♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 26 februari 2012 10:34

Som ni säkert hört så har "Shoo Bre" blivit film nu, den verkar sjukt stark & bra, måste absolut se den!

Och vet ni? Han som skrivit boken (Douglas Foley), hehe jag känner honom och häromdagen så fick jag boken + 2 friblijetter till filmen. Feeett shysst ju!  Han har förutom "Shoo Bre" skrivit: HABIB, Ingen återvändo & uppföljaren till Shoo Bre.. alltså Shoo Len. Hehe jag har fått alla böckerna osv, muhahah *stolt*


Nej men iaf, tycker ablsolut ni ska gå och se filmen & även läsa boken, det ska jag iaf. PUSS!



 

Av Zanni - 26 februari 2012 09:53

Bara jag som vaknade med känslan - fuck nu är det söndag & skola imorrn? Maah va glad jag blev när jag kom på att det var lov, som jag alltid säger.. Livet leker!


Iaf så vaknade jag precis, ska ta och hämta en stooor smoothie, nätshoppa lite, planera dagen & lite sånt, hehe ni vet ju hur jag är?!  Skriver senare, förresten godmorgon sötnosar..


Åhh charmig bild detdär?..

     

Av Zanni - 26 februari 2012 00:12

Haha olikt mig att vara såhär trött på en lördagkväll - har inget att gör & känner mig ganska sliten.. så tror det blir att kypa ner under täcket och få min skönhetssömn nu. Seeeg lördag, har bara legat i min säng i myskläder och varit j*vligt slapp & tjööck :(

Jaja, puss & gooounatt älsklingar! 


Älskar mina awesome mjukisar, står ju "Zanni" på roompaahn, haha btw därför jag står sådär från sidan inte av någon annan anledning!! :)

 

Av Zanni - 25 februari 2012 20:01

Lovade ju att visa er vad jag köpte igår med pappa, vi sprang runt i flera timmar och letade efter en snygg skinnjacka, hittade tillslut en enkel men snygg jacka. Hehe fick även med ett par USA-coneverse, sååå coola, kärlek vid första ögonkastet typ! 


Skinnjacka - Cubus 499 :-


 


USA- coneverse - Stadium 699 :-


             

Av Zanni - 25 februari 2012 19:21

Hej på er, kom hem nu och började med att fixa en stooor kopp chailatte, ska lägga mig i sängen & fixa lite med bloggen, kolla på TV, dunka musik och bara chilla - alltså blogga!  


Haha seriöst, om jag ska proppa i mig sånt här varje dag, undrar jag hur jag kommer sluta? Hmm.. får bli litte nyttigare tror jag?! 

        

Av Zanni - 25 februari 2012 19:00

Haha asskön var rätt ord för "En gång i Phuket"! Den var verkligen galet rolig, kanske lite "B" handling, men så ska det ju nästan vara på sånna där allmänt löjliga komedier?! hehe..


Har ni inte sett den? - Gör det!  Har nån av er sett den? Vad tyckte ni?




Av Zanni - 25 februari 2012 14:03

Tjaa babes! Allt bra?  Med mig är det super, har precis fixat mig och ska snart åka in mot stan och gå på bio med pappa, hehe vi ska se "En gång i Phuket". Den verkar ju asskön haha?

Jaja, nu måste jag springa! Visar vad jag köpte och så ikväll när jag kommer hem, PUSS!


Såhär ser jag ut idaag..

 

Av Zanni - 25 februari 2012 13:16

     

Visste ni att min största fobi är kossor? Haha visst är det löjigt? Men seriöst så är det så, jag skulle aldrig kunna åka på typ sånhär typ cykelsemaster på gotland? Där är det väl massa hagar osv med kor & får i?

Ushh fyfan, när jag ska gå in i sånna där hagar med typ badplatser och så , börjar jag helt ärligt gråta!


Yees haha, min största fobi: Kor. Haha visste ni det?..

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards