 01:42

Kollade på filmen "En Dag" ikväll, shit den sög. Haha var seg, tråkig, oförstålig och depp.. + att det hände igentligen nästan ingenting.

Ingen film att rekomendera alltså! :(

Av Zanni - 18 februari 2012 21:58

Nu - mysig middag med mami, massa snack och sedan ska vi kolla på filmen "En dag"! Har ni sett den..?

Uppdaterar efter, puuooss!

 

Av Zanni - 18 februari 2012 17:33

Kolla vad jag nyss fick skickat till mig från värdens finaste! Tack bästavän♥ Så sjukt fin och gullig video.


"Utan dig skulle inte solen lysa, stjärnorna skulle ramla ner och sätta jorden i brand. Jag är ingen utan dig. Du betyder världen för mig och jag älskar dig. Jag tänker aldrig, aldrig, aldrig låta någon få förstöra det vi har tillsamans. Det är på liv & Död, det känns i mitt hjärta på riktigt"

Bara så att du vet♥


Hihi sötisar, ni måste cheka in videon bästavän gjorde till mig! Erkänn gulligaste huh? ;)



Av Zanni - 18 februari 2012 16:22

 Tjaa babes!  Blev bara en supersnabb sväng in till stan, fick med mig lite onödiga grejer - känns inte direkt värt att lägga upp här?! Hehe är iaf hemma nu, och min andra låtsasbrosa kom alldeles nyss. 

Han och min låtsaspappa ska iväg ikväll, så jag ska ha myskväll med mami - vi ska försöka boka in något spa för sportlovet. Känns som att det behövs! Har ni några tips på ett bra spa? 


Nu ska jag gå och dricka varm choklad & vara social.. puss!

   

Av Zanni - 18 februari 2012 13:52

 Mitt humör är inte på topp just nu, därför orkar jag inte blogga så mycket :(

Utan tänkte bara köra en snabb update och säga att jag åker in mot stan ett litet tag, måste köpa några fler nödvändiga saker hehe. Och sen får vi hoppas jag blir på bättre humör - inte riktigt min dag i dag alltså. Jag skulle nämligen på en spontan fest med Tessu ikväll, men sen blev det inte så och aah nu är jag bara sur på exakt allting. Jaja puss!


För att ni inte ska bli fullständigt uttråkade så visar jag min skittråkiga outfit.

       

Av Zanni - 18 februari 2012 11:16

Kom nyss in från en sjukt skön power walk ute i solen samtidigt som jag hadde mobilen i örat och planerade dagen lite , avslutade sedan med några magövningar här hemma - härligt härligt! Man satsar ju på beach 2012!? Hehe så tänkte nu ta en snabbdusch och fräcsha till mig lite, sedan äta en god frukost med min familj. Hihi lagom mysigt.. godmorgon förresten 


Slänger in en lagom snygg bild efter träning.. ooh verkligen grymt snygg?!

 

Av Zanni - 17 februari 2012 23:17

Det var en liten söt tjej som undrade om jag kunde visa en bild på mina "fodrade coneverse", vad dom kostade osv - självklart kan jag göra det! 


Jag köpte dom på Nilson Shoes för ca 1500 :-, dom är underbara om man har en varmsula i. Hehe kanske lite kalla, men haha ska man va fin så?! *blink*

 

 

Av Zanni - 17 februari 2012 22:39

Hej snyggingar, hoppas ni haft en betydligt bättre fredagkväll en mig. Min har nämligen varit ganska tung, åh hela mitt liv är så krångligt. Tur att jag har mina vänner och värdens bästa storebror. 


Jaja nog snack om det, hehe det blev ingen Star Wars ikväll utan bara glass och en massa snack. 

Just nu sitter jag och kollar på Eva & Adam - sjukt länge sen hihi!  Har min stooora mysiga hoodie på mig och ska strax krypa ner under täcket och fortsätta kolla.. måste nästan sova sedan? Helt slut, har haft 3 stressiga veckor i skolan - hur hinner jag med allt? Hehe PUUUSSS!

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards