♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 28 februari 2012 21:25

Hej sötisar, är i "vår" lägenhet is stockholm nu.. den är skittstor och jätte mysig + värsta utsikten, kan visa bilder sen! Iaf, har ju varit med mamma i stan hela dagen, vi började med att gå & små shoppa lite, fick inte alls med mig så mycket som jag tänkt men aja - visar sen! Efter det gick vi på bio, sedan hadde vi tänkt gå till mitt favorit ställe - vapiano. Men det var värsta kön oh allt så vi gick till ett annat ställe, fick en god middag och sedan åkte vi "hem" hit hehe.  Fixade en dator så uppdateringen blir som vanligt ikväll, bra va? PUSS!

   

Av Zanni - 28 februari 2012 14:16

Fixat mig nu - kör på min mysiga kofta från hollister, en jacka från vero moda, plattade håret lite snabbt, snyggt? Ska dra mig in mot stan tillsamans med mami nu, ser ut som om vi ska gå på bio, käka lunch och kanske shoppa lite?! Mamma betalar *blink* Vi ska sova hos våra vänner sen så vi slipper åka hem hit till landet sent på kvällen ohså,  så vi får se hur det går med uppdateringen?! Klarar ni er utan mig tills imorgon hehe? 


Jaja måste springa ner till bilen nu, vi hörs PUSS! 

   

Av Zanni - 28 februari 2012 13:14

Kom ut ur dushen precis, såhäääär fräsch - ska fixa mig nu, visar outfit + berättar dagens planer i nästan inlägg   Vad gör ni babes?.. Hehe puuuss!

 

Av Zanni - 28 februari 2012 10:51

 

Sitter i mitt nya rum och försöker bli lite pigg med en supergod smoothie, duknar musik medans jag planerar dagen, det är såå jag!  Ska vara med mamma i stan hela dagen, sedan ska vi sova inne i stockholm hos några vänner, så jag vet inte om jag får tillgång till att kunna blogga där. Klarar ni er utan mig till imorgon hehe?! Och jusdet, vill ni ha mitt nya rum i bilder eller video?! Ni bestämmer! Skriver snart..

Av Zanni - 28 februari 2012 00:59

Vakna fortfarande? Nattugglan själv är skittrött, måste ta och krypa ner under täcket nuu!

Hehe tänkte bara köra en snabb uppdatering och be om ursäkt för att jag inte bloggat så mycket som jag lovat..men hehe har skypat med töntaar & ätit popcorn? Det är väl nyttigt, eller? 


Godnatt älsklingar, ny dag med superupdate imorgon dårå?! Hihi puss!


Låter bilden tala.. min kväll. *bristpåliv*

 

Av Zanni - 27 februari 2012 21:47

Hahah jag vet att jag missbrukar ordet "ohsådära" & att jag snackar meegasnabbt hehe.. men men, orkar inte göra om den! Ni får nöja er helt enkelt, puss!

Av Zanni - 27 februari 2012 18:17

Ledsen för den halv dåliga uppdateringen just nu, men jag och mamma håller på att rensa ur massa gamla saker. Haha jag hittade t ex min gamla dagbok från 2007, 2008 & 2009, aww så j*vla gulligt! 

Visar er allt när vi är klara.. om några timmar sådär! Vad gör ni mina snyggingar?..

 

Av Zanni - 27 februari 2012 17:24

Shoo sötisar, hemma nu blev massa strul osv med tågen & bussar men nu är jag hemma iaf.

Jag fick ju som sagt inte träffa Jonte och Jesaja idag, men busunge som jag är gjorde jag ju det ändå hehe! Som jag skrev förut så blev det kaaoz idag haha! Jonte tappade sin skateboard ner på spåret, han var själv på väg ner.. riktigt läskligt var det. Så dom var tvungna att stoppa halva trafiken och hoppa ner och hämta den, haha babes sorry om ni fick vänta på tåget nån minut !  

Den gick i två delar.. tror dom åkte tillbaka till äfferen för det var typ garanti? Jag åkte hem istället.


Jaja, hemma nu som sagt, ska fixa med mitt rum tillsamans med mamma. Grymma planer med allt vettni.. puuuuss!


Sämst bild..

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards