♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 17 februari 2012 17:40

 

Av Zanni - 17 februari 2012 17:13

Tjaaaa sötnosar  Kom hem senare än tänkt, menmen fick med mig allt jag behövde osv, lätt värt det! 

Efter skolan åkte jag och träffade mamma - vi gick och kollade på lite grejer och gick sen och käka en mega goou lunch på Vapiano.  


Ooch eftersom det är fredaag så är värdens bästa brorsa här - ikväll blir det självklart Star Wars. Standard! :) Btw så hittade vi värsta craazy glassen i affären (enligt mig iaf) haha "Chai-Latte" glass?!

Fick självklart följa med hem - blir alltså en mysig filmkväll! Kör ni på samma, eller ska ni kanske ut på fääst? Haha hoppas ni får det grymt iaf! :)

 

Av Zanni - 17 februari 2012 14:45

Slänger in lite musik, denna låten är sååå grym! Lyssna på texten.. so true baby♥ 

Hehe btw så känner jag Martin som var med och startade Svenska Akademien, dock är bandet nerlagt nu :( 

Kenneths Nya - Svenska Akademien


Av Zanni - 17 februari 2012 13:00

Just nu - lunch på vapiano! ravioli con carne, käääärlek

 

Av Zanni - 17 februari 2012 12:00

Fick bli ett par ljusa jeans, min snygga tröja från Gina Tricot, lite smycken + plattat hår och bara lite smink till det. Ute har jag mina fodrade coneverse och en stooor halsduk, snyggt?


(speeeeegeln är smutsig - jaa!)

 

Av Zanni - 17 februari 2012 07:42

Godmorgon sötisar  Eller ni kanske redan är i skolan? Hehe inte jag, kände mig inte så bra imorse så fick lite sovmorgon, skööönt! :) Fram tills nu har jag bara fixat mig och nu ska jag försöka få i mig lite te eller något för att sen åka in mot da skööla!


Haha eftersom det är freedag så slutar vi redan halv 12 - hur nice?! Ska då möta upp mami, måste köpa lite grejer och sen ska vi åka och käka en lunch på Vapiano. Kommer komma upp grymma inlägg under dagen - så håll utkik. Heh vad ska ni göra babes?  Bjuder på två oseriösa bilder från imorse..

PUSSS! 



 





Av Zanni - 16 februari 2012 20:06

Cheka in dessa bilder på mig och Amalia! Shiiät va snygga alltså!? HAHAHA JAG ORKAR INTE!! ;) Fjooorisguuuurls 2012.

(herregud nej - vi är verkligen inte seriösa)

     

Av Zanni - 16 februari 2012 18:26

 

Just nu - Pluggar och fixar lite viktiga grejer, + värdens finaste i tele ;) Bara jag som får värsta energin av att "fixa" och planera massa saker hehe? Förresten så skriver jag faktiskt en redovisning om vad en blogg är, varför man vill läsa, och varför man vill ha en? Vad det är osv, tror det kommer bli galet bra haha!  Vad gör ni snyggingar?

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards