♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 23 februari 2012 06:52

Har sjuuuuukt bråttom nu.. våran väg här ute in till stationen är typ en isbana (de blev såhär igår) och innnan det hinner bli värre så måste jag komma iväg till skolan. Igår var det så halt så att min låtsaspappa inte hann komma iväg, så han fick stanna hemma, haha fattar ni?! Men tror jag ska träffa någon efter skolan och sen får vi väl se?..  Aja, måste springa nu, PUUUUUUUSS!


Visar min outfit osv senare.. bjuder på en mycket vacker bild på mig och fin fina Maggie, som också åker till dubai idag.. KOMMER JU SAKNA DIG BUSUNGE♥ !

 

Av Zanni - 22 februari 2012 22:09

Gókväll kära läsare, sitter här nyduschad & fräcsh i sängen, ska strax krypa under täcket och få min skönhetssömn, sköönt!  Har smörjt in mig med brun utan sol, cocos lotion & tagit hand om mitt hår.. så är redo för en dag i skolan imorgon imorn också. Men nu ska jag faktiskt sova tiidigt.. puss & godnatt♥


   

Av Zanni - 22 februari 2012 19:26

Nu är ju våren på väg och man måste ut och shoppa massa nya kläder, right? Hehe därför så har jag suttit och lagt in massa snyggt i min lovebasket, bra va? Bl.a - Jackor, jeans, söta linnen, shorts, bikinis m.m Tror det kommer sitta riktigt snyggt i sommar!  Jag är helt kääär i allt hehe.. Så yees allt finns i min lovebasket nu - kika in där & få kanske lite insperation? 


http://www.mylovebasket.com/se/profile/zanni-of-sweden-3673544


Så tillexempel vad sägs om dessa söta magtröjor för endast 86 :-?

   


Eller kanske detta linne tillsamans med dom svarta chinos shortsen?


Eller denhär asballa jackan tillsamans med USA-tröjan, de trasiga shortsen + lite lockar i håret?

   


Kanske du gillar den sockersöta bikinin och det gulliga rosa nattlinnet, det gör jag iaf! ;)

        

Detta var bara några favoriter.. klicka in på lovebasketen för att se meer :)

Av Zanni - 22 februari 2012 18:47

Tjaa babes, hoppas allt är bra med er? Med mig är det jätte bra iaf, kom nyss hem efter en grym kväll med Jonte och Kamala - garv, garv, grav, flumm och mera garv. Hahaha nejdå men sjukt kul har jag haft!  Love you guuys! Har tyvärr inte tagit så många bilder.. måste skärpa till mig med det där va?! 


Hehe yees, men nu ska jag gå och äta en god middag och sedan fixa lite med mail osv, det går bra har babes! 


Slänger in tre bilder från tåget hehe.. Vackert värre!

   


Av Zanni - 22 februari 2012 07:15

godmorgon gullungar, ledsen för att jag inte hann blogga imorse :( heha  nu är jag iaf påväg till skolan & har en chai i handen, nice?! ;) efter skolan kommer kamala, linnea och jonte in till min skola.. får se vad vi hittar på..? Haha jaja ni får ha en grym dag PUSS! :)

 

Av Zanni - 21 februari 2012 20:43

Haha erkänn att jag lyckades fixa ihop en riktigt snygg hamburgare?..

 hehe jaja nu skajag fixa lite grejer inför imorgon, duscha & lite sånt. Skriver mer imorgon, PUSS! 

 

...

Av Zanni - 21 februari 2012 20:00

 

    

Av Zanni - 21 februari 2012 19:41

 

Kör på ett litet länkbyte med sötaste Ellie, hon är 11 år & har en blogg med 100+ unika om dagen, och bloggen är dessutom bra! Vad säger ni om det? Så kika in där, jag lovar er ni kommer inte ångra det! Haha btw så heter hon också "Of Sweden", azuuum



http://ellieofsweden.blogg.se/



 



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards