♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 25 februari 2012 10:48

Nu har det börjat bli vår på riktigt och jag har även tänkt på exakt vad jag vill med mitt liv, just nu.

Jag ska göra den här våren & sommaren till något att minnas, jag har lämnat alla skitvänner bakom mig, träffat flera nya riktiga vänner. Folk som jag har kul och trivs med. Jag ska ta tag i mitt humör och addityd mot familj och lärere, lära mig att ta vara på det jag har. Jag vet att jag har underbara vänner & en bror som alltid står bakom, men nu är det jag som ska skärpa mig och helt enkelt bli en bättre människa. 


Förutom det så ska jag träffa ännu mer nytt folk, göra massa craaazy saker, få min blogg att växa mer!! 

Är så galet sugen på att förändra mig.. ska färga håret och yees - haha det kommer man ju kunna kalla stoooor förändring! Shoppa massa nytt, förbättra mig till dubbelt i skolan, och förhoppnings visa träffa någon jag tycker om!! 2012 fick en tuff start, men nu har vi lämnat det bakom oss.. jag ska göra detta till det bästa året i mitt liv, hittills. Jag är iaf grymt taggad, är ni med mig?

NU KÖR VI BABES!   

   


 

Av Zanni - 25 februari 2012 09:36

Förlåt för sämsta uppdaterngen igår, aja skitit nu är det ny dag & med mega mycket uppdatering! 

Hahah btw.. ni får ursäkta mitt hemska morgonutseende & röst! 


Av Zanni - 24 februari 2012 15:15

Sportlov nu, yees livet leker - träffa massa kul människor, sega hemma, bloggning, shopping, plaaaner! Åh älska lov! Jag brukar faktiskt inte åka iväg på sportlovet, det är så kort & känns ganska onödigt. Ska ni åka bort, vart isåfall? Hehe jag klarar mig lika bra med att bara vara här hemma - jag menar nu har ju snön smält & sånt.. tror det blir grymt!  Yeeaah livet leker..


    


Av Zanni - 23 februari 2012 19:35

Tjaa babes! vad gör ni?  Själv har jag pluggat klart & ska strax springa iväg på en middag hos vår granne - hehe så behöver inte byta om eller något. Jag måste btw följa med, vill inte men aah :( Jaja men jag uppdaterar mer ikväll eller imorgon.. massa planer för denna vår alltså, ni kommer såklart få följa med i allt här på bloggen! 

PUSS!


Bjuder på en halvt sär bild, haha jag skulle ta en ego-bild men hallå vad f*n hände?! 

     

Av Zanni - 23 februari 2012 19:24

Dethär hadde jag på mig idag, ganska enkel men snygg outfit.. tights, myströja + stooor & myysig halvduk hehe & ute hadda jag mina svarta uggs! Älskar btw min nya "vår- jacka", färgen, pälsen, allt!  Vad tycker ni då?

 

Av Zanni - 23 februari 2012 17:00

Shut poff! Där dog jag.. haha nejdå men jag skulle gärna försvinna för ett litet tag? För blöö.. jag måste sitta och skriva mina reflektioner inför betygen vilket kommer ta 100 år, utan att överdriva. Hehe, aja ska först äta semla eftersom jag inte fick någon i tisdags :( Sen måste jag byta till mammas dator nu för den äger, + att jag måste få detta gjort, uppdaterar om några timmar när det är klart! Shut poff!

     

Av Zanni - 23 februari 2012 16:32

Ser ni ute.. värsta våren ju, all snö håller på att smälta, det blåser superskönt & typ luktar vår! :D Hur härligt?.. Läängtar till sommar..

 

Av Zanni - 23 februari 2012 13:08

Hej mina finisar, i skolan just nu och ska sluta strax, vid 2 ugnefär, niiice?! Får se om jag åker hem direkt efter skolan eller kanske träffar någon?.. hehe vi får se!   För nu måste jag iaf fortsätta skirva mina reflektioner inför utväcklingssamtalet & mina betyg senare.. men har asgrym musik i öronen så det funkar absolut! PUSS!


Har ingen bild just nu, så slänger in en galet grym låt - den absolut bästa låten att plugga till enligt mig, man får värsta engriiin!!


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards